Tehkää parannus laittomat helluntailaiset

YeshuajaTooraa

Ennenkun kun vihasi syttyy lue koko kirjoitus! !

Matt 24: 3 -5 "Kun Jeesus sitten istui Öljymäellä eikä siellä ollut muita, opetuslapset tulivat hänen luokseen ja kyselivät: "Sano meille, milloin se kaikki tapahtuu. Mikä on merkkinä sinun tulostasi ja tämän maailman lopusta?"

Jeesus vastasi:
Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä ( Jeesus) olen Messias', ja eksyttävät monia. "

Hän Jeesus aloitta sanoilla; VAROO ettei KUKAAN sinua eksyttää! Se "kuka" voi ollaa vaikka oma lapsesi tai vanhempasi!!!!!!!!

Tässä Jeesus varoittaa että tulee ihmisiä Hänen nimessä julistamaan että Jeesus on Messias huolimatta tästä he ( julistajat) eksyttävät monia. Kuinka montaa on tullut Jeesukseen nimessä julistamaan että Jeesus on Messias ja kuinka monta on tullut Jeesuksen nimessä julistamaan että he itse julistajat ovat messiaita ( periatteinen kristiuskoinen selitys)? Vaikka kuinka paljon vääristävät Jeesuksen sanaa on uskollinen totuudelle. Joka sunnuntai he kokoontuvat Jeesuksen nimessä aurinko jumalan pyhänä päivänä julistamaan että Jeesus on Messias joka sunnuntai he kulkevat kokuksiin raamatuillaan ja sarnaavat vapautta raamattun 5 ensimmäisista Mooseksen kirjoista mikä sisältää Jumalaan ikuinen laki Tooraa, jonka alla ja tuntemusta heillä ei koskaan ole olut.

Muutamaa jaketa alaspäin Matt 24: 3- 5, jae 11 ja 12 nimittää mikä se eksytys on millä nämä saarnajat ja pastorit jotka tulevat Jeesuksen nimessä ja julistavat Jeesusta Messiaksi;

jae 11-12 "Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. "

Profeettaa tarkoitaa kaksi asia joku joka profetoi sekä opettaja joka opettaa, niinkuin saarnajat ja pastorit; ns vanhassa testementissä tulee selvästi esille mikää profettaan tehtävää on, ja se on profetoida ja opettaa. Jae 12 käyttää sana "laittomuus" tuo sana on uutten testamenttiin kreikkalais käsikirjoituksissa " anomia" ja anomia tarkoita vailla tai ilmaan Jumalaan lakia oleva ihmistä. Lainrikkomus on heidän saarnajoiden ja pastorien eksyttys mistä Jeesus varoittaa.

Tämmöiset ihmiset jotka luulee että Jeesus kuoli sen takia että saavat rikkoa Jumalaan lakia ja seisovat Jumalaan lain ylläpuolella tekevät pahasti eredyksen. Ja samalla he sanovat tuntevansa Jeesuksen ja samalla hylkävät Jumalaan laki ja sanovat että pyhä henki ohjaa heitä mikä on oikeen ja vääriin Jumalaan silmissä.

Ihmiset jotka kutsuvat itensä kristityksi eivät ymmärrä, että Jeesus täytti lain Messias profetiat, mutta ei täyttänyt sinun velvollisuuttasi noudattaa lakia. Raamattu ei opeta sellaista, että Jeesus täytti lain noudattamisen sinun puolesta samalla säilyttäen lain voimassa. Se on jo ajatuksena täysin absurdi. Jeesus sanoi, että ne uskovat , jota NOUDATTAVAT LAKIA ja niin opettavat, heitä kutsutaan hänen valtakunnassa suureksi. Ne jota kieltävät lain, heidät tuomitaan kadotukseen laittomuuden tekijöinä. Sinulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä tämä tosiasia, koska sinulla ei ole voimia tunkeutua väkisin Jumalan valtakuntaan, mutta Jumalalla on valta ja voima tuomita sinut ikuisiksi ajoiksi helvetin tuleen.

Mt 5:17-20 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

HUOMIO MT 5:17-20 Jeesus ei edes käsitelle semmoisia ihmisiä tässä kohdassa jotka sanovat että Jumalaan lakia ei tarvitse noudattaa vain olemme vapautettu laista, Hän käsitelle heidät jotka etsi tekosyitä olla noudattamatta pienempää käskyä Jumalalta. Ei Lain hylkjiä Hän käsitelle ne muualla laittomuuden tekijäksi!!!!!!!

Mt 7:21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' 23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te LAITTOMUUDEN tekijät'.

Johannes sanoo näistä ihmisistä jotka väittävät tuntevansa Jeesuksen ja samalla hylkävät Jumalaan käskyt pahasti erhedyksessä niin kuin raamattuu ilmoittaa.

1 Joh 2: 4-6 "Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti

46

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YeshuajaTooraa

........

Johannes sanoo näistä ihmisistä jotka väittävät tuntevansa Jeesuksen ja samalla hylkävät Jumalaan käskyt pahasti erhedyksessä niin kuin raamattuu ilmoittaa.

1 Joh 2: 4-6 "Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme. Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. "

Vaeltamaan kun Jeesus, Jeesus piti kaikki lain käskyt, pijäköö sinä yhtään käskyä?

Ei palvelija ole suurempi kuin Herransa, Joh 15: 20 "Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. " Vaellaa kun Jeesus, niinkuin Jeesus piti Jumalaan laki, vai luuletko että olet häntä suurempi, kristityksi nimittäät itsesi eli pikku kristus . Tässä samassa Joh luku 15 kohdassa käske Jeesus pitämään käskyjää, ja luku 14 Hän Jeesus sanoo että Pyhää Henki tulee vain heille jotka pitävät käskyt ja tällä tavoin osoittaa lojaalisuutta Jeesusta kohtaan;

jae 16-17 " Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

Israelin profetat on profetoinut mihiin tää totudeen henki pitää johdattaa noin 500 vuotta ennen Jeesuksen syntymää; Hes 26: 26-27 "Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne. "

Matt 7 : 21- 23 selvästi sanoo että vaikka kuinka paljon ihmetekoja teet Jeesuksen nimessä niin hän ei tunne sinua jos et pijää Jumalan lakia. Matt 7: 21-23 " Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, laittomuudentekijät !'"

Jae 21 sanoo : " Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon."

Kysymys kuuluu mikää on Isän tahto? Isän säätämää laki ja käskyt kertoo Isän Jumalaan tahdosta: 5 Mos:5 : 29 "Jospa heillä olisi sellainen sydän, että he alati pelkäisivät minua ja noudattaisivat kaikkia minun käskyjäni, niin että he ja heidän lapsensa menestyisivät iankaikkisesti! "

Ketkä ovat ne ihmiset jotka mukaa Jeesuksen nimessä tekevät ihmeitä, parantavaat sairaita ja ennustavat ja tekevät voimatekoja, Jeesuksen nimessä mutta huolimatta tästä Jeesus ilmoittaa heidät laittomuuden tekijäksi, tietäkseni ei ole juutalaiset tai muslimit tekemässä voimatekoja Jeesuksen nimessä ja nimittävät Jeesusta Herraksi, tässä on se sama kreikkalais sanaa joka on Matt 24: 12 "anomia " ilmaan tai vailla Jumalaan lakia oleva ihmistä.

Jeesus kutsuu ihmisiä tekemään parannuksen ja käntymään pois synneistä monessa kohdassa, mikä on se synti sitten miten raamattuu ilmoitta mikä on synti? Jeesuksen lähin ja rakkain opetuslapsi (Johannes) joka oppi Jeesuksen jalaan juurilla sanoo näin mikä synti on; 1 Joh 3: 4 " Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. " Synti on rikkomusta Jumalaan lakia,

Jeesus tuomitse laittomuden tekijät ( anomia) lain rikkojat, syntiset, monessa kohdassa UT; essä esimerkkisi Matt 13;41-42 " Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta (anomia) ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. "

Tässä kohdassa lainrikkojat heitettän tuliseen järveen, samaanlaisia kohtia on useampia , ei missä kohtaan läpi raamattun Jeesus ei ikinä tuomitse niitä jotka pitävät Jumalaan laki, itse asiassa raamattu nimittää päinvastoin mitä nykypäivän kristinuskonnon saaranajat opettaa tai sarnaa ( kristinusko opettaa jos pijät Jumalan lakia sinut tuomittaan helvettiin koska et usko Jumalaan armoo ja yritäät teoilla ansaitsaa pelastusta ) ketkä he ovat ne jotka kestävät loppun asti. Ilm 14:12 "Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon."

Ja mikä tulee sapatti eikö oo jäännää että Jeesus itse varoittaa kun kauhistuksen hävitys tapahtuu Jerusalemissa kun Rooman paavi astuu kolmanteen temppeliin ja julistaa itsensä Jumalaksi ( joka on vielä tulevaisuudessa) nii Jeesus

• YeshuajaTooraa

Ja mikä tulee sapatti eikö oo jäännää että Jeesus itse varoittaa kun kauhistuksen hävitys tapahtuu Jerusalemissa kun Rooman paavi astuu kolmanteen temppeliin ja julistaa itsensä Jumalaksi ( joka on vielä tulevaisuudessa) nii Jeesus varoittaa:

Matt 24:20 "Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina. " Minkä takia ei saa sapattina matkusta? Koska laki/Tooraa sanoo 2 Mos 16: 29 -30 "Katsokaa, Yehovah on antanut teille sapatin; sentähden hän antaa teille kuudentena päivänä kahden päivän leivän. Olkoon jokainen alallaan, älköönkä kukaan lähtekö paikaltansa seitsemäntenä päivänä." Ja kansa lepäsi seitsemäntenä päivänä. "

Tämän takia Jeesus toivo ettei se päivää tapahtuisi sapattina koska Jeesus tiesi tulevaisuuden ja mitää lukee Ilm 14:12, että viimeisen päivän pyhät pitävät ja kunnoitavat Jumalaan lakia kuolemaan asti. Koska Jumalaan laki on Jumalaan sinetti uskovan otsassa ja kädessä merkkinä loojalisuudesta. Jesaja 8:16 "Sido todistus talteen, lukitse laki sinetillä minun opetuslapsiini." Aivan niinkuin UT sanoo Ilmestyskirja 12:17 "Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus. "

• YeshuajaTooraa kirjoitti:

Ja mikä tulee sapatti eikö oo jäännää että Jeesus itse varoittaa kun kauhistuksen hävitys tapahtuu Jerusalemissa kun Rooman paavi astuu kolmanteen temppeliin ja julistaa itsensä Jumalaksi ( joka on vielä tulevaisuudessa) nii Jeesus varoittaa:

Matt 24:20 "Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina. " Minkä takia ei saa sapattina matkusta? Koska laki/Tooraa sanoo 2 Mos 16: 29 -30 "Katsokaa, Yehovah on antanut teille sapatin; sentähden hän antaa teille kuudentena päivänä kahden päivän leivän. Olkoon jokainen alallaan, älköönkä kukaan lähtekö paikaltansa seitsemäntenä päivänä." Ja kansa lepäsi seitsemäntenä päivänä. "

Tämän takia Jeesus toivo ettei se päivää tapahtuisi sapattina koska Jeesus tiesi tulevaisuuden ja mitää lukee Ilm 14:12, että viimeisen päivän pyhät pitävät ja kunnoitavat Jumalaan lakia kuolemaan asti. Koska Jumalaan laki on Jumalaan sinetti uskovan otsassa ja kädessä merkkinä loojalisuudesta. Jesaja 8:16 "Sido todistus talteen, lukitse laki sinetillä minun opetuslapsiini." Aivan niinkuin UT sanoo Ilmestyskirja 12:17 "Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus. "

Sinä oot kokovartalokyrvänsyylä.

• 89uouio

Kristitty.net esiintyy messiaanisena uskovaisena mutta messiaaninen tarkoittaa juutalaisia, jotka ovat tulleet uskoon. Kristitty.netiä ei ole ympärileikattu juutalaiseksi eikä hän ole uudestisyntynyt kristityksi. Hän on aivan tavallinen suomalainen pakana ja juntti ja jos hän tulee uskoon niin hän pysyy edelleenkin tavallisena suomalaisena pakanana ja junttina. Uudestisyntyminen olisi tietysti suuri ihme hänen tapauksessaan niinkuin se on ollut suuri ihme meidän kaikkien uudestisyntyneiden elämässä.

• YeshuajaTooraa

Jumala ei ole kiinnostunut vaikka kristitty.net on ugandalainen tai latinolainen , Jumala on ainostaan kiinnostunut pitääkö kristitty .net Jumalaan lakia Tooraa, Jumalaa ei välitä mitä olet vain että olet lojaalinen!!!

Jesaja 56:" Näin sanoo Herra: Noudattakaa oikeutta ja tehkää vanhurskaus, sillä minun autuuteni on lähellä ja minun vanhurskauteni ilmestyy. Autuas se ihminen, joka tämän tekee, se ihmislapsi, joka tässä pysyy, joka pitää sapatin eikä sitä riko, joka varoo kätensä tekemästä mitään pahaa!
        Älköön sanoko muukalainen, joka on liittynyt Herraan : "Herra erottaa minut peräti kansastansa", älköönkä kuohittu sanoko: "Minä olen kuiva puu". Sillä näin sanoo Herra: Kuohituille, jotka pitävät minun sapattini ja valitsevat sen, mikä minulle otollista on, ja pysyvät minun liitossani, heille minä annan huoneessani ja muurieni sisällä muistomerkin ja nimen, joka on poikia ja tyttäriä parempi; minä annan heille iankaikkisen nimen, joka ei häviä. Ja muukalaiset, jotka ovat liittyneet Herraan, palvellakseen häntä ja rakastaakseen Herran nimeä, ollakseen hänen palvelijoitansa, kaikki, jotka pitävät sapatin eivätkä sitä riko ja pysyvät minun liitossani, ne minä tuon pyhälle vuorelleni ja ilahutan heitä rukoushuoneessani......

• YeshuajaTooraa

Olemme vain pieniä kärpäsiä nyt mutta aika tulee kun olemme kivi kengässä ja annatte meidät ilmi, Rooman kirkolle antikristuksena , olemme kuolemaan asti uskollisia koska meillä on Jeesuksen usko ja Jumalaan käskyt!!!!!!

• Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia. Gal. 3:25.

Luther sanoo: »Ei kristitty ole synnitön ihminen, mutta hänelle ei lueta syntiä.» Ei hänellä ole etuoikeutta synnin tekoon, mutta jos niin ikävästi tapahtuisi, että hän rikkoisi Jumalan käskyt, hänellä on vapautus lain tuomiosta.

Sillä jos meitä lain mukaan tuomittaisiin, niin ei yksikään liha pelastuisi, ja silloin olisi parasta heittää koko autuuden toivo. Mutta silloin olisi kaikki Jumalan evankeliumi petosta. Silloin olisi Kristus suotta kuollut ja kaikki uskovaiset synneissään kadotetut.

Mutta Raamattu sanoo: »Sillä mikä oli mahdotonta lain tehdä, koska se oli heikentynyt lihan kautta, sen Jumala teki, kun lähetti oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa.» Raamattu sanoo myös: »Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun tuli kiroukseksi meidän edestämme.» Raamattu sanoo vielä: »Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia.»

Tässä on syy, jonka tähden ei syntiä uskovaiselle lueta, kuten Daavid ja Paavali selvästi todistavat, nim. että autuuden omistaa se ihminen, jolle ei Jumala syntiä lue. Eivät he sano: »jolla ei yhtään syntiä ole», vaan, »jolle ei syntiä lueta».

Mutta ei siinä kyllin, että olemme vapautetut laista ja ettei meille syntiä lueta, vaan meille annetaan vanhurskaus, korkea, täydellinen, iankaikkinen, Kristuksen meille hankkima vanhurskaus. Raamattu todistaa: »Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.»

Ja vielä: »Daavidkin ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja.» Jumalan edessä emme ainoastaan ole vapaat kaikista synneistä, mutta sen lisäksi täysin vanhurskaat, jopa olemme itse vanhurskaus ja joka hetki otolliset hänessä, joka on Isälle rakas, niin että Jumala nyt esteettömästi voi rakastaa meitä koko sydämensä rakkaudella.

Kaikki tämä on mahdollista, koska nyt olemme puetut Kristuksella ja kaikella, mitä hän oli ja teki meidän edestämme, niin että Jumala nyt katselee meitä vain rakkaassa Pojassaan. Luther sanoo: Katso, mikä ylenpalttinen rikkaus kristinuskolla on, koska se omistaa kaikki Kristuksen työt ja kärsimisen.

Ja niihin kristitty voi niin täydelleen luottaa kuin jos hän itse olisi ne tehnyt. Sillä totisesti Kristus ei ole tehnyt niitä itsellensä, vaan meidän hyväksemme. Itse hän ei niitä tarvinnut, vaan hän on meille hankkinut tämän aarteen, jotta me uskoisimme ja omistaisimme hänet.

Ja koska uskolla omistan Kristuksen ja siis minäkin olen hänen, niin ei minua, enempää kuin Kristustakaan voi mikään laki tuomita. Ja jos laki minua ahdistaa, sanon minä: olenhan minä kaikki tehnyt takausmieheni kautta, jopa enemmän kuin sinä vaaditkaan.

... jatkuu ( C.O.Rosenius )

• Saviseutulainen kirjoitti:

Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia. Gal. 3:25.

Luther sanoo: »Ei kristitty ole synnitön ihminen, mutta hänelle ei lueta syntiä.» Ei hänellä ole etuoikeutta synnin tekoon, mutta jos niin ikävästi tapahtuisi, että hän rikkoisi Jumalan käskyt, hänellä on vapautus lain tuomiosta.

Sillä jos meitä lain mukaan tuomittaisiin, niin ei yksikään liha pelastuisi, ja silloin olisi parasta heittää koko autuuden toivo. Mutta silloin olisi kaikki Jumalan evankeliumi petosta. Silloin olisi Kristus suotta kuollut ja kaikki uskovaiset synneissään kadotetut.

Mutta Raamattu sanoo: »Sillä mikä oli mahdotonta lain tehdä, koska se oli heikentynyt lihan kautta, sen Jumala teki, kun lähetti oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa.» Raamattu sanoo myös: »Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun tuli kiroukseksi meidän edestämme.» Raamattu sanoo vielä: »Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia.»

Tässä on syy, jonka tähden ei syntiä uskovaiselle lueta, kuten Daavid ja Paavali selvästi todistavat, nim. että autuuden omistaa se ihminen, jolle ei Jumala syntiä lue. Eivät he sano: »jolla ei yhtään syntiä ole», vaan, »jolle ei syntiä lueta».

Mutta ei siinä kyllin, että olemme vapautetut laista ja ettei meille syntiä lueta, vaan meille annetaan vanhurskaus, korkea, täydellinen, iankaikkinen, Kristuksen meille hankkima vanhurskaus. Raamattu todistaa: »Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.»

Ja vielä: »Daavidkin ylistää autuaaksi sitä ihmistä, jolle Jumala lukee vanhurskauden ilman tekoja.» Jumalan edessä emme ainoastaan ole vapaat kaikista synneistä, mutta sen lisäksi täysin vanhurskaat, jopa olemme itse vanhurskaus ja joka hetki otolliset hänessä, joka on Isälle rakas, niin että Jumala nyt esteettömästi voi rakastaa meitä koko sydämensä rakkaudella.

Kaikki tämä on mahdollista, koska nyt olemme puetut Kristuksella ja kaikella, mitä hän oli ja teki meidän edestämme, niin että Jumala nyt katselee meitä vain rakkaassa Pojassaan. Luther sanoo: Katso, mikä ylenpalttinen rikkaus kristinuskolla on, koska se omistaa kaikki Kristuksen työt ja kärsimisen.

Ja niihin kristitty voi niin täydelleen luottaa kuin jos hän itse olisi ne tehnyt. Sillä totisesti Kristus ei ole tehnyt niitä itsellensä, vaan meidän hyväksemme. Itse hän ei niitä tarvinnut, vaan hän on meille hankkinut tämän aarteen, jotta me uskoisimme ja omistaisimme hänet.

Ja koska uskolla omistan Kristuksen ja siis minäkin olen hänen, niin ei minua, enempää kuin Kristustakaan voi mikään laki tuomita. Ja jos laki minua ahdistaa, sanon minä: olenhan minä kaikki tehnyt takausmieheni kautta, jopa enemmän kuin sinä vaaditkaan.

... jatkoa

Ja vaikkapa minulla vielä lihassani on syntiä, on minulla kuitenkin vanhurskauteni Kristuksessa. Hän on minun ja antaa minulle sen, mikä hänen on. Siis on hänen puhtautensakin minun omani. Eikä laki siis voi mitään minulle tehdä.

Mutta jos tarkastan itseäni, löydän itsessäni vielä paljon saastaa, johon lailla on tuomitsemisoikeus. Laki sanoo: »Sinulla on syntiä (Jumalan edessä).» Jos siihen vastaan: »Niin on,» niin olen hukassa. Jos vastaan: »Ei ole», täytyy minulla olla vahva perustus, jolla seison.

Kuinka uskaltaisin sanoa: » Ei minussa ole syntiä.» Omasta povestani en löydä puhtautta. Mutta Kristuksesta sen löydän. Sieltä sen saan ja voin asettaa sen lain eteen. Kristus voi sanoa: »Ei minussa ole syntiä». Hänellä on siihen oikeus, sillä hän on pyhä, synnitön. Ja lahjoittaessaan minulle vanhurskautensa, antaa hän myös minulle »ei ole» sanansa.

Tätä Raamattu tarkoittaa sanoessaan: »Teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta.» Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.» »Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.» »Autuas on se, jolle Herra ei lue syntiä.»

Oi, pysähtykäämme tähän miettimään ja tarkkamaan kuninkaallisia oikeuksiamme! Onko tämä kaikki totta, ettei mitään kadotustuomiota ole niille, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa? Onko mahdollista, että vaikka synti vielä yllättää meidät, kompastuttaa meitä, jopa asuu meissä, sitä ei kuitenkaan koskaan lueta meille, koskapa me emme ole lain, vaan armon alaisia. Me emme siis ole lain tuomion alaisia, niin kauan kuin uskolla pitäydymme Kristukseen.

Jos tämä on totta, on se ihmeellisen ihana totuus. Jo totuus on se, niin varmasti kuin Jumalan sana ei voi valehdella. Totuus on se, vaikkapa perkele, tekopyhät ja oma järkemme sanoisivat sitä vastaan.

Totuus on se, vaikkapa en nykyjään sitä tuntisikaan totuudeksi. Tähän pysähtykäämme, tässä virkistykäämme ja riemuitkaamme keskellä murheen laaksoa, koska Herra, meidän Immanuelimme on perustanut maan päälle sellaisen autuaan valtakunnan, jossa syntiset Jumalan edessä eivät ole syntisiä, vaan pyhiä, rakkaita ja otollisia.

( C.O.Rosenius )

• galattalaiskirje.galatt
        Saviseutulainen kirjoitti:

Miksi sinä lutteria käytät ja roseniusta välimiehenä ja sanan selittäjänä?
        Eikös Jeesus itse opettanut, että te eksytte, ellette tunne kirjoituksia,
        Marttilaisuus ei ole taivastie, vaan Jeesus.
        Moni uskova Galattaa itsensä helvetin tuleen,.

• galattalaiskirje.galatt kirjoitti:

Miksi sinä lutteria käytät ja roseniusta välimiehenä ja sanan selittäjänä?
        Eikös Jeesus itse opettanut, että te eksytte, ellette tunne kirjoituksia,
        Marttilaisuus ei ole taivastie, vaan Jeesus.
        Moni uskova Galattaa itsensä helvetin tuleen,.

Peite, joka sinun sydämesi päällä on, pysyy niin kauan kuin sinä et käänny sydämestäsi Herran Jeesuksen puoleen ja huuda avuksesi Hänen nimeään.
        Vain Jeesus Kristus voi avata sinun hengellisesti sokeat silmäsi.
        Sillä hengellisesti sokea sinä olet.

• YeshuajaTooraa

siiteraat paavalia runsaasti, sano mulle kumpi on Heeraa lainantajaa Jeesus vai Paavali, kumpaa seuraat ?

1 Kor 8 Paavali :
        "Mitä sitten epäjumalille uhrattuun lihaan tulee, niin tiedämme, että meillä kaikilla on tieto. Tieto paisuttaa, mutta rakkaus rakentaa.
        Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee; mutta joka rakastaa Jumalaa, sen Jumala tuntee.
        Mitä nyt epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee, niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi. Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja, niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa. Mutta ei ole kaikilla tätä tietoa, vaan tottumuksesta epäjumaliin muutamat vielä nytkin syövät uhrilihaa ikäänkuin epäjumalille uhrattuna, ja heidän omatuntonsa, joka on heikko, tahraantuu siitä. Mutta ruoka ei lähennä meitä Jumalaan; jos olemme syömättä, emme siitä vahingoitu; jos syömme, emme siitä hyödy. Katsokaa kuitenkin, ettei tämä vapautenne koidu heikoille loukkaukseksi. Sillä jos joku näkee sinun, jolla on tieto, aterioivan epäjumalan huoneessa, eikö hänen omatuntonsa, kun hän on heikko, vahvistu epäjumalille uhratun syömiseen? "

Tuossa ylhällä Paavali sanoi että saa syödä epäjumalille uhrattua lihaa!!!
        Tässä alhalla Jeesuksen vastaus !!!!

Ilm 2: 12-14
        Jaa Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka: Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
        Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

Tietäkseni kebab on halal allahin nimessä uhrattua liha mitä monet kristityt syövät pizzeriassa! Luuletko ystävää että Paavali oli virheetön kirjeissään, hän itse myönsi sanoilla: näin minä uskon tai minä LUULEEN että Jumala tarkoittaa ...jne, tai nää on Minun ajatukseni sano Paavali.... kirjeet ei ikinä kumoaa lakia yhtään ennemään kun sun tai mun sanaa ystävää!!!

• äläviitsienempää
        YeshuajaTooraa kirjoitti:

siiteraat paavalia runsaasti, sano mulle kumpi on Heeraa lainantajaa Jeesus vai Paavali, kumpaa seuraat ?

1 Kor 8 Paavali :
        "Mitä sitten epäjumalille uhrattuun lihaan tulee, niin tiedämme, että meillä kaikilla on tieto. Tieto paisuttaa, mutta rakkaus rakentaa.
        Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee; mutta joka rakastaa Jumalaa, sen Jumala tuntee.
        Mitä nyt epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee, niin tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi. Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja, niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa. Mutta ei ole kaikilla tätä tietoa, vaan tottumuksesta epäjumaliin muutamat vielä nytkin syövät uhrilihaa ikäänkuin epäjumalille uhrattuna, ja heidän omatuntonsa, joka on heikko, tahraantuu siitä. Mutta ruoka ei lähennä meitä Jumalaan; jos olemme syömättä, emme siitä vahingoitu; jos syömme, emme siitä hyödy. Katsokaa kuitenkin, ettei tämä vapautenne koidu heikoille loukkaukseksi. Sillä jos joku näkee sinun, jolla on tieto, aterioivan epäjumalan huoneessa, eikö hänen omatuntonsa, kun hän on heikko, vahvistu epäjumalille uhratun syömiseen? "

Tuossa ylhällä Paavali sanoi että saa syödä epäjumalille uhrattua lihaa!!!
        Tässä alhalla Jeesuksen vastaus !!!!

Ilm 2: 12-14
        Jaa Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka: Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
        Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

Tietäkseni kebab on halal allahin nimessä uhrattua liha mitä monet kristityt syövät pizzeriassa! Luuletko ystävää että Paavali oli virheetön kirjeissään, hän itse myönsi sanoilla: näin minä uskon tai minä LUULEEN että Jumala tarkoittaa ...jne, tai nää on Minun ajatukseni sano Paavali.... kirjeet ei ikinä kumoaa lakia yhtään ennemään kun sun tai mun sanaa ystävää!!!

sun tai mun lakkaa nyt tuosta paasaamisestasi, tällä osastolla ei kukaan korvaansa lotkauta toraisteiden jutuille, tuliko se nyt selväksi !
        ,...

• Saviseutulainen kirjoitti:

"Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia."

Hallelujaa! Saamme siis rikkoa kymmentä käskyä ja rakkauden kaksoiskäskyä! Emme ole lain alla!

Onko sokea, jos ei usko Roseniusta? Mitä jos siteeraisit vaihteeksi Raamattua, ja kertoisit, missä kohtaa Raamattua sanotaan, että saamme tehdä syntiä ja rikkoa ainuttakaan Tooran käskyä?

• 1234567---

... jatkoa

Ja vaikkapa minulla vielä lihassani on syntiä, on minulla kuitenkin vanhurskauteni Kristuksessa. Hän on minun ja antaa minulle sen, mikä hänen on. Siis on hänen puhtautensakin minun omani. Eikä laki siis voi mitään minulle tehdä.

Mutta jos tarkastan itseäni, löydän itsessäni vielä paljon saastaa, johon lailla on tuomitsemisoikeus. Laki sanoo: »Sinulla on syntiä (Jumalan edessä).» Jos siihen vastaan: »Niin on,» niin olen hukassa. Jos vastaan: »Ei ole», täytyy minulla olla vahva perustus, jolla seison.

Kuinka uskaltaisin sanoa: » Ei minussa ole syntiä.» Omasta povestani en löydä puhtautta. Mutta Kristuksesta sen löydän. Sieltä sen saan ja voin asettaa sen lain eteen. Kristus voi sanoa: »Ei minussa ole syntiä». Hänellä on siihen oikeus, sillä hän on pyhä, synnitön. Ja lahjoittaessaan minulle vanhurskautensa, antaa hän myös minulle »ei ole» sanansa.

Tätä Raamattu tarkoittaa sanoessaan: »Teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta.» Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.» »Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.» »Autuas on se, jolle Herra ei lue syntiä.»

Oi, pysähtykäämme tähän miettimään ja tarkkamaan kuninkaallisia oikeuksiamme! Onko tämä kaikki totta, ettei mitään kadotustuomiota ole niille, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa? Onko mahdollista, että vaikka synti vielä yllättää meidät, kompastuttaa meitä, jopa asuu meissä, sitä ei kuitenkaan koskaan lueta meille, koskapa me emme ole lain, vaan armon alaisia. Me emme siis ole lain tuomion alaisia, niin kauan kuin uskolla pitäydymme Kristukseen.

Jos tämä on totta, on se ihmeellisen ihana totuus. Jo totuus on se, niin varmasti kuin Jumalan sana ei voi valehdella. Totuus on se, vaikkapa perkele, tekopyhät ja oma järkemme sanoisivat sitä vastaan.

Totuus on se, vaikkapa en nykyjään sitä tuntisikaan totuudeksi. Tähän pysähtykäämme, tässä virkistykäämme ja riemuitkaamme keskellä murheen laaksoa, koska Herra, meidän Immanuelimme on perustanut maan päälle sellaisen autuaan valtakunnan, jossa syntiset Jumalan edessä eivät ole syntisiä, vaan pyhiä, rakkaita ja otollisia.

( C.O.Rosenius )

C.O.Rosenius Julistiko hän Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä pitämistä julistuksissaan ?

• YeshuajaTooraa
        äläviitsienempää kirjoitti:

sun tai mun lakkaa nyt tuosta paasaamisestasi, tällä osastolla ei kukaan korvaansa lotkauta toraisteiden jutuille, tuliko se nyt selväksi !
        ,...

Paavalilla on joku jumalineen asenne kristittyjen keskellä! Paavalin kirjeisiin laitatte luottamuksenne. Kyllä vitsin !!!

• YeshuajaTooraa
        äläviitsienempää kirjoitti:

,...

