Oletteko hakeneet töitä

Sossutäti-

Joulu tulee eikä teillä ole rahaa ruokaan. Turha sitten itkeä kun ette voi ostaa ruokaa ettekä lahjoja. Nyt vaan äkkkiä täyttämään työhakemuksia koska töitä on todella paljon tarjolla.

82

920

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palkkakiinnostaa

      Mie haen sulta töitä! Mitä on tarjolla?????? Paljon palkkaa? Olen koulutukseltani laskentamerkonomi, ja olen tehnyt osastosihteerin töitä, ja palkanlaskijana ollut ja taloussihteeri.
      Millon voin aloittaa ja se palkka ja työnkuva? Onko vakituinen vai mitä tarjoat???? Eläkeikä lähestyy pian mutta olisi vielä 6 v työaikaa, ja työttömänä olen ollut nyt 3 vuotta.

      Kai sulla on tarjota kun hanakasti pyydät töitä hakemaan???? Noh????

      • dfgdgdfh

        Tokkopa aloittaja kaikkia Suomen työttömiä pystyy työllistämään, mutta työn hakemisen voi aloittaa vaikkapa MOLlin sivuilta. Hakusanalla merkonomi löytyy Suomesta 90 paikkaa. Niistäkö yksikään ei kelpaa?


      • munkotiontäällä
        dfgdgdfh kirjoitti:

        Tokkopa aloittaja kaikkia Suomen työttömiä pystyy työllistämään, mutta työn hakemisen voi aloittaa vaikkapa MOLlin sivuilta. Hakusanalla merkonomi löytyy Suomesta 90 paikkaa. Niistäkö yksikään ei kelpaa?

        Niin suomesta, mutta kotipaikkakunnallani ei ainuttakaan. En lähde muuttamaan pätkätöiden tai määrä aikaisten töiden takia kotoonta minnekkään. Se on jokaiselle selvä lapset ja läheiset, ystävät työn takia josia ettei näinä aikoina kannata.


      • hullujenhommaa
        munkotiontäällä kirjoitti:

        Niin suomesta, mutta kotipaikkakunnallani ei ainuttakaan. En lähde muuttamaan pätkätöiden tai määrä aikaisten töiden takia kotoonta minnekkään. Se on jokaiselle selvä lapset ja läheiset, ystävät työn takia josia ettei näinä aikoina kannata.