missä on se suuri EU tulli muuri joka takaa yhtä hyvää
ja kymmenen kaunista?
UK BKT kasvoi 3 kertaa enemmän kuin EU BKT tämän vuoden kolmannella neljäksellä joten
3
109
Vastaukset
Niin, sinulla oli se Exportti ja Inportti .... Myös.... !
Kysy sitä Briteiltä miksi Ne ei eieiieieieieiiiii Lähde ja ala vetäää ... Vastaa ensin siihen!
Eikö Niin, että vain Idiootti maksaa EU:n Ulosteeseen 6:tta Prosenttia BKT:stä saamatta
mitään mitään mitään mitään mitään mitään.... Eikö Niin Älyälä.... ?
Maksavat vielä 45 Miljardia miljardia lisää.... lisää, eikö ne olekin hulluja hulluja hulluja hulluja
Vai onko niin, että äly ja Persu-kommunistin äly ei riittänytkään ? ?Oliko liian vaikeaa tarjota lukuja?
UK GDP per capita Q2/18 => Q3/18 0,61%
UK GDP per capita Q3/17 => Q3/18 1,48%
Lähde: https://www.ons.gov.uk/economy/grossdomesticproductgdp/timeseries/abmi/pn2
Euroalue GDP per capita Q2/18 => Q3/18 0,20%
Euroalue GDP per capita Q3/17 => Q3/18 1.70%
Lähde: https://tradingeconomics.com/euro-area/gdp-growth
EU27:n lukuja en löytänyt.
Eli täysin tulkinnanvaraista, kumpi sitten kasvoi nopeammin. Kumpikin hitaasti, luultavasti johtuen brexitistä ja jenkkien idioottimaisuudesta. Ja tuloillaan olevasta taantumasta. Erityisesti Q3:lla saksan talous kääntyi laskuun, mikä on aika merkittävää EU:n tapauksessa.
> missä on se suuri EU tulli muuri joka takaa yhtä hyvää
EU:n ulkorajoilla. En kyllä tiedä, mitä hyvää se sinulle takaa ja mihin sinä sitä vertaat
> ja kymmenen kaunista?
Kymmenen kaunista löytynee missikisoista tai vastaavista hömppäohjelmista. Suosittelen. Paremmin tulisi sinunkin aikasi käytetyksi, kuin tilastojen läpikäyntiä sillä toivolla, että löytäisit sieltä jotain agendaasi tukevaa...
...tosin en oikein saa selvää, mikä se agenda on. Paitsi venäjämielisyys, mutta noin muuten...- Ugga-Bugga
UK on edelleen EU:ssa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690