Vihreä somaliUNELMA..

Stop-somal

UUTISET
Uutiset | Politiikka
Entinen kunnallispoliitikko Saido Mohamed tuomittiin törkeästä rahanpesusta ehdolliseen vankeuteen
Tänään klo 16:28
Vihreiden kuntapoliitikko Saido Mohammed nosti sisarensa tililtä lapsilisiä ilman oikeutta yli kymmenen vuoden ajan. Käräjäoikeus pitää rahanpesua törkeänä. Saido Mohamed valittiin vuoden pakolaisnaiseksi 2011. ANNA HÄMÄLÄINEN
Helsingin vihreissä toiminut Saido Mohamed on tuomittu vuoden ja kahden kuukauden pituiseen ehdolliseen vankeuteen törkeästä rahanpesusta.

Lisäksi Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Mohamedin maksamaan sisarensa kanssa yhteisvastuullisesti Kansaeläkelaitokselle noin 36 000 euroa sekä Mohamed vielä erikseen yli 8200 euroa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/09869478-13a6-4e0b-9f38-a098b0bae756

18

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei_meitä_kusetetaan

      Saldo Credit Mohamed on taatusti vain jäävuoren huippu tämän afrikansarviväen suomalaisten kusetusoperaatiossa. Ja vuoden pakoloisnainen vielä! Hyvä ettei Syyrian lelu-Ramia ehditty valita vastaavaksi. Mutta sitä saa, mitä tilaa! Mutta onko oikeasti Suomen KANSA tilannut tätä huijariväkeä tänne?

      • Malmin-Muslumaani

        Hesan Malmi tänäänkin klo 13
        16.11.2018
        Moskeijasta pukkaa ulos KYMMENITTÄIN 18-55 v ikäisiä Lähi-Idän " miehiä "vaikka osalla on hame päällää..Osa on varmaankin ruokatunnilla/vapaapäivällä/koulutusvapaalla/ Kelan isyysvapaalla/ tms ? Uudehkot Bemmin odottavat ( inva ) parkkipaikoilla... Samoi uudehkot I Padit kertovat kavereille kuka oli paikalla ym ym..Siinä sitä menee keskellä arkipäivää Sipilän kaipaamaa Kiky työvoimaa. HYVIN kotoutettua raavasta työvoimaa olisi tarjolla jos...SIIS TÄNÄÄNKIN..


      • Kamoon
        Malmin-Muslumaani kirjoitti:

        Hesan Malmi tänäänkin klo 13
        16.11.2018
        Moskeijasta pukkaa ulos KYMMENITTÄIN 18-55 v ikäisiä Lähi-Idän " miehiä "vaikka osalla on hame päällää..Osa on varmaankin ruokatunnilla/vapaapäivällä/koulutusvapaalla/ Kelan isyysvapaalla/ tms ? Uudehkot Bemmin odottavat ( inva ) parkkipaikoilla... Samoi uudehkot I Padit kertovat kavereille kuka oli paikalla ym ym..Siinä sitä menee keskellä arkipäivää Sipilän kaipaamaa Kiky työvoimaa. HYVIN kotoutettua raavasta työvoimaa olisi tarjolla jos...SIIS TÄNÄÄNKIN..

        Mitä ihmeen pelleilyä kommenttisi on? Joo, varmaan uudehkot BMW:t invapaikoilla, hehheh.

        Ei sen puoleen, kaikkeen kuppaamiseen on syytä puuttua tiukemmin, mutta jotain rajaa nyt ulkomaalaisvastaisuudessakin.


      • Malmin-Muslumaani
        Kamoon kirjoitti:

        Mitä ihmeen pelleilyä kommenttisi on? Joo, varmaan uudehkot BMW:t invapaikoilla, hehheh.

        Ei sen puoleen, kaikkeen kuppaamiseen on syytä puuttua tiukemmin, mutta jotain rajaa nyt ulkomaalaisvastaisuudessakin.

        Olitko paikalla? Minä olin siis mitä iniset..tule Perj katsomaan jos saat mutsiltas luvan..


      • Stop-somal

        Kuuma peruna...


    • Opettajienope

      Vihreät ovat kovasti persoja rahalle, varsinkin muiden rahalle!

    • Suoli24-sensuuri

      Me päätämme mitä täällä luetaan ja kirjoitetaan..

      • Suoli24-sensuuri

        Sipuli Orppo Kelaa kaikki DELETE ....


    • Gjgjgjjgjgjg

      Eikö nämä päätökset näiden somealien kohdalla yleensä muutu korkeimmassa oikeudessa ja korvauksia kelalle ei tarvi maksaa....ennakkopäätöshän on Jo

      • kunarmokäyoikeudesta

        Korjaantuu, korjaantuuhan ne.
        Alioikeudet usein syyllistyvät vähemmistöjä syrjiviin tuomioihin eli pahimmillaan antavat tuomioita lähes saman skaalan mukaan kuin kantasuomalaisille.
        Hovissa ja viimeistään korkeimmassa oikeudessa löytyy tuomareiksi henkilöitä jotka pystyvät ja haluavat suhteuttaa asiat omien näkemystensä mukaisiksi.
        Ja siinä asemassa heidän näkemyksestään tulee "puolueettoman ja riippumattoman oikeuden" lopullinen päätös.
        Ja sellaisena yksin sen arvosteleminenkin on poikinut lisätuomioita.
        Ainakin jos kyseessä on arvosteluasteikon toiseen ääripäähän lukeutuvan aatemaailman edustajia.


    • villiaLantta

      Oma raha elikäs markka olisi vähän hillinnyt kovaamenoa pohjolasta.
      Sitä olisi joutunut vaihtamaan ja tullut se liikkee paremmin seuratuksi/valvotuksi.

    • Pidetään törkeänä rikoksena ja tuomitaan lievästä ? Ja miten paljon mamujen keskuudesta löytyy vastaavaa toimintaa ?
      Joko ne rajat suljetaan ja palautustalkoon käynnistyy ? Sitä odotellessa heheh

      • Suoli24-sensuuri

        Älä kirjoita vihapuhetta sinuakin seurataan..


      • Suoli24-sensuuri kirjoitti:

        Älä kirjoita vihapuhetta sinuakin seurataan..

        Suoli älä huoli ;)


    • Maahanmuuttoneuvos

      Samaa jengiä muiden " palkittujen matujen kanssa " Seuraava on varmaankin tämä geelitukka Samariin...

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe