TÄLLÄ PALSTALLA OLIJOILLA VÄÄRÄ LUULO ITSESTÄÄN!

JumalanLakiEdessä

Yhdenkään ihmisen synti ei vaikuta vain häneen itseensä, kukaan meistä ei elä itseään varten.
Yksi isorokkoinen voi tartuttaa kaikki luokkansa oppilaat.
Muutamat influenssabakteerit voivat tartuttaa koko kansakunnan.
Yhden synnistä tulee koko yhteisön synti.
Jokainen tekemäsi synti ajaa sinua takaa, saa sinut kiinni ja panee sinut tilille.
Tiedä, ettei tämän maan kamaralla ole koskaan tehty ainoatakaan syntiä, josta synnintekijä ei olisi kärsinyt.
Voitte päästä pakoon ihmisten lakia, Jumalan lakia et pääse pakoon.

17

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun te uskikset kerran tiedätte mikä on syntiä, niin miksi ihmeessä sitten teette niitä syntejä? Ja sitten pyytelette joltain satuolennolta niitä anteeksi. En ymmärrä. Minä katsos päätin jo ihan pienenä olla täysin synnitön. Elämä on paljon kivanpaa ja helpompata. Huvittava paradoksi: ketkään eivät tehtaile niin paljon syntejä kuin uskovaiset. Kummallista touhua.

• JumalanLakiEdessä

Tee työtä, niin kuin kaikki riippuisi sinusta ja rukoile niin kuin kaikki riippuisi Jumalasta.
        Jätä puhumiset muille, koska olet suustasi supersyntinen.

• Hukkaanhan se satujeesuksen uhri menisi jos uskonharhaiset olisivat meidän järkevien tapaan synnittömiä.

Uskonharhaisen synninteon suuri määrä nostaa satujeesuksen uhrin arvoa.

• Näinhänseon

Yhden synnistä tulee koko yhteisön synti.

Niimpä. Kannattaisi elää niinkuin opettaa. Sen verran ahkerasti tunnut tällä kielletyllä ns.luopio palstalla pyörivän, että koko jehovayhteisö on varmaan syyllistynyt syntiin,sun takia.

• JumalanLakiEdessä

Olet hämäräsilmäinen taapertaja.
        Pyrkimyksesi on O-tasolla!

• rakkausraamattuun

"Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven"

• Minä en ole. Missä, milloin ja mihin heitän ensimmäisen kiven? Tai pistetään nyt samaan hintaan useampi kivi, mitä sitä nuukailemaan.

• ihmistenvälistätoimintaa

Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin synti. Syyllistäminen on ihmisten keino hallita toisia ihmisiä. Hommaa helpottaa jos onnistuu vakuuttamaan kuulijansa siitä, että on saanut joltain ihmisistä suuremmalta oikeuden määritellä mikä on oikein ja mikä väärin.

Kaikki ihmisten lait ja määräykset ovat vain ja ainoastaan ihmisten luomia, ei muuta. Paikalliset silmää tekevät pääsevä't varsin usein määrittelemään sen mikä on sallittua ja mikä ei ja miten lakeja tulee tulkita.
      Lakien muodostumiseen vaikuttaa tietysti se mikä yleisesti ihmisistä tuntuu pahalta ja mikä ei. Jos rikkaat ovat huolissaan omasta asemastaan, he tietysti pyrkivät saamaan sellaiset lait, jotka turvaavat heitä ja heikentävät niiden asemaa, jotka he kokevat uhaksi.

• mainosvaltuutettu

"Hengellinen ihminen"
        Galattalaisille 5:22,23
        Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, 23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.

"Maallinen ihminen"
        -käännäpäs nuo hengenhedelmät vastakohdiksi "lue oikeus juttuja", niin ymmärrät mitä vastaan lait tarvitaan, niin ja mikä on syntiä.
        Roomalaisille 7:14-25

"Jeesuksen laki"
        Roomalisille 8:1-14
        1Mikään kadotustuomio ei siis kohtaa niitä, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa. 2
        Hengen laki, joka antaa elämän Kristuksen Jeesuksen yhteydessä, on näet vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista. 3Jumala teki sen, mihin laki ei pystynyt, koska se oli ihmisen turmeltuneen luonnon vuoksi voimaton. Syntien sovittamiseksi hän lähetti tänne oman Poikansa syntisten ihmisten kaltaisena. Näin hän tuomitsi ihmisessä ihmisten synnin, 4jotta meissä, jotka elämme Hengen emmekä lihamme mukaista elämää, toteutuisi lain vaatima vanhurskaus. 5Lihan mukaan elävillä on lihan mukaiset pyrkimykset, Hengen mukaan elävillä Hengen mukaiset. 6
        Lihan pyrkimykset tuottavat kuoleman, Hengen pyrkimykset elämän ja rauhan. 7
        Lihan pyrkimykset sotivat Jumalaa vastaan, sillä ne eivät alistu Jumalan lakiin eivätkä voikaan alistua. 8 Ne, jotka elävät turmeltuneen luontonsa mukaisesti, eivät voi olla Jumalalle mieleen.9Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa. 10 Jos Kristus on teissä, teidän ruumiinne tosin on kuollut synnin vuoksi, mutta Henki luo elämää, koska teidät on tehty vanhurskaiksi. 11Jos siis teissä asuu Jumalan Henki, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, niin hän, joka herätti Kristuksen kuolleista, on tekevä eläviksi myös teidän kuolevaiset ruumiinne teissä asuvan Henkensä voimalla.12Meillä on siis velvollisuuksia, veljet, mutta ei itsekästä luontoamme kohtaan; ei meidän pidä elää sen mukaan. 13
        Jos elätte luontonne mukaan, te kuolette, mutta jos Hengen avulla kuoletatte syntiset tekonne, te saatte elää. 14Kaikki, joita Jumalan Henki johtaa, ovat Jumalan lapsia.

Mieti jos koko ihmiskunta viljelisi vain noita hengen hedelmiä ?

• Totuudesta

Mutta kun itse valtuutettu toimii teokraattisen sodan valehtelijana, ja

Raamattu: Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. Joh. 8:44

Jeesuksen Jumaluuden, Joh. 1:1 te kiellätte

Pedofiilikustannukset oikeuden tuomioina te maksatatte lapsilla, kerjäätte viattomilta jäätelörahat.

Murhaatte verensiirtokiellolla, vaikka jo 3 Moos 17:15 sallii veren syömisenkin.

Tuotatte Uskontojen uhrien tuki ry:n suurimman asiaklasryhmän

• mainosvaltuutettu

"Murhaatte verensiirtokiellolla, vaikka jo 3 Moos 17:15 sallii veren syömisenkin"

3 Moos 17:10-15
        Verensyöntikielto
        10
        »Jos joku israelilainen tai israelilaisten keskuudessa asuva siirtolainen syö verta, missä muodossa tahansa, minä vihastun häneen ja poistan hänet kansansa keskuudesta. 11
        Veressä on elävän olennon elämänvoima. Minä itse olen määrännyt, että veri on tuotava alttarille teidän puolestanne tapahtuvaa sovitusta varten, sillä veressä oleva elämänvoima tuottaa sovituksen. 12 Sen tähden minä sanon israelilaisille: yksikään teistä ei saa syödä verta, eikä sitä myöskään saa syödä kukaan teidän keskuudessanne asuva siirtolainen.
        13 »Kun joku israelilainen tai heidän keskuudessaan asuva siirtolainen pyydystää syötäväksi kelpaavan eläimen tai linnun, hänen tulee valuttaa sen veri maahan ja peittää veri hiekalla, 14 sillä veressä on jokaisen elävän olennon elämänvoima. Siksi minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään elävän olennon verta, sillä veressä on sen elämänvoima. Jokainen, joka syö verta, on poistettava kansansa keskuudesta.
        15
        »Jos joku, olipa hän israelilainen tai siirtolainen, syö itsestään kuollutta tai kuoliaaksi raadeltua eläintä, hän pesköön vaatteensa ja peseytyköön; hän on epäpuhdas iltaan saakka. Sitten hän on jälleen puhdas.

• Salamantsutar

Niin, 15 jae puhuu veren syömisestä ("lihaa josta verta ei ole laskettu") siinä ei ole kieltoa, rangaistuksesta puhumattakaan.

1 Korintt. 10:25: Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään

-Hyvä että muut jakeet jotka nimim. Totuus antoi, ymmärsitkin jo

• Eikiitosjeesus

Synti vaikuttaa vain uskin pimeään mieleen.

• JumalanLakiEdessä

Synti kaivertaa ihmistä sisältäpäin, se siinä on pahinta.....jopa 90 % koko elin ajasta.
        Se maallisen synnin palkka.

• uskonarmoon

Oletko sitten sinä synnitön?
        Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla.

• Eikiitosjeesus
        uskonarmoon kirjoitti:

Oletko sitten sinä synnitön?
        Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla.

Tietenkin olen synnitön. En tunnusta koko joutavaa käsitettä joka on keksitty yksikertaisempien alistamiseksi. Ja näin on uskomaoman hyvä elää.
        LED-valoilla saa sitä kirkkautta riittävästi.

• JumalanLakiEdessä
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

Tietenkin olen synnitön. En tunnusta koko joutavaa käsitettä joka on keksitty yksikertaisempien alistamiseksi. Ja näin on uskomaoman hyvä elää.
        LED-valoilla saa sitä kirkkautta riittävästi.

Valitsemasi kirkkaus loppuu piakkoin, kun koko maailma pimenee!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      3978
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      372
      1837
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1621
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1609
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      249
      1197
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1033
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      1004
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      775
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      756
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      719
    Aihe