Olen kärsinyt ahdistuksesta jo vuosia, välillä ollut pahempaa ja sitten lievempää. Olen melko lääkevastainen ihminen, mutta minulla oli reseptillä käytössä Lyrica-lääkitys, josta oli tosi paljon apua ja se oli oikeasti ainoa lääke mikä toimi. Sitä ennen oli kokeiltu useita, jotka eivät auttaneet. Olen jo kauan ollut ilman minkäänlaista lääkettä ja ahdistusta oli sen jälkeen mutta suuresti ystävät, liikunta ja muut auttoivat tosi paljon ja erityisesti liikunta. Tuhannet kerrat mietin ennen, että pääseeköhän ahdistuksesta ikinä vai pysyykö se mukana koko elämän ja aloin silloin jo uskomaan sen pysyvän. Enää ei ole ahdistanut ja elämä oikeasti tuntuu ihanalta. Uskon, että kaikilla ongelmat helpottuvat jossain vaiheessa.
Vastaukset 1
- Artsi5466
Samaa mieltä. Ahdistuksesta voi päästä eroon. Liikunnalla on suuri merkitys. Yhteisöllisyys on myös lähes kaikille tärkee juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3751519Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2519792 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78860Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54803
- 40779
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa69727- 57722
- 65716
- 59715