Tiesitkö että Putin osaa myös ruotsia!

Putin on harrastanut saksan kielen lisäksi tietysti englantia ja erikoisuutena hän osaa tataria eli turkkilaisiin kieliin kuuluvaa venäjällä asuvien tatarien kieltä.Putin osaa myös ranskaa vaan tiedä häntä kuinka paljon.

29

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Siis; -venäjää
        - saksaa
        - englantia
        -ruotsia
        -ranskaa.
        Putin siis osaa sekä itäisiä eurooppalaisia kieliä joissa käytetään kyrilisiä kirjaimia
        sekä läntisiä kieliä ,jotka kirjoitetaan eurooppalaisilla kirjaimilla ,toisin kuin esim
        Stube osaa vain läntisiä kieliä,onhan hänen muutenkin syntyperänsä takia
        ollut helponpaa omaksua saksan ja ranskankielen taito,mutta venäjästä hän ei
        ymmärrä mittään.


      • kissamies57 kirjoitti:

        Siis; -venäjää
        - saksaa
        - englantia
        -ruotsia
        -ranskaa.
        Putin siis osaa sekä itäisiä eurooppalaisia kieliä joissa käytetään kyrilisiä kirjaimia
        sekä läntisiä kieliä ,jotka kirjoitetaan eurooppalaisilla kirjaimilla ,toisin kuin esim
        Stube osaa vain läntisiä kieliä,onhan hänen muutenkin syntyperänsä takia
        ollut helponpaa omaksua saksan ja ranskankielen taito,mutta venäjästä hän ei
        ymmärrä mittään.

        Koska Putin on venäläinen syntyperältään osaa hän varmasti melko sujuvasti ukrainaa ja läheisiä slaavilaisia kieliä kuten bulgariaa ja tietysti valkovenäjää,osaahan Stubekin tanskaa ja norjaa.



      • PohjoisenTaivaanAlla

        Meidän onni, että Stubilla ei ole yhtä "isot saappaat" kuin Putinilla. Oltas varmaan jo maailmansodassa :)


    • sdhslkdg

      Puhuu myös hyvin hevon paskaa.

      • trollivaaan

        Ja sinä puhut vasten omaa tuntoasi!


    • UGRI-UGRI-UGRI

      Ruotsi on germaaninen kieli, joten saksankieltä taitava ymmärtää myös ruotsia ja se on helppo oppia. Ugri-suomi on ulkomaalaisen yleensä pirun vaikea oppia. Suomen kieli on täällä pohjoisessa vähän kuin Navahojen kieli USA:ssa.


      Suomen kieli on Navahojen kieleen verrattavissa oleva salakieli.

      • vi_tycker_om_svenska

        Pakko-UGRI


      • Olet jyvällä eikä mikään ihme että kun olimme osana venäjän federaatiota ,venäjän johto lähetti suomen ruotsalaisen Wallinin tukimaan meidän suomalaisten juuria arabiaan.Vallin osasi arabian lisäksi persiaa ja varmasti ruotsiakin ja suomea kuten stube.
        On totta että saksa on helppoa ja tutun tuntuista ruotsalaisille jotka ovat imeneet kielen äidin maidosta mutta keili on kuitenkin enemmän eroava ruotsista kuin esim viron kieli suomesta.


    • OLEN-VAIKUTTUNUT

      OOOOOOOO!!! Putin osaa ruotsia.... käsittämätöntä!!! On se kyllä uskomaton äijä!!!! Todellinen suurmiesten suurmies!!! Onko maailmassa mitään, mitä tämä supermies ei osaa?????

      Tässähän ihan housut kastuu...

      • Putin ei ole oikea humormies koska on totinen vaakamies ja seilailee mitä pahinpien vihamiestenkin kanssa samassa leirissä ja yrittää heidät käsittämään yhteistyön merkitystä.
        Putin varmaan kadehtii omaa sielunveljeänsä vaakamiestä nimeltä,jerry Lee lewis joka on sentään maailman paras pianisti tässä näyte siitä mitä on jumaluus mestarin sormissa.
        https://www.youtube.com/watch?v=0FJNfpTFXYY&list=RDylOPHVaNx7I&index=4


      • pistäs.korkki.kiinni
        kissamies57 kirjoitti:

        Putin ei ole oikea humormies koska on totinen vaakamies ja seilailee mitä pahinpien vihamiestenkin kanssa samassa leirissä ja yrittää heidät käsittämään yhteistyön merkitystä.
        Putin varmaan kadehtii omaa sielunveljeänsä vaakamiestä nimeltä,jerry Lee lewis joka on sentään maailman paras pianisti tässä näyte siitä mitä on jumaluus mestarin sormissa.
        https://www.youtube.com/watch?v=0FJNfpTFXYY&list=RDylOPHVaNx7I&index=4

        Kissamiehen perjantaitissuttelu lähti näköjään käsistä jo heti iltapäivällä...


      • pistäs.korkki.kiinni kirjoitti:

        Kissamiehen perjantaitissuttelu lähti näköjään käsistä jo heti iltapäivällä...

        Itse pidän täsät ranskalaisesta versiosta joka on vaan paras.
        https://www.youtube.com/watch?v=tyxwGNIPTxw


    • Björneböje

      Ei uskoisi noin sivistyneeksi. Osaa myös lennellä lintujen kanssa ilman paitaa ja sukellella ruukkuja merestä.

    • JoohanPaskaman

      Putin osaa myös tsötsätötsää.
      Puhuu myös suomea sujuvasti.
      Ottaa myös suihin oikeinkin osaavasti

      Terv.