Paavalin kirjeet verrataan Jeesukseen sanoma ja ilmoituksen sekä opetuksen, rakastatte paavalia ennemään kun Jeesusta, viitteitä on että Paavali oli Jeesuksen valossa valhe apostoli.

• niinkuin.monet.muutkin
        1234567--- kirjoitti:

C.O.Rosenius Julistiko hän Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä pitämistä julistuksissaan ?

Eiköhän vaan hän kuulunut sunnuntailahkolaisiin.

• Laskuntulos
        YeshuajaTooraa kirjoitti:

Paavalin kirjeet verrataan Jeesukseen sanoma ja ilmoituksen sekä opetuksen, rakastatte paavalia ennemään kun Jeesusta, viitteitä on että Paavali oli Jeesuksen valossa valhe apostoli.

YeshuajaToora olet perkeleestä!

Ef3:2olette kaiketi kuulleet siitä Jumalan armon taloudenhoidosta, mikä on minulle teitä varten annettu,
        3:3 että näet tämä salaisuus on ilmestyksen kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut;

Huom! Armon taloudenhoidosta Jeesus opetti Paavalia henkilökohtaisesti ilmestyksen kautta!

3:4 josta te sitä lukiessanne voitte huomata, kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,

Huom! Sinulle Kristus on salaisuus!

3:5 jota menneiden sukupolvien aikana ei ole ihmisten lapsille tiettäväksi tehty, niinkuin se nyt Hengessä on ilmoitettu hänen pyhille apostoleilleen ja profeetoille:

Huom! Vanhasta Testamentista et löydä Jeesusta niin hyvin, kun se nyt Paavalille ilmoitettiin

• 1234567---

Sapatti on Jumalan antama pyhäpäivä, Jumalan merkki.

Sunnuntai on pedonmerkki ihmiskäsky pyhäksi. Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivä muutoksen vuoteen 364, jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

• Laskuntulos
        1234567--- kirjoitti:

Sapatti on Jumalan antama pyhäpäivä, Jumalan merkki.

Sunnuntai on pedonmerkki ihmiskäsky pyhäksi. Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivä muutoksen vuoteen 364, jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

Nimimerkki 1234567--- on adventisti.
        Adventisteille tulee Amerikan pääkallonpaikalta valmiiksi pureksitut raamattutunnit joka viikko.
        Raamatun rinnalla heillä on EGW:n houreet (vertaa mormonit).
        Hinduilla ei ole pedon merkkiä, kun heillä ei ole sunnuntaita lepopäivänään.

• 1234567---
        Laskuntulos kirjoitti:

Nimimerkki 1234567--- on adventisti.
        Adventisteille tulee Amerikan pääkallonpaikalta valmiiksi pureksitut raamattutunnit joka viikko.
        Raamatun rinnalla heillä on EGW:n houreet (vertaa mormonit).
        Hinduilla ei ole pedon merkkiä, kun heillä ei ole sunnuntaita lepopäivänään.

Profetoiminenkaan ei ole täydellistä. Ellenin kirjoista löytyy paljon täyttä asiaa. Aika tulee näyttämään mistä nämä pahimmat hourailijat lopulta tulevat.

• Laskuntulos
        1234567--- kirjoitti:

Profetoiminenkaan ei ole täydellistä. Ellenin kirjoista löytyy paljon täyttä asiaa. Aika tulee näyttämään mistä nämä pahimmat hourailijat lopulta tulevat.

Adventistit ovat ennustaneet pari kertaa maailman loppua, joten ennustaminen ei oikein vakuuta.

• 1234567---
        Laskuntulos kirjoitti:

Adventistit ovat ennustaneet pari kertaa maailman loppua, joten ennustaminen ei oikein vakuuta.

Omana aikanani en ole kenenkään adventisteista kuullut ennustavan maailmanlopun päivä/vuosimääriä.

Wikipediasta löytyy iso lista päivä/vuosimäärien ennustelijoita aikoinaan. Myöskin Luterilaiseen kirkkoon kuuluvat Kartanolaiset odottivat 30-luvulla Jeesuksen toista tulemista, piiskaten lapsiakin uskon tielle.

Opetuslapsetkin odottivat Jeesuksen tuloa omana aikanaan.

Ilmestyskirjan sanomaa: Kaikkien näiden täytyy ensin tapahtua ja sitten tulee loppu. Ennen Jeesuksen toista tulemista, on KAIKKI viimeiset vitsaukset, vihat, vainot, vaivat, sodat ja pedon kumartamiset.
        Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon ja pedon kumartajien taholta, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.
        Näissä viimeisissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit, ennen Jeesuksen toista tulemista.

Peto ei luovu merkistään. Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Nämä tulevat olemaan vastakkain viimeisessä koetuksessa SUNNUNTAI JA SAPATTI.

• Laskuntulos
        1234567--- kirjoitti:

Omana aikanani en ole kenenkään adventisteista kuullut ennustavan maailmanlopun päivä/vuosimääriä.

Wikipediasta löytyy iso lista päivä/vuosimäärien ennustelijoita aikoinaan. Myöskin Luterilaiseen kirkkoon kuuluvat Kartanolaiset odottivat 30-luvulla Jeesuksen toista tulemista, piiskaten lapsiakin uskon tielle.

Ilmestyskirjan sanomaa: Kaikkien näiden täytyy ensin tapahtua ja sitten tulee loppu. Ennen Jeesuksen toista tulemista, on KAIKKI viimeiset vitsaukset, vihat, vainot, vaivat, sodat ja pedon kumartamiset.
        Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon ja pedon kumartajien taholta, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.
        Näissä viimeisissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit, ennen Jeesuksen toista tulemista.

Peto ei luovu merkistään. Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Nämä tulevat olemaan vastakkain viimeisessä koetuksessa SUNNUNTAI JA SAPATTI.

Eli sinun opin mukaan suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei ole pedon merkkiä eli sunnuntaita (muslimit, hindut, budhalaiset, ateistit, luonnon uskontojen edustajat). Adventistit kuuluvat tähän ryhmään.

• 1234567---
        Laskuntulos kirjoitti:

Eli sinun opin mukaan suurimmalla osalla maailman ihmisistä ei ole pedon merkkiä eli sunnuntaita (muslimit, hindut, budhalaiset, ateistit, luonnon uskontojen edustajat). Adventistit kuuluvat tähän ryhmään.

Ryhmittele sinä vaan ryhmiä. Ei se siitä mihinkään muutu, sunnuntai on pedonmerkki, oli ryhmiä tai ei.

