vielä joskus kosketusetäisyydelle sun kanssa?
Pääsenkö mä mies
30
1268
Vastaukset
- turhaantunut.m
Vaikka tämä ei minulle olekaan, niin silti toivon että pääsisimme. Laitan yhdelle naiselle hänen numeroosa lyhyen viestin tässä viikon sisällä.
Viime jouluna lähetin hänelle joulukortin ja ehdotin tapaamista aattona klo 15.00 erään 4-tien risteyksessä tulin paikalle, hän ei. - vaikävikökesälläjo
Nainen on kosketusetäisyyden ja viestin päässä, mutta miten käy.
- tottakai
Pääset, pääset, vieläkin lähemmäs jos haluat ;)
- Drxrxrxt
Et pääse.
- Drxrxrxt
Pääsetpähän :)
- seonjokotai
Etkö sä osaa päättää?
- sanoisinnäin
Kaivattuni sais tulla ihan koko vartalo iho kosketukseen.
en taida minäkään päästä =(
N >M- kosketusetäisyydelle
Kenen kanssa pitäisi päästä?
- mietityttää
Hyvä kysymys. Haluaako toinen edes halata vai riittääkö pelkkä hartiahieronta?
- Oliskinjoku
jonka kanssa saisi olla kosketusetäisyydellä.
- Masasiivoja64
Jos hän niin kyllä. voi olla niin että kaapaan kokonaan itteleni enkä päästä pois
- Kaitsunkans
Samaa toivoisin. Hänen pehmoinen vatsa suorastaan houkuttelee laskemaan pääni siihen. Ilman alastomuutta.
Kunpa toiveeni harras toiveeni toteutuisi. tosiaa, sitä ei tiedä haluaisiko HÄN..
mikäli, niin ei se pelkkä hartiahieronta, ei riittäis. oltais lähekkän tuntikausia unelmaaaa- entunnehäntä
ei se riittäiskään, mutta vain yksi sopisi siihen kuvaan mukaan
- ikäväkyllä
En ikinä menisi sen paskanaaman jälkiliukkaille..........
- NainenValkoisissaan
Olen luopunut jo toivosta, En usko, että hänen rohkeutensa koskaan riittää. Tunne on edelleen hämmenentävän vahva, kristallin kirkas ja sama. Oikeastaan se vain voimistuu. Sellainen tunne, että kuulumme yhteen. En ole koskaan osannut nimetä tätä tunnetta, Silti en usko, että hän tahtoo minut. Luultavasti kuvittelen kaiken. Onni on jossain muualla.
- itseltäsi.puuttuu
Miksi et ota häneen yhteyttä. Itselläsi ei ole rohkeutta.
- keleton
Toivon näin, itse en voi tulla, olit niin ehdoton, ku viestiteltiin viimeksi. Tulee itselle jopa hölmö fiilis, miksi jankkaan näitä edelleen täällä? Mutu pitää toivoa yllä, jostain syystä?
- Eionkylläkai
Joo, joo tuu vaan. Muutin mieleni.
- keleton
Eionkylläkai kirjoitti:
Joo, joo tuu vaan. Muutin mieleni.
Vaikken Kaitsu oo, onko kyllä silti? :)
- TuleLähelleni
Toivoisin että haluaisit. Jäi jotenkin hassusti puolitiehen viime kerralla, haluan kokea sen ihanuuden sinun kanssasi. On varmasti ihanmpaa kuin koskaan, ylipääsemätöntä Helismaa, kiihkoa, intohimoa, mielen paloa.
- Outoviesti
Helismaa?
- tunteistaansekaisin
Ei pitäs olla katkera ja kieriskellä menneisyydessä, mutta huvittaa ihan hemmetistä ja säälittää yks kai ihan fiksun naisen käytös.
- TosEiMul
Säälittää....? Siis ihastus ja sääli samassa. Sairasta..
- Sinunomasivoisinolla
Jos haluat minut lähellesi, minä tulen. Jos työnnät minut kauemmaksi, minä väistyn. Olen sinun ja voit ottaa minut omaksesi milloin vain. Sinun ei tarvitse kuin sanoa tule ja olen vierelläsi. Jos et usko niin tartu kädestäni ja katso silmiini. Jos löydän sieltä mitään muuta kuin kaipuuta sinusta niin tiedät, että valehtelin.
- Teotmerkitsee
Sanomatta selvää että valehtelua. Ei tarvi olla tummien vesien tulkki että huomaa sekoilevan käytöksesi.
- Nirppanokkanen
Minä kyllä tykkäsin tästä viestistä, ihana :) ajattelisipa kaipaamani mieskin noin ja myöskin tulisi jos pyytäisin...
- Onkorakkaustarina
Nirppanokkanen kirjoitti:
Minä kyllä tykkäsin tästä viestistä, ihana :) ajattelisipa kaipaamani mieskin noin ja myöskin tulisi jos pyytäisin...
Miksi ei tulisi, tai jos mies pyytäisi menisitkö sinä?
- ensimaksutaina
Kosketusetäisyys maksaa sen 2 miljardia euroa maksettuna sveitsiin tai luxemburgiin ennalta jotta saat edes kuvan minusta, ennalla aina summat voin sitten laittaa kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681