      Joohan Paskaman

      • Putin vaikenee naisseikkailuistaan vaikka tuskin niistä hänellä puutetta on kuten tässä eräillä katkeroituneilla palstalaislla joiden elämää rajoittaa kelan päivärahan pienuus ja älykkyyden puute.
        Minä en kadehdi Putinia sillä tuo virka venäjän presidenttinä on kaikkea muuta kuin miellyttävää tehtävää,mutta presidentit eivät päätä kaikkia asioita kuten ei USAn nykyinen Trumpikaan kun senaatin juutalaiset hyppivät silmille ja yksi toimittajarenttu sai porttikiellon kun ei ymmärrä vaieta edes maailman mahtimiehen edessä joka nyt oli USAn presidentti ja mennää istumaan paikalleen kuten muutkin.


    • Tiesittekö

      Putin osaa myös tapattaa lapsia esim. Syyriassa.

      • sen vallan hän on saanut Jumalalta,soita hänelle ja kerro miksi?




    • MeneeOppiHukkaan

      Suomenkieltä opetetaan päin p..ttä (kuten yleensä muitakin kieliä). Paras tapa oppia nopeasti kieli on opetella perussanasto ja unohtaa alkuunsa kokonaan kielioppi. Jokainen suomalainen ymmärtää esim. Minä mies | Sinä nainen | Minä haluta sinä | Me mennä huoneeseen jne. Itse opiskelin peruskoulussa englantia (ts. englannin kielioppia) muistaakseni 7 vuotta ja jatkokoulutuksessa 3 vuotta. Englannilla en pärjännyt oikein kuinkaan. Sitten kun tarttin työssänienglantia, opiskelin pari viikkoa sanastoa ja siitä se sitten lähti.

      • trolli57

        On totta että kieltä on päästävä käyttämään eli on oltava tarve puhua ja ilman omaa halua kieli ei vaan uppoa päähän .Venäjän kieli on täynnä käänteistä sanajärjestystä eli jos ei ole käynyt edes iltakursseilla vaan opettelee vain sanoja ei voi ikinä ymmärtää uutisista mitään.
        Se on vaan niin että oikeaan sivistykseen eli toisen kulttuurin ja kielen oppimiseen tarvitaan pitkä koulutus ja omat harjoitukset,sanoisin noin 10 vuotta ja kieli rupeaa olemaan hanskassa jos sitä vielä käytää tai asuu samassa taloudessa missä puhekkieli on muu kuin suomi.
        Me nykyajan ihmiset olemme etuoikeutetussa asemassa koska netti ja youtube on täynnä kursseja ja filmejä joissa on tekstitys ja puhe joten aineisto ei lopu.
        Paras tapa on ehdottomasti opetella laulja mahdollisimman paljon kielellä jota haluaa opiskella jos on vaikka sitä musiikkikorvaa ja sekin kehittyy kuunnellessa ja soittaessa niitä käännöksiä jollain instrumentilla kuten minä kitaralla.


      • MeneeOppiHukkaan
        trolli57 kirjoitti:

        On totta että kieltä on päästävä käyttämään eli on oltava tarve puhua ja ilman omaa halua kieli ei vaan uppoa päähän .Venäjän kieli on täynnä käänteistä sanajärjestystä eli jos ei ole käynyt edes iltakursseilla vaan opettelee vain sanoja ei voi ikinä ymmärtää uutisista mitään.
        Se on vaan niin että oikeaan sivistykseen eli toisen kulttuurin ja kielen oppimiseen tarvitaan pitkä koulutus ja omat harjoitukset,sanoisin noin 10 vuotta ja kieli rupeaa olemaan hanskassa jos sitä vielä käytää tai asuu samassa taloudessa missä puhekkieli on muu kuin suomi.
        Me nykyajan ihmiset olemme etuoikeutetussa asemassa koska netti ja youtube on täynnä kursseja ja filmejä joissa on tekstitys ja puhe joten aineisto ei lopu.
        Paras tapa on ehdottomasti opetella laulja mahdollisimman paljon kielellä jota haluaa opiskella jos on vaikka sitä musiikkikorvaa ja sekin kehittyy kuunnellessa ja soittaessa niitä käännöksiä jollain instrumentilla kuten minä kitaralla.

        Oikeastaan mietin mamuja kun tuon metodini julkaisin ja miksei muutenkin. Ei tietysti vaativassa virassa tai toimessa voi mennä neuvotteluihin huonolla rallienglannilla jne., mutta 90% niistä jotka kieltä tarvitsevat pärjäävät kun edes jollain tavalla tulevat ymmärretyksi, 5 sanajärjestyksestä esim:

        Minä mies = Mies minä | Sinä nainen = Nainen sinä | Minä haluta sinä = Haluta minä sinä | Me mennä huoneeseen = Huoneeseen me mennä = Mennä huoneeseen me = Huoneeseen mennä me... jne...

        Kun sitten huomaa (mielummin nopeasti), että kas, eihän tämä niin vaikeaa ole ja, että minua ymmärretään, siinä voi hyvinkin innostus kasvaa eli ruokahalu lisääntyä nopeiden tulosten myötä.


    • jfjfkfkfkdkdkddl

      No nyt löytyi peruste pakkoruotsille. onhan meidän puhuttava samaa kieltä, kuin tuleva presidenttimme.

      • Tämä ranskalainen kappale on sopivaa aloittelijalle nyt kun Britania lähti avomerelle 40 pakkoavioliittovuoden jälkeen ja ranskankielen merkitys kasvaa euroopassa,jonka sai varmaan
        kokoomuslainen komisaarikin kokea paluulipun muodossa Suomeen.
        https://www.youtube.com/watch?v=3XyIxaK3Bx8


    • EI.Reino

      EVVK

    • erikoisuutena

      Venäjän ja Pohjois-Korean presidentit osaavat lähes kaikkia maailman kieliä, myös suomea.

    • Olen-Hämmästynyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe