REDI ei vedä asiakkaista

Ensimmäiset yritykset meneet konkurssiin jo nyt.
Aika hyvä saavutus, kun REDI on ollut avoinna vasta muutaman viikon.
Eli ei kovin valoisalta näytä ko. paikan tulevaisuus.

Tuli itsekin todettua kauppakeskuksen sokkeloisuus. Ahdistava paikka, etten sanoisi.
Pääarkkitehti on kuitenkin ilmeisen tyytyväinen tuotokseensa. On sanonut suoraan, että asiakkaat saa mennä muualle, jos ei paikka kiinnosta.
No, nyt ne asiakkaat ovat sitten menneet muualle.
Arkkitehti kai edelleen tyytyväinen?
SRV:n konkurssia odotellessa
Ilmoita

Koko kaupungista tehdään ahdas ja sokkeloinen, niin sitten se REDI ei enää ole huono.
Ilmoita
Redi oli kuollut jo syntyessään. Ostovoima ajaa tunnelinpätkää Redin ohi mennen tullen. Kuka vaivautuu poikkeamaan noin hankalasti tavoitettavaan paikkaan, joka ei tarjoa edes mitään uutta. Majakan ulkonäöstä en kehtaa sanoa mitään muuta, kuin että sitä ei harmaana ja pilvisenä päivänä onneksi erota.
Ilmoita
Ei metrolla kulkijat sinne pysähdy ostoksille ja hankala on autolla Kulosaaren suunnastakin sinne päästä. Lisäksi Suomessa ravintolassa syöminen on niin hirveän kallista, että ainoat jotka vetävät massoja ovat 10 euron lounaspaikat ja pikaruokalat alennuskuponkeineen. Laskekaa hinnat oikealle tasolle ja valittakaa sitten, jos ei asiakkaita ole.
Ilmoita
Sekavin paikka ikinä, näkyvyys eteenpäin monesti tosi lyhyt (=ei sovi lasten kanssa liikkuville), törkeän huonot opasteet. Kävin kerran, enkä todellakaan aio mennä enää. Hirveän vaikea hahmottaa ilmansuuntia, ja kaikilta saa eri neuvoja, mistä kerroksesta pääsee metroon. Kylteissä pitäisi lukea selvästi, mikä metro menee itään ja mistä Espoon suuntaan.
1
Ilmoita
Kampillakin oli vaikeutensa alussa. Ensimmäisenä ei kannata olla, ellei kassassa ole paksuja seteleitä.
Ilmoita
......viikin pelloille seuraavax hehtaarihalleja , 25 eri kahvilaa, omat hienot 25 paikkaa teenjuojille , kaakaomestat , eteiseen paikka kengille , uusi tapa liikkua ilman kenkiä............jännää muutema päivä , autoilta kielletään koko paikka , tavarakin tuodaan myyntiin polkupyörillä sörkän heinon tukusta.........kannattaa välillä perustaa tehdas joka valmistaa asiakkaita 24/7, ja samaan taloon lainafirma mikä valmistaa velkaa jolla rällätä.
Ilmoita
Mesta ei juuri tunnu kelpaavan edes kelagoldia vinkuttavalle notkuväelle, ja silti lähes tyhjä ihmisistä. Oliskohan uusi vetonaula droneilla pöytään roudattavat pariloidut murmelinkivekset?
Ilmoita
Iso osa kaupoista ja kauppakeskuksista stadissa menee konkurssiin. Sitä saa mitä tilaa. Ennen stadissa oli paljon soitinliikkeitä ja näiden liikkeiden edessä parkkipaikkoja. Ensin lähti parkkipaikat sitten liikkeet. Nyt soittimet vahvistimet ja niiden tarvikkeet ostetaan suoraan saksasta ( iso osa). Tämä sama kaava toistuu useissa tuotteissa ja palveluissa. Itse käytän nykyään stadin palveluista vain lentoasemaa ja satamaa. Jopa elokuva konsertti ja messukäynnitkin loppuivat, ja ihan stadin suosituksesta.
1 VASTAUS:
Soitinliikkeet muuten lähtivät kun pitkätukat aikuistuivat ja alkoivat perustaa perheitä. Sillä ei ollut tekemistä parkkipaikkojen kanssa.

Miten koulunsa kesken jättäneillä kitaranrämpyttäjillä olisi edes ollut rahaa autoon? Viimeiset mohikaanit notkuivat tuntikausia kauppiaan harmina ”testaamassa” (räpläämässä) kitaroita ja vahvistimia ja saattoivat lopuksi ostaa/varastaa yhden plektran.
+Lisää kommentti
Tietöitä , kuoppia, punaisia liikennevaloja solkenaan, ruuhkia 24/7 , ei ainuttakaan pysäköintipaikkaa, ja jos palaa vihreä kulkee tiellä vihreitä kansalaisia.............täyttä kuraa koko stadin keskus , ei redin vika , ilmarisen huipputuote eläkevaroilla josta srv omistaa pienen palan...
1 VASTAUS:
Kauppakeskus on pääarkkitehti Pekka Helinin mukaan suunniteltu sokkeloiseksi keskiaikaisen kaupungin mukaisesti, ja Vihreillehän sopii myös että kadut ovat keskiaikaisia. Auki olevien Helsingin pääkatujenkin remontteja pitkitetään tarkoituksella vuosikausia sallimatta tehdä ylitöitä.
+Lisää kommentti
Virheä tsadi saa mitä ollaan äänestetty, ei siinä sen kummallisempaa.
Ilmoita
Ihmettelen kans sokkeloisuutta? Avaruutta ja esteettömyyttä ihmiset hakee minusta enemmän ja on hakenut pitemmän aikaa? Ymmärrän sokkeloisuuden sellaisissa tapauksissa, kun halutaan tehdä salaa/ ei sallittuja asioita, jolloin kiinnijäämisen riski on pienempi? Ymmärrän, et jokaisella on oma mielipide, mut minä petyin REDIin, kun siellä kävin uteliaisuuttani :(
Ilmoita
Naamat olivat melkoisella norsunveellä henkilökunnalla viikonloppuna ja ihmekös tuo. Kovat vuokrat ja tuvassa muutama tyhjän pällistelijä. Kioski on jo keväällä puolityhjä sirkkasoosi ja muista hilavitkutintiesmistä-putiikeista. 50 kahvilaa kuin kuuluisat sillit suolassa myyvät ylihintaisia valmispaistoksia, todellista laatuvapaa-aikaa voit tosiaan viettää täällä :-)
3 VASTAUSTA:
Kuppilat ja ravintolat hakevat ruoat valmisteina ja pakasteina läheisestä tukusta ja myyvät kotiruokina.
Tämähän voi olla kaiken hyvän alku. Et hae hyvää oloa kuluttamalla.Ostat vain sen , mitä tarvitset. Elämä on kauppakeskusten ulkopuolella, jos niin haluat.
lähikauppa kirjoitti:
Tämähän voi olla kaiken hyvän alku. Et hae hyvää oloa kuluttamalla.Ostat vain sen , mitä tarvitset. Elämä on kauppakeskusten ulkopuolella, jos niin haluat.
Aika kallista rakentaa tuollainen jotta ihmiset pysyisivät ulkopuolella.
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Vanha sanontahan sanoo?
Kusinen loppu tulee aina ahneudelle!
Helsingissä kuvitellaan liikaa olevansa kuin isossakin maailmassa, jossa kaikki pitää rakentaa mahtipontisesti?
Helsinki ei ole kuin perähikiäinen pikkukylä johonkin Pietariin, Moskovaan tai NY verrattuna.
1 VASTAUS:
Hämeentie pidettävä auki autoille.
Muuten koko Redi joutuu paitsioon ja suuriin vaikeuksiin.
+Lisää kommentti
Redillä pyyhkii hjyvin.
Nyt sai keskuksen pomo kenkää.
Kukas on seuraavana lähtövuorossa.
Häämöttääkös konkkavika keskuksessa.
Ennen kun on kunnolla edes päässyt hommat käyntiin.
Kannattaa tulla kauempaakin tutustumaan turistikohteeseen.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005912247.html
1 VASTAUS:
Ei paljon pomon potkut auta, jos on vääränlainen kauppakeskus ja ihan väärässä paikassa.
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Redin asiakaskato on suurelta osin kaupungin liikennesuunnittelun yksityisautoilun vastaisen linjan tulos. Autoilijat on ainoita, joilla stadissa on vielä omaa rahaa mutta eivät ne sinne lähde kiertelemään ja kaartelemaan. Ja se suojatie Redin edessä, hyvää päivää, kääntyvät autot eivät kertakaikiaan pääse mihinkään, kun samaan aikaa menee suojatiellä jalankulkijoita koko omien vihreiden ajan. Kertakokemus Redissä riitti ainakin minulle, minulla ei tule olemaan Rediin mitään asiaa. Samat tavarat ja palvelut saan takuulla muualta. Mitä paikkaan muuten tulee, niin arkkitehdille olisi pitänyt antaa potkut jo silloin, kun esitti ensimmäiset suunnitelmansa.
1 VASTAUS:
Onkohan arkkitehdiltä toivottu nimenomaan keskiaikainen isis-basaari
+Lisää kommentti
Saavutettavuudessa olisivat voineet ottaa oppia vaikka Eastonista, helppo tulla eri suunnista. Samoin parkkipaikalta kauppoihin ja takaisin, eikä taatusti eksy. Ei kauppakeskukseen kukaan tule kesken metromatkansa, vielä kun metrosta kauppoihin on matkaa. Tyhmyydestä sakotetaan.
2 VASTAUSTA:
Käy ihmiset itiksessäkin metrolla. Ja hei, on sellainen olemassa kun asematunneli. Ehkä menee aikaa kun opettelevat uuteen.
Metrolla ei enää lähemmäksi pääse. Redissä metro ajaa suoraan kauppakeskuksen 3. kerrokseen. Vai pääsekö jossain muualla vielä lähemmäksi? Kampissa ei ainakaan pääse.
+Lisää kommentti
Redin ympäristössä asuu niin korviaan myöten velkaista porukkaa, etteivät ne mitään kuppiloita ja muotiliikkeitä tarvitse, Lidl ja hävikkiruokaliike riittävät.
5 VASTAUSTA:
Jos Hämeentie autoilta suljetaan, Sörnäisten Rantatie on aivan sumppuna,
Redissä silloin kaikki seisoo suorina tumppuina.
Pyörilyn hegemonia ei pelitä talvella,
ja paketit ovat olisivat fillarissa kallellaa.

