Kyllä jesus oli väkiä

Lisää-tätä

Latosaares! Ikään oo ollu nuan palio!

22

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorissaontulevaisuus

      Lapualla on liikettä
      Hienoa.

      • tämäONhetKäsitettävä

        Nimen omaan suomalaisissa nuorissa, näissä on ytyä.


      • joe-the-columbo
        tämäONhetKäsitettävä kirjoitti:

        Nimen omaan suomalaisissa nuorissa, näissä on ytyä.

        täh ? nuorissa vai ,anna mun nauraa DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • nuoruus-elonViinipuu

        Elämän satoa mihin laskea.

        -Kiitos, kaikille jotka pitivät runostani<3 Tässä tulee toinen, joka sopii paremmin vanhoille ihmisille:

        Vaikka kulta kutriensa
        vaihtuis hopeaan
        nuoreks' häntä sanoa saa
        silti ainiaan.
        Sillä nuoruudessa kukkii elon viinipuu,
        vanhetessaan jokainen viini parantuu!


      • nuoruus-elonViinipuu kirjoitti:

        Elämän satoa mihin laskea.

        -Kiitos, kaikille jotka pitivät runostani<3 Tässä tulee toinen, joka sopii paremmin vanhoille ihmisille:

        Vaikka kulta kutriensa
        vaihtuis hopeaan
        nuoreks' häntä sanoa saa
        silti ainiaan.
        Sillä nuoruudessa kukkii elon viinipuu,
        vanhetessaan jokainen viini parantuu!

        Meneehän ne kyykkyviinit glögin seassa.


    • Näin se on nähtävä, nuoret pelastavat Lapuan, koko maapallon ja putsaavat vielä avaruudenkin romusta!👽😇🔭📡

      Lapua sta on tulossa hyvää kyytiä huvittelun suurvalta, kuten jo aiemmin olen kaavaillut. 💃🕺🏿💏👨‍❤️‍👨👩‍❤️‍👩👬👭👫👍🏼🎵🎶🎸🎷🎺🎻🎤🔊

      • 7500-tonnia-kamaa

        Seinäjoki kiharathan tuonne avaruuteen tähtäävät, vaikkei näitten rahat riitä oman kylänsäkään ylläpitoon, vaan velekaa pitää haalia lisää ja joka suunilta.

        Hakekaas muuten tuolla ja päätelkää (etsivä löytää) :

        - AVARUUSROMUN MÄÄRÄ -


    • Uttiv

      Kauhavalla tulee rakentaa moskeija. Kauhavalla tulee islamin suurvalta kuten olen kaavaillut. Buaaaah...hah hah haarahaukka Buaaaah.

      • valehteluil-valloittavat

        Noita ei saa koskaan päästää kotoutumaan sivistyksen keskelle, nämä huutajat vaatijat pilaavat kaiken -niinkuin nuo kotimaansakkin.


    • hyiiiihhhhhh

      Latosaares oli tosi paljon porukkaa mutta---------------------vanha puoli haisoo törkiälle !

      • latisonlatis

        Vanha puoli haisi samalle jo 1990-luvulla siihen viälä tupakinsavut päälle. Puulaattiat ja vanha halli, mille sen pitääs haista...


    • 66669669

      Kyllä Niilo Ylivainion kokouksis oli palio enemmän väkiä kun johonaki syntisten pilees

    • nähhään-siellä
    • kyll-mirrit-pyörii
    • Tasapää_

      Kylläpäs oli tyhmää sakkia. Kuseskelivat ympäriinsä ja naisten tussu villkui vähä väliä tanssi lattialla. Pti lähteä kotia hanskaamaan ( hellanmaahan)

      • kamarin-puolelta

        On sulla aatokset, unissakävelijällä-


    • yhteiset-klapit-hällään
    • 2x4

      Kyllä Lapualla ( itsenäisellä ) menee aika kivasti vai mitä ?

    • Oliko siellä itte Jesuskin?

    • Kampela_

      Hävetti olla lapualla bailaamassa, tyttö ystävä jätti heti kun kuuli et olin ollu juntti diskossa. No nyt voin poikamiehenä muuttaa Lapualle, olisiko kukaan peräkammarin homostelia valmis majoittamaan minua

    • äpryK

      Ei missään tapauksessa. Pysy siellä missä olet.

    • rööritoope

      Mitäs ny ens viikonloppuna teherähän, kun ei oo mitään. Pitääs olla pöhinää joka viikonloppu ja joskus viikollakin niinku kalliojärvellä, tanssikoulu sun muuta. Tiätysti tanssiorkesteri eikä tuollaasta renkutusta molemmin puolin.
      Pitääs huomioora myös rannikon parempi väki ja ottaa suamenruattalaasia pänriä. http://artistfixarna.com/kategori/artistersvenskfinland/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe