Kun nyt on liikkeellä huhuja että ajokortti ei enää kelpaisi henkilöllisyyden todistamiseen niin ilmoittakaa hyvissä ajoin ennen vaaleja ettei tule yllätyksenä.(jolloin vihreiden osuus äänestäjistä lisääntyisi.)
Äänestäjän tunnistaminen.
3
151
Vastaukset
- Galenpanna
Totta on,ettei ajokortti enää kelpaa henkilöllisyyden todistamiseen ainakaan pankissa asioidessa.Jokin siirtymäaika on ainakin minun pankkiryhmittymällä vuoden loppuun saakka.Monelta puuttuu virallinen asiakirja jolla voi asioita hoitaa jatkossa.Jotai rotia pitäisi saada tähän touhuun,jotta kaikkea sontaa mikä EU:ssa päätetään ei otettaisi meillä niin kirjaimellisesti.Muut viis välittävät sovituista asioista,mutta meidän päättäjät nielevät kaiken.On henkilöitä joille jo pelkkä virallisen asiakirjan hankinta on suuri asia,ihan välimatkojen vuoksi.Kaikilla ei ole tietokoneita,eikä valmiuksia edes käyttää sitä.Yhä suurempi osa kaikesta työnnetään nettiin,vastoin suuren enemmistön tahtoa.Hoitakoot netti-ihmiset asiansa netissä ja muille entistä paremmat palvelut perinteisillä tyyleillä.Henkilökohtainen palvelu ja lähellä asiakaskuntaa.
- hyppyytettäväheikki
Pitääkö minun pitää autolla ajaessa mukana henkilökortti jolla voin todistaa että olen se henkilö jonka ajokorttia poliisille näytän?
- Massey-Belarus
Hehh..taitaa tuokin olla mahdollista Suomessa. ;)
Mutta itse en aio muutenkaan äänestää, joten nyt on hyvä vetäytyä tuon syyn taakse, että vanhalla paperiajokortilla ei voi äänestää,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845