W10 on tosivaikee ja toimimaton!
Miksi windowsista tuli vaikee?
Mikääntoimienään
67400
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 67
Vanhimmat
Kerran vuodessa vain se iso W10 versiopäivitys.
Haukkaavat nyt liian ison palan.
6kk välein liian pian.
W10 halus ms sotkee kaikkia jutut ja asetuskset ja vikeehan siittä tuli!
Koristekksi vielä toimimattomuus päälle.
ms meni sotkeen asetukset ja jättään ne harmaaksi.
herkku on muta sitä ei saa.
Koska siinä mikään ei toimi
vuonna 2014 siittä tuli surkee ja vaikea
saitko toimiin, kun mulla Prossu kyrvähti asennuksen aikana ja kovo korrutoitu ekassa köynistyyksessä
Varsin tuhoova tuo windows on sitten.
Onpas kovin kyrväyttelevä
MS unohti käyttäjät! Ylimielisyydessään
se on huomattu, keskitty vain vakoiluun.
Niin se w10.
Totisesti minä sanon. On se.
yli 2 tuntia meni ennekä uusi tulostin tuupas ekan paperin.
On tää nyt yhtä helvettiä kun mikään ei toimi kuin pitäisi.
Tekeekö windows homoksi.
Tullu hivee himo sulloo perseen kaikkee.
Windows tartunta
W10 sotku, ms päätti sotkeee windowsin. alisti vakoilulle ja toimimattomuudelle.
On se kauheeksi mennyt. suurin osa on samaa mieltä. että w10 on kamala.
Ei sitä ole pakko käyttää, Vaihda parempaan mm. Ubuntuun.
Vaihdoin Chromebookiin, loppu se päivitysten tuskailu.
Vaihto onkin käynnissä
Kun katsoo miten linux nousee......
http://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland#monthly-201307-201904
Kun katsoo Chrombookkien voitokulkua
http://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/sweden/#monthly-201307-201904
On se hyvä, että on vaihtoehtoja.
Kymppi on melkoine viritys, surkee on.
Onneksi vaihdoin parempaan jo ajoissa.
No mihin vaihdoit?
No mutta nyt windowsista tuli Linux
Pitäisi ostaa uusi kone, mutta uudessa olisi windows 10 ja kaikki tuntuu vaan haukkuvan sitä. pitääkö vanhalla sinnitellä vaan ?
On!!! Rasonware iskee ja vie rahasi!
Windows = Miljonatappiot!
Ei ole mikään vaikea vain erittäin helppo ja yksinkertainen käyttää. Windows 7 on vaikea tämän rinnalla sekä muut vanhemmat Windows käyttöjärjestelmät
mielestäni päin vastoin, 7 oli paljon helpompi kuin tää kymppi.
Todella vaikee, w7 oli helppo, W10 on sekava kuin...
sekava kuin sörrsen ajatukset
WinKuran poisto
winkuranpoisto?
27.3.2019 21:07
Kannattaa poistaa Winkura koneelta, ennenkuin on liian myöhäistä!!!!!!!!
pitää harkita...
Nyt meni hermot windowsiin, påäivitys on jumissa.
Jaa taas winkura poistaja iski. heh heh.
Paha käyttä sormi persiissä
Mikä muka w7 on vaikeempaa kuin kympissä?
Kybä on surkee..
Winkurassa tuttu juttu BSoD
Windows 10 ääni ongelmat
Windows 10 Wlan ongelmat
Windows 10 tulostin ongelmat
Windows 10 näyttöresoluuttio ongelmat
Windows 10 levyasema ongelmat
Windows 10 päivitys ongelmat
Windows 10 vakoiluongelma
Windows 10 yms ongelmat.....,,,,....
Niin onkin...
Huom.
Windows 10 Lähettää kaikki tiedot käyttöjärjestelmän käytöstä NSA:lle.
ms menettänyt oteensa.
Olen samaa mieltä. kehitys suunta ihan väärä.
Rajoitteita ja vakoiluaei haluta
Vaikee?, Mutta wittu kun on toimimaton.
Siksi ostinkin chromebookin ;D
Kun w10 lakkas toimimasta.
Kun siittä tuli ongelma
Windows 10 ääni ongelmat
Windows 10 Wlan ongelmat
Windows 10 tulostin ongelmat
Windows 10 näyttöresoluuttio ongelmat
Windows 10 levyasema ongelmat
Windows 10 päivitys ongelmat
Windows 10 vakoiluongelma
Windows 10 yms ongelmat.....
Windows 10:ssä on sisäänrakennettu opetusohjelma, että kannattaisko vilkaista. Microsoftin sivuilta löytyy myös tietoa kattavasti. Vaikeaksi tämän tekee itse käyttäjä, jos ei tiedä mitä on tekemässä.
Olen samaa mieltä, että niistä Vinkeistä/ohjeista voi katsoa jos ei osaa käyttää!
Äänestin Homoo.
Ei oo vaikee. Mun 75 v tätikin osaa toimia sen kanssa ilman ongelmia.
Sanoo windows-pitkäaikaistyötön SER-romunsa kanssa Perunapoika peliä pelatessa?
W8-> tuli vaikeeksi. W10 on jopa tuskaisen hankala.
Huomasin ihan saman, ja TV vastaanotinkin lakkas toimimasta.
Miksi Intel pohjaiselle ACER koneelle tuli w10 AMD 64 päivitys? Tuo päivitys on nyt tenhyt koneestani hitaan. Kuka korvaa käyttöjärjestelmän pilaamisen väärällä automaattipäivityksellä? Ei kait MS yhtiönä oleta, että koneen omistajat suorittavat tarvittavan korjauskonffaamisen omin kustannuksin? Mielestäni tuo päivitys on sabotaasia.
Oletko kokeillut Ubuntua? On helppo ja toimiva.
"Oletko kokeillut Ubuntua? On helppo ja toimiva."
Totesin tuon, tuolla on ensituntumani Ubuntusta: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15646865/ubuntun-laitehallinta
"Oletko kokeillut Ubuntua? "
Kyllä
"On helppo ja toimiva."
Ei ole valitettavasti kumpaakaan.
ubuntulla on hallussaan monitoimimattomuuden maailmanennätys
On toki sellaisia ihmisiä joilla on aina ongelmia, sille ei voi mitään.
Itse olen käyttänyt Ubuntua jo vuosia ja todella vaivaton ja helppo. Haluan huolettoman ja huomaamattomasti toimivan järjestelmän joka ei vaivaa käyttäjää tehtävillä jotka kuuluisi käyttöjärjestelmän itsensä hoidettavaksi tai muutenkan nalkuttele joutavista.
Windows tuo mieleen lähinnä nalkuttavan akan joka ei ikinä ole tyytyväinen ja aina on jotain hommaaa tehtävänä, milloin pitää raivata tilaa varastosta tai putsailla paikkoja.
Täälläkin toimii Ubuntu ja en enää koskisi windowsiin pitkällä tikullakaan.
Sää olet palsta troilli!
Ja kirjoitat pelkkiä valheita.
Voi jumalauta tätä w10 tä, on paska.
Vaihdoin Chromebookiin :)
Meneee hermo w10een, skanneri ei toimi.
vaihda se w10 pois.