Olen kuullut että pallolaajennetuille tehdään vuosittain kontrollitarkistus. Ja siinä kuulema ultralla tsekataan, mutta mitä tietoa sillä saa ko. jutussa irti?
Minulla kohta vuosi pallolaajennuksesta, saas nähdä tuleeko kontrollikutsu.
Mitä ultralla saa selville sepelvaltimoista?
toipuva
1
230
Vastaukset 1
- laajennus2012
Ei tule kutsua. En ole tuollaisesta kuullut eikä ainakaan minulle ole tuoollaista jälkitarkastusta tehty. Pikaisella googletuksella löysin seuraavanlaista tietoa:
"Vaikka ultraäänitutkimus antaa paljon tietoa sydämestä, sillä ei voi riittävästi tutkia sepelvaltimoita. Sepelvaltimoista voi saada epäsuoraa tietoa tarkkaamalla vasemman kammion seinämänliikkeitä, jolloin voi paljastua infarktin arpi tai akuutin hapenpuutteen vallitessa ohimenevä liikehäiriö."
sydan.fi/fact/sydan-ja-verisuonitautien-tutkimukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598