Kun nyt on liikkeellä huhuja että ajokortti ei enää kelpaisi henkilöllisyyden todistamiseen niin ilmoittakaa hyvissä ajoin ennen vaaleja ettei tule yllätyksenä.(jolloin vihreiden osuus äänestäjistä lisääntyisi.)
Äänestäjän tunnistaminen.
3
136
Vastaukset
- Galenpanna
Totta on,ettei ajokortti enää kelpaa henkilöllisyyden todistamiseen ainakaan pankissa asioidessa.Jokin siirtymäaika on ainakin minun pankkiryhmittymällä vuoden loppuun saakka.Monelta puuttuu virallinen asiakirja jolla voi asioita hoitaa jatkossa.Jotai rotia pitäisi saada tähän touhuun,jotta kaikkea sontaa mikä EU:ssa päätetään ei otettaisi meillä niin kirjaimellisesti.Muut viis välittävät sovituista asioista,mutta meidän päättäjät nielevät kaiken.On henkilöitä joille jo pelkkä virallisen asiakirjan hankinta on suuri asia,ihan välimatkojen vuoksi.Kaikilla ei ole tietokoneita,eikä valmiuksia edes käyttää sitä.Yhä suurempi osa kaikesta työnnetään nettiin,vastoin suuren enemmistön tahtoa.Hoitakoot netti-ihmiset asiansa netissä ja muille entistä paremmat palvelut perinteisillä tyyleillä.Henkilökohtainen palvelu ja lähellä asiakaskuntaa.
- hyppyytettäväheikki
Pitääkö minun pitää autolla ajaessa mukana henkilökortti jolla voin todistaa että olen se henkilö jonka ajokorttia poliisille näytän?
- Massey-Belarus
Hehh..taitaa tuokin olla mahdollista Suomessa. ;)
Mutta itse en aio muutenkaan äänestää, joten nyt on hyvä vetäytyä tuon syyn taakse, että vanhalla paperiajokortilla ei voi äänestää,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982