• Laskuntulos
        1234567--- kirjoitti:

Kirkot, joista jotkut kutsuivat itseänsä adventisteiksi, aloittivat toimintansa 1840-luvun Yhdysvalloissa. Ensimmäisen päivän liikkeiden yksi alullepanija oli baptistiseurakuntaan kuulunut William Miller, joka ennusti, että Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuisi 21.3.1843–21.3.1844 aikavälillä.[4][5] Kun Jeesusta ei ilmennyt, päivämäärää lykättiin 22.10.1844 saakka.[6].

• KauheaTekstisi

Ei kukaan jaksa lukea maratontekstejäsi! Tiivistä sanottavasi!

• Laskuntulos

Kertoisiko aloittaja mitkä käskyt 613 käskystä pitää ja voi noudattaa. Mitkä käskyt aloittaja täyttää?

Pitääkö meidän alkaa paskoa puskiin ja peittää ulosteemme aina mukana pidettävällä lapiolla?

• Laskuntulos

Miksi aloittaja ei vastaa kysymykseen?
        Onko hän samanlainen kristittyjen kivittäjä kuin kristitty.net?
        Vai onko hän kristitty.net????

• PasiToivonen

>>Ja mikä tulee sapatti eikö oo jäännää että Jeesus itse varoittaa kun kauhistuksen hävitys tapahtuu Jerusalemissa kun Rooman paavi astuu kolmanteen temppeliin ja julistaa itsensä Jumalaksi...>>

Saavat jutkut ansionsa mukaan. Se on joku George Soros tai Rothschild joka astuu temppeliin.

• UskonJeesukseen

Eräs tuttava on entinen adventisti, nykyinen hellunt. Sanoi että suurin ongelma rakkaissa adventisteissä on ellenin kirjoihin perustuva oppi, tiettyihin vuosilukuihin tuijottaminen, kirjaviisaus, lakihenkisyys, ihmisvaatimukset ym suorittaminen.. tosiasiassa Jeesus on vapahtaja ja Raamattu on oppaamme oppiin, jota ei tule referoida. Meillä on vapaus lain vaatimuksista Jeesuksessa! Meidän sydämemme muuttuu Jeesuksen rakkauden vaikutuksesta sellaiseksi, että miellytämme Jumalaa. Se ei ole tiukan itsekurin saavutettavissa, ei kirjaviisaudessa, ei järkeisopissa saati teoissamme..vaan Jumalan tekoa, Pyhän Hengen vaikuttamassa uudessa luomuksessa. Siinä saa kasvaa Jumalan armosta lähemmäs Kristuksen tuntemista. Jumalan Sanan tutkiminen ja henkilökoht.oma yhteys rukouksessa on todella tärkeää.

" Sitä et voi ostaa rahalla, etkä ansioosi turvaten, ikuinen elämä annetaan lahjana, jos vain uskot Jeesukseen."

Pedon merkki ei ole sapatti, kuinka sen voisi otsaan tai käteen laittaa? Miten sapattiin liittyy 666? Sapatti ei ole oleellinen pelastuksen kannalta, vaikka siihen lupauksia liittyykin. Heittäkää jo ellenin kirjat mäkeen ja ottakaa Raamattu kouraan.

• 1234567---

Pedonmerkki EI OLE JUMALAN ANTAMA SAPATTI. PEDONMERKKI ON HUOM! SUNNUNTAI, ihmiskäsky pyhäksi.

Ei heitetä Ellenin kirjoja mäkeen. Kirja "Suuri Taistelu" on yksi parhaista kristillisistä kirjoista.

Nämä lehtiset kyllä joutaisivat mäkeen: Mitä pian tapahtuu? Ilmestys tulevista tapahtumista. Lehtisen kustantaja K.O. Syväntö. Lehtisessä kerrotaan salaisesta tempauksesta ja monta muuta harhaista näkemystä. Samoin lehtinen: Kalervo Syväntö: Israel ja iankaikkinen rakkaus , joka on täyttä satua.
        En yleensä heittele mitään mäkeen näistä vaan näkee kuinka harhassa sitä voi olla.

Joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa. Sapatti on oleellinen pelastuksen kannalta, sillä sapatti on Jumalan merkki.

• Laskuntulos
        1234567--- kirjoitti:

Pedonmerkki EI OLE JUMALAN ANTAMA SAPATTI. PEDONMERKKI ON HUOM! SUNNUNTAI, ihmiskäsky pyhäksi.

Ei heitetä Ellenin kirjoja mäkeen. Kirja "Suuri Taistelu" on yksi parhaista kristillisistä kirjoista.

Nämä lehtiset kyllä joutaisivat mäkeen: Mitä pian tapahtuu? Ilmestys tulevista tapahtumista. Lehtisen kustantaja K.O. Syväntö. Lehtisessä kerrotaan salaisesta tempauksesta ja monta muuta harhaista näkemystä. Samoin lehtinen: Kalervo Syväntö: Israel ja iankaikkinen rakkaus , joka on täyttä satua.
        En yleensä heittele mitään mäkeen näistä vaan näkee kuinka harhassa sitä voi olla.

Joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa. Sapatti on oleellinen pelastuksen kannalta, sillä sapatti on Jumalan merkki.

Sinun opin mukaan ihminen ei voi pelastua, jos ei tunne katolisen kirkon historiaa!

Pidän Kaarlo Syväntöä luotettavampana opettajana kuin Amerikan adventisteja.
        Syvännöllä on enemmän näyttöä omassa elämässään kuin Amerikan adventisteilla.

• 1234567---
        Laskuntulos kirjoitti:

Sinun opin mukaan ihminen ei voi pelastua, jos ei tunne katolisen kirkon historiaa!

Pidän Kaarlo Syväntöä luotettavampana opettajana kuin Amerikan adventisteja.
        Syvännöllä on enemmän näyttöä omassa elämässään kuin Amerikan adventisteilla.

Lue Syvännön näkemykset lehtisestä: Israel ja iankaikkinen rakkaus. Tässä lehtisessä ei ole mitään näyttöä totuudesta.
        Ei luotettava opettaja.

• UskonJeesukseen

Raamattu on se ensisijainen ohje. Ei yksikään ihminen voi rakentaa täydellistä oppia Raamatun tulkinnasta, koska se on heti harhaoppi kun se erotetaan Raamatun sanomasta.

Raamatun sanoma on että Jumala antoi ainoan poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi. Jeesus on mahdollisuus meille, että voisimme päästä taivaaseen. Valitettavasti, se joka jonkun muun tien osoittaa, on eksyksissä. Sapatti ei pelasta ketään vaikka Ellen niin kirjassaan sanoo.

• 1234567---
        UskonJeesukseen kirjoitti:

Raamattu on se ensisijainen ohje. Ei yksikään ihminen voi rakentaa täydellistä oppia Raamatun tulkinnasta, koska se on heti harhaoppi kun se erotetaan Raamatun sanomasta.

Raamatun sanoma on että Jumala antoi ainoan poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi. Jeesus on mahdollisuus meille, että voisimme päästä taivaaseen. Valitettavasti, se joka jonkun muun tien osoittaa, on eksyksissä. Sapatti ei pelasta ketään vaikka Ellen niin kirjassaan sanoo.

Jumala kirjoitti omalla sormellaan kymmenenkäskyn lain kahteen kivitauluun. Myöskin sapattikäskyn MUISTA !
        Sapattikäskyä emme voi vesitellä, vaan se tulee pitää pyhänäpäivänä MUISTA !

Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole Hänen omansa. Kenenkä oma on sellainen, joka ei pidä Hänen käskyjänsä ?

• sellaanenn
        1234567--- kirjoitti:

Jumala kirjoitti omalla sormellaan kymmenenkäskyn lain kahteen kivitauluun. Myöskin sapattikäskyn MUISTA !
        Sapattikäskyä emme voi vesitellä, vaan se tulee pitää pyhänäpäivänä MUISTA !

Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole Hänen omansa. Kenenkä oma on sellainen, joka ei pidä Hänen käskyjänsä ?

Hulluntailaisten oma.

• PasiToivonen

>>Onko sokea, jos ei usko Roseniusta? Mitä jos siteeraisit vaihteeksi Raamattua, ja kertoisit, missä kohtaa Raamattua sanotaan, että saamme tehdä syntiä ja rikkoa ainuttakaan Tooran käskyä?>>

Opetuslapset sanoivat hänelle: "Jos miehen on näin laita vaimoonsa nähden, niin ei ole hyvä naida". 11

Mutta hän sanoi heille: "Ei tämä sana kaikkiin sovellu, vaan ainoastaan niihin, joille se on suotu. 12

Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi. Joka voi sen itseensä sovittaa, se sovittakoon."

• Mitä Tooran käskyä tässä rikotaan?

• Pyhä.Jäännös.Saasta.666

7. päivän adventistien pyhäinjäännökset joutaa kaatopaikalle.

• PasiToivonen

Käskyä 63 - Olla hedelmällisiä ja lisääntyä (1.Moos. 1:28)

Käskytä 70 - Ottaa vaimo kiddushinin, avioliiton sakramentin, kautta (5.Moos. 24:1).

• PasiToivonen

Kristitty.net
      22.11.2018 16:42

Koska olet haukkunut minua julkisesti idiootiksi, en kirjoita sinulle enää sanaakaan.

Kristitty.net
      25.11.2018 9:26

Mitä Tooran käskyä tässä rikotaan?

-------------

Se siitä lupauksesta.

• TayttymysMistä

>>>>>>>>>>"....HUOMIO MT 5:17-20 Jeesus ei edes käsitelle semmoisia ihmisiä tässä kohdassa jotka sanovat että Jumalaan lakia ei tarvitse noudattaa vain olemme vapautettu laista,...."<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Matt.5:17."... Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. 18. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.........." Luuk.24:.44."...Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa"..."

Matt.5:17."... Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. 18. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

19. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. 20. Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan...." ( Room.5:1."..Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, 2. jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo..." )

Joh.19: 28."... Sen jälkeen, kun Jeesus tiesi, että kaikki jo oli täytetty, ( NIIN MITÄ OLI "TÄYTETTY?) sanoi hän, että kirjoitus kävisi toteen: "Minun on jano". 29. Siinä oli astia, hapanviiniä täynnä; niin he täyttivät sillä hapanviinillä sienen ja panivat sen isoppikorren päähän ja ojensivat sen hänen suunsa eteen. 30. Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: "Se on täytetty",( NIIN MITÄ OLI "TÄYTETTY?) ja kallisti päänsä ja antoi henkensä..."

( Luuk.24:13.-53.) Luuk.24: 25.".. Niin hän sanoi heille: "Oi, te ymmärtämättömät ja hitaat sydämeltä uskomaan kaikkea sitä, minkä profeetat ovat puhuneet! 26. Eikö Kristuksen pitänyt tätä kärsimän ja sitten menemän kirkkauteensa?" 27. Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu................

..........44.Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa". 45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset. 46. Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, 47. ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. 48. Te olette tämän todistajat. 49. Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."..."

• TäyttymysMistä

>>>>>HUOMIO MT 5:17-20 Jeesus ei edes käsitelle semmoisia ihmisiä tässä kohdassa jotka sanovat että Jumalaan lakia ei tarvitse noudattaa vain olemme vapautettu laista,<<<<<<

Mitenkähän tuo on? Ettei "laista" tarvitse välittää? Raamatun mukaan "laki " on mukana "rakkauden laissa" eikä ollenkaan tois arvoinen asia. Room.13:8. "..Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.10.Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys..."

Room.13: 7."... Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia. 8. Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. 9. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". 10. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden 7. Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia. 8. Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. 9. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". 10. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.

11. Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme. 12. Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin. 13. Vaeltakaamme säädyllisesti, niinkuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa, 14. vaan pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta, että himot heräävät. 11. Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme. 12. Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin. 13. Vaeltakaamme säädyllisesti, niinkuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa, 14. vaan pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta, että himot heräävät...."

Room.8:1."..Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. 2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista. 3. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa, 4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.

5. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. 6. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; 7. sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. 8. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. 9. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.10. Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden. 11. Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu. .."

• TäyttymysMistä

Joh.15:13."... Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä...."

Room.5: 7."... Tuskinpa kukaan käy kuolemaan jonkun vanhurskaan edestä; hyvän edestä joku mahdollisesti uskaltaa kuolla. 8. Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

9. Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta. 10. Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut; 11. emmekä ainoastaan sovitetut, vaan vieläpä on Jumala meidän kerskauksemme meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta me nyt olemme sovituksen saaneet...."

1.Joh.4: 9.".. Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa. 10. Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi...."

Room.13: 7."... Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia. 8. Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. 9. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". 10. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden 7. Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia. 8. Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. 9. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". 10. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys..."

Room.8:1."..Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. 2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista. 3. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa, 4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen. .."

Gal.5:22.".. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. 23. Sellaista vastaan ei ole laki. 24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen. 25. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme. 26. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme..."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3852
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      33
      2746
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1608
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      27
      1446
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1443
    Aihe