Alistuisitteko

Kihelmöivä-takamus

Ei ole seksiä, ei väkivaltaa. Mutta alistumista, häpeää.
äksähamsteri
/movies/5000159/redass_wanker_down.html

17

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostuin

    • Pervoako

      Pitäisihän seksiä jossain muodossa olla,sehän vasta nöyryyttävää ja alistavaa olisi,kun vanhempi mies esim. antaisi avokämmentä pakaroille ja sitten 'pakottaisi' heteroukmiehen suuseksiin kanssaan....

    • Ruipelo-poika

      Haluaisinpa nähdä sen vanhemman miehen, joka pystyisi piiskaamalla pakottamaan ukkomiehen suuseksiin kanssaan.

      • Pervoako

        Ei siihen varmaan tarviis,kun jämäkän luonteen ja sen avokämmenkäsittelyn,sekä piiskalla uhkailun...


      • Poika-arkalasta

        Riittääkö yksi ainoa avokämmenkäsittely siihen, että seuraavalla kerralla pelkkä tiukka puhe riittää?


      • Pervoako
        Poika-arkalasta kirjoitti:

        Riittääkö yksi ainoa avokämmenkäsittely siihen, että seuraavalla kerralla pelkkä tiukka puhe riittää?

        Riippuu kai siitä,miten jämäkkä ja määrätietoinen mies on ; )


      • rtyhjk
        Pervoako kirjoitti:

        Ei siihen varmaan tarviis,kun jämäkän luonteen ja sen avokämmenkäsittelyn,sekä piiskalla uhkailun...

        Mielenkiintoinen asetelma: Pystyykö piiskalla uhkailemaan niin, että toinen suostuu vapaaehtoisesti piiskalla piiskattavaksi?


      • Sulla-omituinen-käsitys
        rtyhjk kirjoitti:

        Mielenkiintoinen asetelma: Pystyykö piiskalla uhkailemaan niin, että toinen suostuu vapaaehtoisesti piiskalla piiskattavaksi?

        Uhkailemaan? Mitä ihmettä moisella tarkoitat?

        Tällä foorumilla käsitellään leikkejä ja fetissejä. Jos jotain tapahtuu pakolla, ei se totisesti ole leikkiä.


      • Pervoako
        rtyhjk kirjoitti:

        Mielenkiintoinen asetelma: Pystyykö piiskalla uhkailemaan niin, että toinen suostuu vapaaehtoisesti piiskalla piiskattavaksi?

        Ei piiskattavaksi,vaan suuseksiin,jos ei,niin...

        Ja älä kauhaKeijo taas ehdottele sitä kauhaa,nauti siitä ihan itseksesi...


      • vääntäjä
        Sulla-omituinen-käsitys kirjoitti:

        Uhkailemaan? Mitä ihmettä moisella tarkoitat?

        Tällä foorumilla käsitellään leikkejä ja fetissejä. Jos jotain tapahtuu pakolla, ei se totisesti ole leikkiä.

        Sehän vasta mukavaa leikkiä onkin, jos toinen yrittää piiskata ja toinen pistää kovasti vastaan. Siinä kuntokin nousee, kun oikein väännetään.


      • Uhkarohkea
        Sulla-omituinen-käsitys kirjoitti:

        Uhkailemaan? Mitä ihmettä moisella tarkoitat?

        Tällä foorumilla käsitellään leikkejä ja fetissejä. Jos jotain tapahtuu pakolla, ei se totisesti ole leikkiä.

        Kuulepas poika, nyt otat ne housur alas, tästä et ilman piiskaa selviä!
        Sinä tiedät, että sulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia, jos minä rupean sulle selkäsaunaa antamaan, vähemmällä pääset jos lasket itse housusi , jos rupeat vikuroimaan, niin minä annan tuoretta koivuvitsaa, eikä siinä marinat ja ruikutukset enää auta. Minä olen isompiakin miehiä piiskannut kuin sinä ja helposti on onnistunut. Saat uskoa, että sellainen koivupiiska paljaalla pyllyllä polttaa kunnolla...

        Esim. näin pelotellaan, jos piiskaaja on iso ja karismaattinen, niin heikompihermoinen on hetkessä yhteistyöhaluinen.


      • Tuollaista puhetta minä haluan että joku nainen sanoo minulle joka päivä!


    • Läps-läps

      Tottakai sitä alistuu, jos fyysisesti vahvempi haluaa sitä, mutta kyllä se ainakin minulla on eroottinen leikki, mutta tuskin väkivaltaa.

      • Aisuriksiko

        No ei 'väkivaltaa',ehkä verbaalisesti->mene poika nurkkaan seisomaan ja katsele, kun vaimosi saa vanhan miehen paksua patukkaa kunnolla...


    • gpisteköiinpäällä
      • kova-lahja-

        Tuollainen joulupukki jos kävisi aattona, niin saisi kunnon lahjan.


    • solmunen

      Minulle alistamiseen /alistumiseen liittyy aina väkivaltaa ainakin pakottamisen muodossa.
      Sitominen on oleellinen osa master/sub roolia.
      Kun kohteen liikkuminen on riittävästi rajoitettu, voi toteuttaa erilaisia mielitekoja ja tarvittaessa tehostaa käskytystä raipalla ja lisäämällä sidontaa.
      Lopulta kohde on likimain liikkumattomaksi sidottuna jolloin erilaiset kiusoittelut, kiihoitus ja alistavat toimet ovat tehokkaimpia.
      Eränä heikkoutenani on se, että haluan kohdenaisen nauttivan sessiosta.
      Ollessani itse subin roolissa kiihotun sietämättömän paljon dominoivan naisen määrätietoisista, kovista otteista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe