En maksa euroakaa pikavippejä takaisin

pikavippisutki

Ja tiedoksienne vielä että ottakaa kaikki pikavipit mitä ikinä irtisaatte.
Näitä pikavippi retkujen ketkujen pikavippi rahoja ei tarvitse KOSKAAN MAKSAA TAKAISIN.
Itse otin melkein satatuhatta kaikenmaailman pikavippisutki firmoista rahaa ja en KOSKAAN TULE NIITÄ MAKSAMAAN TAKAISIN sillä ikäkään ei riitä siihen ja olen kaiken omaisuuteni hävittänyt.
Että kepeät mullat vaan mulle sitte aikanaan ja ITKUA JA RAIVAREITA kaikille pikavippisutki -ketku firmoille!

15

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • extuhlaajapoika

      Noin minäkin ajattelin noin 6 vuotta sitten.
      Pikavippisoppaa oli yli 10.000 euron edestä y.m.s. Vuoden verran pyristelin takaisin maksujen kanssa, lähinnä kieltäydyin maksamasta, ja kaikki meni ulosottoon. No, sitten menin töihin ja aloin makselemaan niitä hammasta purren. Olen niitä maksanut noin 30.000 euron edestä. Noin vuosi sitten sain kaikki maksettua. Nyt odottelen vain maksuhäiriöiden poistamista. Velkaa en ota enää ikinä mitään. Siis: EI MITÄÄN. PISTE!

    • pikavippisutki

      Mutta minäpä jäin pienelle eläkkeelle ja voutipa ei voi ottaa lantin lanttia minun eläkkeestä joten sinne meni 100 000 euroa pikavippisutkifirmojen rahaa. Kyllä ne on nyt raivoissaan kun eivät saa lantin lanttia takaisin. Se on aivan oikein noille PIKAVIPPISUTKIFIRMOILLE !!!

    • grannhy

      Kyllä sitä varmaan tuolla tavalla nuorena ajatteleekin, kun ei osaa pidemmän päälle ajatella. Sitten kun tulee vähän vanhemmaksi ja tajuaa, että haluaakin elämältään jotain muuta kuin pelkästään kotona olemista ja tyhmiä päätöksiä tehden, puhumatta siitä että haluaakin joskus sen perheen ja ihan normaalin elämänkin... Silloin varmasti alkaa se järkikin heräämään ja tulee ajatelleeksi, että "miksi olin niin typerä silloin nuorena ja otin nuo pikavipit enkä maksanut takaisin".

    • PokeriHai

      Ottakaa vaan kaikki mahdolliset pikavipit niiltä sutkeilta mitä irtisaatte. Niitä ei tarvitse niille sutkeille tarvitse koskaan maksaa takaisin. Rillutelkaa ja pelatkaa kaikki niitten rahat. Pikavippifirmat ovat ihan sutkifirmoja ja niitä ei kannate sääliä yhtään muuta ku nauraa vaan paskaset naurut kun kävelee pankki maatille tyhjentämään rahat. Ottakaa oikein isoja summia ja kaikki mahdollinen mikä irtoaa niiltä sutkeilta.

    • pikavippisutki

      Mutta minäpä se vaan kotona elelen enkä edes joka päivä syö. Ei ruoka tai juoma ole niin tärkeää kuin se, että jättää vipit maksamatta PIKAVIPPISUTKIFIRMOILLE. Kyllä niitä mahtaa nyt harmittaa, hah hah. Nälkä välillä vähän vaivaa, mutta eivät saa lantin lanttia takaisin heh heh.

      • jaiqiwwjajajaaj

        Oot tosi etevä, sinunlaisia Suomessa pitäisi olla enemmän.


    • pikavippisutki

      Kiitos. Totta puhuen meitä on monia muitakin eteviä meidän porukloissa. Meillä on iso suku ja ollaan yhdessä päätetty olla maksamatta PIKAVIPPISUTKIFIRMOILLE. Jos haluat enemmän fanittaa meitä, laita viestiä tälle palstalle.

    • pikavippisutki

      Ploki ilmestyy pian, malttakaahan vielä

    • OscarEric

      Minun piti saada erääntyneitä palkkojani 15. päivä, mutta kun firma oli konkurssissa, en saanut senttiäkään. Tilillä 40 centtiä ja sopasta sanottiin tiliotteen katselun jälkeen, että "Kyllä sulla pitäs tulojes mukaan olla rahaa ainakin kuukaudeksi" Vaan Vttu kun ei ollut!! Otin 300 pikavippiä. Sain safkat ja pari laskua maksettua. Sitten kuin ihmeen kaupalla sainkin uuden työpaikan. Kuukauden kuluttua maksoin pikavippini (sikakuluineen) pois ja nyt menee ihan ok. Ilman vippiä olisin ollut melko nälissäni.

      • ehfhourwghoiurwjogi

        "Otin 300 pikavippiä. Sain safkat ja pari laskua maksettua."

        Eikö olisi kannattanut ottaa yksi isompi vippi eikä 300:aa pientä?


    • Oletkoääliö

      Aloittaja haluaa kärvistellä seuraavat 20 vuotta. Kun jätät maksamatta olet veloistasi vapaa vuonna 2038.
      Ei muut kuin; onnea!

    • Buhahaaaaaa

      PIKAVIPPISUTKIT MENEE NURIN , ei niitten lainoja tarvite maksaa takas.

    • jepulisjee

      Enkä minä. Todellakaan en maksa yhtään euroa takaisin noille sutkeille. On tullut otettua melkein 50 000€ edestä pikavippejä mutta en maksa koskaan lanttiakaan takaisin.

      • Lainaajille

        Onnea.Joudut kärvistelemään vuoteen 2039 asti.
        Ei käy katteeksi asenteesi.


      • Intrum

        Maksat joka sentin korkojen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe