Talous kuralla ja ei apua mistään?

Kun talous on kuralla niin apua on vaikea saada ja ymmärrystä. Olen jo auttanut kymmeniä ihmisiä ahdingossa. Minulle voi kirjoittaa ihan sähköpostiinkin joka tama sama tunnus on suomi24 sähköposti. Ei ole sellaista ongelmaa mihin ei saisi apua.
Voi toki tännekkin kirjoittaa.

50

2945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhujhyyg77gh

      Onko kenelläkään kokemuksia tästä ristokempasta? Esiintyy velkaongelmaisten auttajana, mutta on todennäköisesti huijari.

      • Tämäkin kaveri kirjoittaa nimettömänä. Näitä löytyy;)


    • Apuatarvitsev

      Sanotko siis sähköpostiosoitteesi kokonaisuudessaan?

      • h5666

        Sulle ei mitään apua anneta kun ei ymmärrys riitä siihen et osoite on sanottu aloituksessa


      • Ve.laton

        Suosittelen unohtamaan nämä huijari ristoreippaat ja menemään röihin niin ei tarvitse etsiä apuja täältä.


      • Juu tännehän voi kirjottaa mitä tahansa! Autettu jo toistakymmentä ihmistä. Ja omaa rahaa ei
        tarvitse käyttää vaan asiat katsotaa läpi voidaanko edes auttaa. Ristokemppa ja suomi24 sp.
        Ei kysyvä tieltä eksy!


      • jakaiwjwjwjwjw

        Kyse on ilmeisesti työn tekemisestä työsuhteessa, jossa ei ole - jos oikein arvaan - ollenkaan pohjapalkkaa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14192673/elakelaiselle-tyota!


    • ttttttaaaaaaaaa

      Varoitus ihmisille jotka vastaavat tuolle ihmisille. Ahdingossa oleva on helposti manipuloitavissa, joten kannattaa varoa koska palstalle voi ihan kuka tahansa kirjoittaa millä nimellä tahansa.

      Tottakai on hienoa, että haluat auttaa, mutta ahdingossa olevia on hyvä kuitenkin muistuttaa, että on paljon ihmisiä jotka yrittävät käyttää hyväkseen niitä jotka ovat sellaisissa tilanteissa, että se on helppoa.

    • TyttöPulassa

      Mä laitoin Risto sulle viestiä :)
      Vastaa pian!

    • koekaniini

      se on paras apu, kun laskee velkansa yhteen ja alkaa hoitamaan niitä pois. Laskee vaikka sen kuinka paljon kukin velka on suhteessa kaikkeen ja laskee sen yksittäisen velan hoitorahan siitä paljonko voi käyttää lainojen hoitoon. Merkkaa summat joka kuukausi ja laskee sitten sitä kokoajan miten tilanne muuttuu jne. Pikkuhiljaa joku velka loppuu ja saa rahaa muuhun käyttöön tai laittaa sen seuraavaksi tulevan lainan hoitoon. Tämä tieto ei maksa mitään, koska tässä ei tarvinnut laskea mitään.

      • Ve.laton

        Vielä parempi apu on kun menee röihin ja alkaa tienaamaan rahaa niiden yhteenlaskettujen velkojen hoitoon. Tämäkään tieto ei maksa mitään.


      • 50vtyötätehnyt

        Mihin töihin eläkeläinen kelpaa työnantjani osa niistä jätti eläkemaqksuni maksmatta ja nyt ikää on jo yli 50


      • koekaniini

        Ihmisen pitää tietää, velkaa ei oteta ikuisiksi ajoiksi. Viiskymppisen pitää jo alkaa maksaa viimeisä velkoja ja viisvitosen jäähdytämään taloutta, että kuudenkympin kohdalla voisi päästä helpommalla. Ihmisen terveys muuttuu jos nopeastikkin ja sitten sitä ollaan kusessa.

        Ihmetyttää, että ikuiset velat on mahdollisia


      • Anonyymi
        50vtyötätehnyt kirjoitti:

        Mihin töihin eläkeläinen kelpaa työnantjani osa niistä jätti eläkemaqksuni maksmatta ja nyt ikää on jo yli 50

        Sama täällä osa jätti eläkemaksut maksamatta kun oli kunnallinen laitos ja puolue politiikka oli etusijalla


    • Onnelinenn52

      Lainaa sain ja toki tuli pikku korkoja mutta tosi joustava kaikinpuolin:=)

      • Susilammas

        No, tuskin onnistui. Pelkkää tsoukkia koko juttu. Ei ole olemassa ihmistä kuka auttaisi vierasta pulassa.


    • Hsh1

      Laitoin spostia.

    • black_monday

      Miksi pitäisi ymmärtää nykyää ihmistä joka on saanut oman taloutensa kuralle? Netissä on pankeilla lainalaskureita, uutiset kertoo aina kuinka paljon on talousahdingoissa olevia, Vikipediasta löytää korkokaavoja, ilmaisohjelmia on joissa on taulukkolaskentaohjelmia, kynää ja paperia sekä laskinta saa käyttää asioitten mallaamiseen ja kaikki muistaa 90-luvun laman tai ainakin on saanut tutaa.... Niin miksi teitä on vielä uusia jotka halutte kokea sen omissa nahoissane? Se positiivinen luottorekisteri auttaa uusia velkaisia vasta 2020 luvulla, ei nykyisiä. Pankit on mustasukkaisia asiakkaista eivätkä anna tietoa toisilleen, jos joku ajautuu ongelmiin. Porukka pitää vielä velkajärjestelyä vain keinona päästä 10v päästä uuteen suohon, koska siitä aiemmastakin noustiin. jne.... Tuo viimeinen muute ei pidä paikkaansa. Jos olet kusettanut pankkia niin siinä pankissa olet mustallalistalla aina, etkä tule saamaan mitään.

      Omassa nykyelämässä olisi kiva jos näkis verkkopankissa sen miten pankki arvoi minua asiakkaana. Itse pidän itseäni tarkkana vaikka olenkin huonossa asemassa. Ehkä olen kuitenkin arvoasteiolla 1-5 jotain 3 pisteen arvoinen ja omassa viitertyhmässä jopa parempi.

    • Unolimitos

      Kannattaisiko hakea apua niiltä joita itse on auttanut, eikä sotkea uusia ihmisiä omaan soppaan

    • HHhuijattu

      Huijari oli tämä Kemppa :(
      Kysyi numeroa, lupasi lainan ja sitten katosi ku tuhka tuuleen. Missä oot Kemppa?

      • Pettymys

        Todellakin , ilmeisesti hänellä on hauskaa huiputtaa meitä hätää kärsiviä.


      • ajqu2u2hwhwhwwh

        Siinähän haet lainaa kaikista mahdollisista paikoista. Kun tietoliikenneyhteydet Marsiin saadaan joskus valmiiksi, haet varmasti järjestelylainaa sieltäkin.


      • HHhuijattu
        ajqu2u2hwhwhwwh kirjoitti:

        Siinähän haet lainaa kaikista mahdollisista paikoista. Kun tietoliikenneyhteydet Marsiin saadaan joskus valmiiksi, haet varmasti järjestelylainaa sieltäkin.

        No en ole hakenu mitään yhdistelylainoja mistään. Eli nyt haukut väärää puuta.
        Tämä Risto nimenomaan tarjoaa itse apuaan heille, joille muualta on näytetty punaista valoa. Kysyy yhteystiedot ja lupaa lainan ja sitten katoaa. Tekeekö jtn bisnestä ihmisten yhteystiedoilla vai mikä lie kuvio.


      • tietojenkalastustavain

        mee ny vittuu noitte "tienaamis" sivujes kaa :D jo pelkästä top listasta näki et kusetusta, hämmästyttävän säännöllisesti "ihmisten" palkkiot oli siinä...


    • Tullut yli 100 yhteydenottoa jotka tarvitsee apua. Valitettavasti kaikkia ei voi auttaa!

      • YksiYhteydenottaja

        Kun nyt auttaisit edes niitä, joille lupaat apua. Sen sijaan katoat, etkä selitä mitään.


    • Tammis

      Risto, Risto ! Miksei sinusta kuulu mitään ?

    • Tctftftftf

      Töihinmeno ja dokaamisen lopettaminen auttaa.

    • Huippis2

      Onko kukaan oikeesti kuullut tyypistä mitään ?

      • Anonyymi

        Laittoi itse mulle viestiä ja kyseli, että vieläkö lainalle on tarvetta. Kun vastasin että joo, niin taas katosi johonkin....


      • Anonyymi

        Sama juttu, ihme hemmo. Pelkkää kusetusta.


    • Velkainen

      Ei ole kuulunut tyypistä mitään. Ottaa yhteystiedot, lupaa soittaa ja katoaa...

    • kalevi_lagerstam

      Ketää muita ei nykyaikana ymmärretäkään ja mietitä kuin teitä jotka olette vetäneet itsenne velkahirteen. Jos ihminen yrittää ja onnistuu pääsemään oman elämänsä herraksi, niin kukaan ei ole enää kaveri. Sinä pärjäät itseksesi jne. Pärjäät varmaa jatkossakin.

    • Hei,Ristokemppa,laitoin sinulle sähköpostia mutta en tiedä saitko sen koskaan perille?

    • Anonyymi

      KIITOS RISTOLLE KOVASTI ETTÄ NÄIN HIENOJA IHMISIÄ JOTKA VOI VIELÄ AUTTAA! Siunausta

    • Anonyymi

      Voisitko Risto vastata.Lukuisista lupauksistasi edelleen oottelen yht.ottoa.

    • Anonyymi

      Laitoin sähköpostia... Miten hän auttaa? Faktoja, joiltakin joita on auttanut. Olen epätoivoinen.

    • Anonyymi

      Kiitos lainasta vielä kerran ! hyvä että on hyviä ihmisiä vielä olemassa!

    • Anonyymi

      Kiitos tyhjistä lupauksista jälleen kerran.

    • Anonyymi

      Kiitos Risto 3000 euron lainasta! olen nyt lyhentänyt puolet lainasta. Kiitos että olet ymmärrät.

    • Anonyymi

      ”Olen auttanut monia. Itse en ole saanut apua!” Niiden pitää auttaa joita olet auttanut. Älä odota apua ihmiseltä joka ei pysty auttamaan sinua!

      Mutta apu ei ole vastikkeetonta! Jos joku yksityinen tekee esim 10000€ excel taulun niin sillä on hinta! Virkamiehellä on taulukkopalkkiot ja maksavat. Jos joku tekee taulukon, siitä kannattaa maksaa vaikka sata euroa ja jos se on totta, niin toinen satanen! Tosin ei siihen tarvita kuin kuria. Ei tarvita edes taulukkoa! Mutta taulukko havanollistaa asiaa. Ruoskii ja kannustas!

    • Anonyymi

      Olen syvästi kiitollinen sinulle Risto että annoit tämän lainan.

    • Anonyymi

      Saako tähän aikaisempaa lainaan korotusta ? Vastaa laitoin postia kiitos jo etuköteen. Katri

    • Anonyymi

      Pidetään se mielessä että keskustelu käydään tässä palstalla. Raha-asioista ja lainasta puhuminen anonyymin palsta keskustelun perusteelle sähköpostissa ja puhelimessa on harmaata.

      Se on typerää uskoa että ihminen jolla asiat on kuralla saisi ne anonyymilainalla kuntoon ja hän maksaisi penniäkään koskaan takaisin. Mistä sen tietää vaikka hän ottaisi satua vastaan 2000€ viideltä ihmiseltä lainaan ihan petos mielellä.

      Yksityisten kesken velkakirjat on yhtä tyhjän kanssa. Yksityiset velkakirjat on huonoja perintägtoimistoissa saati ulosotossa!

      Aiemmin olen tähän ketjuun ja muuallekin kirjoittanut monen lainan himmelissä oleville, että laskekaa velat yksittäisesti taulukkoon yhdellä mallilla ja kukin laina yhteen taulukkoon summaan ja alkakaa toteuttaa lainojen maksua taulukon mukaan.

      Mutta totuushan on se ettei kusessa oleva ala omatoimisesti mitään tekemään. Kusessa oleva tekee vasta sitten kun pankki, perintä ja viimekädessä ulosotto ottaa yhteyttä.

      Ja tajutkaa jo ettei konsultointikaan ole ilmaista. Julkinen velkaneuvonta on edullisin, se tulee julkisista varoista.

    • Anonyymi

      Kyllä tässä apua tarttis mutta taitaa kaikki avun tarjoavat olla huijareita.

    • Anonyymi

      Kiitos Risto avusta! Onneksi vielä löytyy hyviä ihmisiä. Lupaan hoitaa miten sovittiin.

    • Anonyymi

      Se on vähän niin, että niiden joita sinä olet auttanut pitäisi auttaa sinua. Uusia ihmisiä on aika turha sotkea omiin juttuihinsa!

      Itse ainakin olen varovainen uusissa ihmisissä näiden asioitten vuoksi!

    • Anonyymi

      Laitoin Risto viestiä,vastaathan pikaisee

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe