Täysin kidutusta laittaa koirat ym. ns. kotieläimet talutusnuoriin, joka on jo varsin yleistä ainakin täällä pohjoismaissa. Jos järjestyssäännöt laatii eläintenrääkkääjä ja kiduttaja niin ei ole oikein uskoa kiduttajiin sekä toimia heidän toivomallaan tavalla. Jos ei oma järki riitä tajuamaan, mikä on kotieläimelle parasta, ei kannata hankkia koko koiraa, kissaa etc. Ja sama asia pätee lapsiin myös. Kauhealla hingulla halutaan lapsia ja tehdään niitä useita eikä yhtään perehdytä niiden kasvattamiseen edeltäkäsin ja niiden elatuksen rahoittamiseen. Sitten kidutetaan lapsia ruuattomuudella ja läsnäolottumuudella vaikka Suomi on täynnä ilmaisruokajakelua ja ilmaisvaatetusapua etc. Ei vaan vaivauduta perehtymään mihinkään oikeaan asiaan, vaan enemmin sitten riistetään muita ja viedään niiltä, niin että kadulla tallaillee jo asunnottomiakin. Kunhan vaan meidän lapsi-eikä muka kehdata hakea apua ruoka-avusta-kuinka sitten kehtaatte tehdä talousrikoksianne ja ryypätä päänne täyteen muiden nähden? Kuvitteletteko etteivät muut tajua omia talousasioitaan tai ovat niistä piittaamattomia? Olette väärässä, niinkuin ennenkin.
Talutusnuorassa kävelyttäminen
bluuu
4
189
Vastaukset
- turvallisuuss
lapsista en sano mitään, mutta talutusnuora on koirien kanssa turvavaruste. Vai päästäisitkö lemmikin säntäilemään kaupungin kadulle/ valtatielle autojen sekaan, No, se olisi äkkiä entinen lemmikki.
- Kysely
Onko pakko hankkia sellaiselle alueelle lemmikkiä?
- Ristoka
Eivät koirat kuulu kaupunkeihin.
- turvallisuuss
Hei city-eläjät, myös maaseudulla kulkee autoja, ja hurjaa vauhtia. ja suuroin osa ihmisistä asuu maanteiden varsilla. Sitäpaitsi jo metasästyslaki vaatii koirien kiinnipitoa, paitsi metsästettäessä ja tietyin edellytyuiksin maanomistajan luvalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755