Tulisin sinne skootterilla 125 cm3, mutta Suomessa
sekin on kiellettya B-kortilla.
Lienet porvarina asiaan tyytyväinen että on paljon köyhiä ja päiväsi lienee taas pelastettu!
porvarin.ajatusmaailma kirjoitti:
Lienet porvarina asiaan tyytyväinen että on paljon köyhiä ja päiväsi lienee taas pelastettu!
Oma valinta, jos maksaa asunnosta 8000-10000 euroa/m2 ja elää kituuttaen 30 seuraavaa vuotta ellei kämppä mene vasaran alle ennen sitä.
kaikki.velalla kirjoitti:
Oma valinta, jos maksaa asunnosta 8000-10000 euroa/m2 ja elää kituuttaen 30 seuraavaa vuotta ellei kämppä mene vasaran alle ennen sitä.
Lisää viitoitusta HETI.
Polkupyörät kohmelossa.
porvarin.ajatusmaailma kirjoitti:
Lienet porvarina asiaan tyytyväinen että on paljon köyhiä ja päiväsi lienee taas pelastettu!
Tarttis Smarketin
+Lisää kommentti
Niimpä, ja mitä järkeä on asua Helsingissä, maksaa asunnosta älytöntä kiskurihintaa ja olla sippipalkalla pätkätöissä!
1 VASTAUS:
Köyhät töitä tekee. Paremmin tienaa pääomatuloilla, eikä tarvi käyttää aikaansa jonkun niskaanhengittäjän orjana. Raha juoksee, minä kävelen, tai makoilen, ihan mikä mukavimmalta tuntuu. Harrastuksille jää kivasti aikaa, saa nukkua aamulla pitkään, jos haluaa, muttei ole pakko.
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Koko Kalasatama on hirvee loukko. Eihän sinne pääse edes autolla asioimaan. Tyypillinen esimerkki SRV:n ja viherpedofiilien hankkeesta. Olis hyvä jo räjäyttää mokoma slummi kokonaan helvettiin pilaamasta maisemia ja ihmisten elämää.
Ilmoita
Redillä alkaa mennä hyvin, kun Suomeen otetut etelän rikastuttajat löytävät sen kuten Itiksen ovat hyvin löytäneet. Siellä ostavat huipputuotteita suomalaisten verorahoilla.
1 VASTAUS:
Puhtaiden piikkien jakopiste Rediinkin, niin alkaa väki lisääntyä.
+Lisää kommentti
Kyllä redi löytää asiakkaansa kun asuinalue valmistuu.
10 VASTAUSTA:
Uuteen asuinalueeseen menee vielä vuosia.
Nyt sinne pitäisi päästä autolla.
Jos Karin Emman Hämis suljetaan, kaikki liikenne puuroutuu Rantateille.
Potkukelkka ja reki eivät luista Hämiksellä.
Polupyörä on kankea pakkasella.
Auto.Rahasuma....Seisoo kirjoitti:
Uuteen asuinalueeseen menee vielä vuosia.
Nyt sinne pitäisi päästä autolla.
Jos Karin Emman Hämis suljetaan, kaikki liikenne puuroutuu Rantateille.
''...kaikki liikenne puuroutuu Rantateille.''
Stadissa on yksi Rantatie, Pajamäessä, tuskin se suuremmin ruuhkautuu.....
Hermannin rantatie on jo nyt tukossa.
Hämeentie jos suljetaan, kaaos on valmis.
Emma Kari ja ystävänsä päättivat Hämiksen sulkemisesta
ennen Redin tietämistään.
HermanninRantatieSumppu kirjoitti:
Hermannin rantatie on jo nyt tukossa.
Hämeentie jos suljetaan, kaaos on valmis.
Emma Kari ja ystävänsä päättivat Hämiksen sulkemisesta
ennen Redin tietämistään.
Sinulla on pää tukossa, kaaos valmis.
Jes.. Päätiet go tukkoon. Jos vain one on käytössä.
Polkupyörä jäässä, potkukelkka hiekassa.
BUSSIEN on määrä kulkea Hämeentiellä koko urakka-ajan, mutta yksityinen läpiajoliikenne ohjataan Sörnäisten rantatielle heti urakan alussa.

Remontti merkitsee samalla myös yhden aikakauden päätöstä. Autojen läpiajoliikenne ei palaa Hämeentielle urakan jälkeenkään. Autojen poistuminen merkitsee muun muassa sitä, että Hämeentielle saadaan pyöräilijöille omaa tilaa.

Muutos on symbolisesti merkittävä. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun Helsinki nostaa merkittävällä kadulla pyöräilyn selkeästi autoilun yläpuolelle.

Lue lisää: Vallankaappaus autokaupungissa – Helsinkiä suunnitellaan nyt kävelyn ja pyöräilyn ehdoilla.
KehkeytyyHankalaSumppu kirjoitti:
BUSSIEN on määrä kulkea Hämeentiellä koko urakka-ajan, mutta yksityinen läpiajoliikenne ohjataan Sörnäisten rantatielle heti urakan alussa.

Remontti merkitsee samalla myös yhden aikakauden päätöstä. Autojen läpiajoliikenne ei palaa Hämeentielle urakan jälkeenkään. Autojen poistuminen merkitsee muun muassa sitä, että Hämeentielle saadaan pyöräilijöille omaa tilaa.

Muutos on symbolisesti merkittävä. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun Helsinki nostaa merkittävällä kadulla pyöräilyn selkeästi autoilun yläpuolelle.

Lue lisää: Vallankaappaus autokaupungissa – Helsinkiä suunnitellaan nyt kävelyn ja pyöräilyn ehdoilla.
En asioi enkä tule ostamaan mitään Helsingin keskustan liikkeistä. Muuttukoon Helsinki nukkumalähiöksi. Autoilun vastaisuus kostautuu liikkeiden poistumisena.
Vihreät päättivät sulkea Hämiksen ennen tietämättä Redistä yhtään mitään.
Mieletön sumppu tulossa Sörnäisten rantatielle.
Oijotaan pihakaduilta vaarallisesti päiväkotien vierestä.
Polkupyörät jäätyvät.
Koko Kalasataman seutu on suunniteltu autoilun kannalta niin luotaantyöntäväksi ja hankalaksi, että vaikka olen viikoittain 1,5 tuntia lähistöllä tappamassa aikaa, ajan mieluummin vaikka Herttoniemeen tai Itäkeskukseen hoitamaan asiani. Redi on epäonnistunut surkeasti positiivisen mielikuvan luomisessa liikenteellisesti.
Lasku konkursseista saa lähettää Hesan Vihreille rouville.
+Lisää kommentti
Alueelle 9 tornitaloa lisää, jos riittää konkkaan haluavia rakennusliikkeitä.
1 VASTAUS:
Jep, katsotaan nyt aluksi tämä ensimmäinen tornitalo, rakennetaanko se loppuun asti vai meneekö purkuun vielä tänä vuonna...asiasta en tässä sen enempää mutta seuratkaa uutisia, voi olla pikku ylläri tulossa...
+Lisää kommentti
Tänä iltanakin ihan kuollutta, ei lupaa hyvää.
Ilmoita
Eipä ollu ruuhkaa Redissä vaikka neljä tuntia saa pysäköidä ilmatteeks. Ei sinne nyt niin paha autolla ole mennä. Hyvän kokoset parkkiruudut.
1 VASTAUS:
Hermannin rantatie on pidettävä pääväylänä, Hämiksen kanssa.
Eilen yksi pyräilijä ja sata autoilijaa.
Vihreät vastuuseen liikkeiden kurjisamisesta.
+Lisää kommentti
Redi on hyvä, paljon erilaisia ruokaravintoloita, vaatekauppoja ja ruokakauppojen. Tilava pysäköintihalli. Leveät käytävät, hyvin tilaa liikkua.
2 VASTAUSTA:
On se ihme panttausta osviittojen kanssa.
Missä ne ruokaravintolat ovat, missä rautakauppa, missä mikin ???
Kuin Jukolan viestissä rastit kateissa.
Myös isolla parkkihallilla olet nopeasti hukassa.
Nykyajan ruokaravintola on lähinnä pikaruokapaikka tai itseään kotiruoalla mainostava hakee sen valmisruokana läheisestä H-tukusta ja lyö mikroon tai uuniin.
+Lisää kommentti
Ei mene srv konkkaa , vuoli kultaa lastensairaalassa , ja tekee koko meilahden sairaala aluetta vuoteen 2022 asti , valtion piikki on auki ja kuten tunnettua , hinta valmiina on aivan eri planetalta kuin alkuperäinen arvio........ja redikin on ilmarisen omistuksessa ( veronmaksajat ) josta srv paperilla omistaja, mutta epäilen että kabinettisopimus tehtiin jo ennen aloitusta , myyty siis sovittuun hintaan ( eläkefirma / rahasto ) julkaistaa myöhemmin ( heinäkuussa , lomien alla)

Lemminkäinen ( yit ) sai eduskuntatalon pintaremontin 70 miljoonalla , loppulasku oli n.400 , mitä kertoo pienestä piiristä.
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
7.2 kertoili joku herrax että kattokaas mitä tornitalolle tapahtuu , meneekö purkuun...........no mutta nyt 21.2 tullu valtava vesivahinko ylhäältä alas!!!!!!!! Mikäs tieto tämmönen oli...hmm hmm
Ilmoita
missä helvetissä sitä letkua oikein pidettiin jos vesi läpäisee kaikki kerrokset kämppien osalta ja monessa kämpässä lorissu , onko toi lyhty tehty risuista , lattiat ja bambukatot.
aika hyvät on ollu riskianalyysit........missäs palonarat säilötään öisin ...miten......onkos betonit valettu varmasti hiekkakiveen , eikä hakesilppuun...
1 VASTAUS:
On ihan yleistä, että rakennustyömailla menee porraskäytävissä letku alhaalta ylös asti, ja joka kerrokseen tehty liitos hanalle, josta muurarit ym saa vettä, ettei tarvi ämpärin kanssa matkustaa puolta kilometriä pihalle hakemaan vettä. Näissä väliaikaisissa letkuissa on ongelmana, että ne on koko ajan alttiina ohikulkijoiden aiheuttamille kolhuille, kun tavaraa kannetaan sisään ja ulos. Lisäksi paineiskut repii liitoksia, kun hanoja avataan ja suljetaan, eikä letkuja kannakoida kuin sieltä täältä narulla väliaikaisiin kaiteisiin. Yllättävän harvoinhan noita silti vuotaa. Se ei taas yllätä tippakaan, että iso vuoto sattuu nimenomaan srv:n työmaalla, se kun sattuu olemaan kaikin puolin paskin rakennusfirma Suomessa. Rakennusmestareina koulusta tulleita räkönokkia, joilla ei mitään rakennusalan työkokemusta eikä vielä partakaan kasva.
+Lisää kommentti
tuskin toi parrankasvu laatua tuo , maahan on sitte vissiin tullu laumoittain ammattilaisia kun jo vauvoillakin on parta.....
muutema pikku lukaali ( alle 120m2 ) peltitorniss , muutenhan kämpät osti mummit ja papat ku tien toisella on terveyskeskus josta saa päivän huumeet ja juttelukaverit arkeen ja alakerrassa voi tukehtua tuliseen kebabiin ja pääsee lavetilla takas terveyskeskukseen popsimaan nappia....kohta sieltä sitte jo joku loikkaa itäväylälle kun saa päähänsä leikkiä teräsmiestä.......toivottavasti lentokoneet kiertää tornit .
2 VASTAUSTA:
Parkkihalli 24/7.
Illalla yhdentoista jälkeen mistä sisäänkäynti metrolta.
Mistä ulos autolla. Mikä kerros ???
Miksei paaluihin liimata opasteita ???
Hämis postuu, liikkeet vaikeuksiin. Kiitos Vihreät.
vaikea hypätä itäväylälle kun tornitalossa ei saa ikkunoita auki
+Lisää kommentti
REDI järjesti kilpailun, jossa sai ehdottaa eksymisen estämiseen keinoja. Ehdotuksia tuli yli 100. Sieltä löytyy ratkaisuja, joilla sokkeloisuus ja liikkeiden vaikea löytäminen selätetään.

Kauppakeskukseeen on palkattu uusia ihmisiä, niistä kärkenä uusi toimitusjohtaja ja markkinoinintijohtaja, joka oli aiemmin Forumissa. Hetki vielä ja parempaa on tiedossa.
Ilmoita
"Vesiputoustalo" tuo turisteja ja asiakkaita Rediin leveää kaupunkibulevardia pitkin Hakaniemestä. Piritorilla voi tankata jaksamisaineita.
1 VASTAUS:
Turistina haluan ehdottomasti ensin nähdä Jätkäsaaren "kokeelliset" hometalot, sitten hurauttaa metrolla Kalasatamaan ihailemaan vesiputoustaloa ja lopuksi sukeltaa piiloleikkeihin Redin sokkeloihin. Huikeaa!
+Lisää kommentti
Vaikeaa näyttää olevan Helsingissä myös monissa muissa kaupoissa, baareissa yms., ainakin viikolla. Merkit ovat samanlaiset kuin pienemmillä paikkakunnilla 10-15 vuotta sitten. Konkursseja tulee.
Ilmoita
Jokaisen kynnelle kykenevän tulisi muuttaa pois Helsingistä, ei siellä ydinkeskustassa ole juurikaan työpaikkoja. Velkarahalla yrittää niin yrittäjä kuin yksityinenkin ja rikkaat nauraa. Onneksi pääsin pois oravanpyörästä ja joku velkainen maksaa siitä minulle, että voin maata aamulla niin pitkään kuin haluan ja sen jälkeen vain kääntää kylkeä ja joku muu maksaa.
Ilmoita
rakennukset on ainoita rikkauksia mitä alueilla on , ihan sama miten ne tulee alueelle , lopulliselle elitille ne tulevat käteen paperileikillä , joka on suunniteltu pienellä piirillä , vinttikerroksen nahkasohvilla, pieni sikarintuoksu kabinissa pitää kauniin sukupuolen poissa tunteilemasta.
tekijöille luvataan paljon ja lopuksi on vähän kädessä , ostajille luvataan paljon millä maksaa , lopulta vain velat mitä maksaa.
eläkeyhtiön varat ovat kuin ilma , pimeässä hapettomassa tunnelissa., mahtava keksintö , kerää nyt , haudo 30 vuotta ja joku on ne nauttinut , kuin vedenpäälläkävely , yhtä totta kuin uskojansa.
kokous on päättynyt.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

REDI ei vedä asiakkaista

Ensimmäiset yritykset meneet konkurssiin jo nyt.
Aika hyvä saavutus, kun REDI on ollut avoinna vasta muutaman viikon.
Eli ei kovin valoisalta näytä ko. paikan tulevaisuus.

Tuli itsekin todettua kauppakeskuksen sokkeloisuus. Ahdistava paikka, etten sanoisi.
Pääarkkitehti on kuitenkin ilmeisen tyytyväinen tuotokseensa. On sanonut suoraan, että asiakkaat saa mennä muualle, jos ei paikka kiinnosta.
No, nyt ne asiakkaat ovat sitten menneet muualle.
Arkkitehti kai edelleen tyytyväinen?
SRV:n konkurssia odotellessa

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta