Sain helposti yhdistettyä lainat Lendia.fi:n kautta

Angela_56

Sain ihan helposti yhdistelylainaa https://lendia.fi palvelun kautta vaikka en saanut mistään muualta. Elämä kyllä helpottui kertaheitolla kun voi miettiä muutakin nyt kuin että millä elää kun kaikki rahat menivät vain lainojen ja vippien lyhentämiseen. Ei muita vaatimuksia niillä ollut kuin puhtaat luottotiedot ja työpaikka.

5

2309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KorppikotkatHaaskalla

Totta kai Lendian työntekijä saa firmaltaan lainaa jos tarvitsee. Varmaan halvempikorkoistakin kuin asiakkaat. Olisi ihan korrektia mainostaa omalla nimellä, eikä laittaa tarinoita Angelasta ja Marja-Liisasta. Vai meneekö Lendialla niin huonosti, että ainoa maninota jota on varaa käyttää, on pistää duunarit, tai peräti omistajat näpyttelemään ilmaismainoksia "keskusteluina"

• ankela

Yhyy..yhyy kyllä minä olen Ankela ihan oikeasti. Uskokaa minua ja minun ilosanomaa ihanasta Lendiasta, yhyy yhyy nyyh ja niiskus

• Anonyymi

No NYT oli aito asiakas, tosiaan 😂😂😂

Juu ei ollenkaan ite kirjoittamia.

Varokaa tätä, paska firma ja laitonta markkinointia harrastaa mm.

• Anonyymi

Mitäpä laitonta tuossa on. Vippifirmoista saa kallista kulutusluottoa, jos luottotiedot on kunnossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä laitonta tuossa on. Vippifirmoista saa kallista kulutusluottoa, jos luottotiedot on kunnossa

Kyllä ihan tavallisen pankin luottokortti on edullisempi.
        Eli sellaisen pikavipin korkokin on reilut 8 %:a.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8878
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2358
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe