Kuulutko joukkoomme?

Kyykyssä

Onko sinulla paha olla? Meneekö kaikilla muilla paremmin? Oletko kateellinen heille? Haluatko oikeudenmukaisuuden nimissä kostoa?

Kyllä? No hyvä.

Jäikö koulut melkein kesken? Väsyttääkö? Vituttaako? Työt ei maistu? Saatko liian vähän rahaa? Saavatko muut liikaa rahaa?

Kyllä? No hyvä.

Tervetuloa joukkoomme. Me ajattelemme samalla tavalla. Aamulla nousemme oikealla jalalla ja se on väärä jalka. Päivä alkaa paskasti, mutta iltaa kohden menee huonommin. Vuosi vuodelta katkeroidut enemmän. Seuramme takaa sen. Jos joku tekee jotakin itsensä eteen hän pettää joukkonsa. Ethän sinä sorru sellaiseen? Ethän?

41

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persuilun.loppu.lähestyy

Persujen on turha täältä etsiä uusia kannattajia, joten HUS HUS vaan omalle palstalle!

• Neuvoa

Otahan ranskanleipää, voitele se margariinillä ja päällystä lauantaimakkaralla. Kossua kyytipojaksi ja sitten parvekkeelle sätkälle. Eiköhän helpota.

• persuilu_on_mielisairaus
        Neuvoa kirjoitti:

Otahan ranskanleipää, voitele se margariinillä ja päällystä lauantaimakkaralla. Kossua kyytipojaksi ja sitten parvekkeelle sätkälle. Eiköhän helpota.

Persujen neuvot ovat aina samanlaisia joka asiaan ...

• 1111122222

Voi voi se on se totuus katkera anarkistille, tiedätkö vai ymmärrätkö ettei kaikki ole näitä sinun väittämiä persuja. Kannattaisiko tuo harha hoitaa kuntoon ennen kuin on liian myöhäistä. Sinun kohdalla taitaa olla jo myöhäistä, ei kannatta purra ruokkivaa kättä.

• persuilu_on_mielisairaus
        1111122222 kirjoitti:

Voi voi se on se totuus katkera anarkistille, tiedätkö vai ymmärrätkö ettei kaikki ole näitä sinun väittämiä persuja. Kannattaisiko tuo harha hoitaa kuntoon ennen kuin on liian myöhäistä. Sinun kohdalla taitaa olla jo myöhäistä, ei kannatta purra ruokkivaa kättä.

No porvari mikä porvari. Persut vaan ovat niidenkin pohjasakkaa, joten osumatarkkuus on silloin ihan riittävä!

• Kelpaanko

Minulla on niin paha olla. Naapurilla on Lada ja minulla vain mopo. Tien toisella puolen on tyyppi jolla on vanha Volvo. Ja sitä katua pitkin olen nähnyt ajavan Bemarin. Tunnistin ajajan demarien kunnanvaltuutetuksi. Kyllä sylettää.

• Asiaa nyt voisi miettiä realisminkin kannalta!

Milloin kosto olisi oikeudenmukainen? Jos sinulla menee huonommin kuin naapurilla niin onko vika sinussa vai naapurissa? Hyvin meneminen kun pitää itse ansaita, sitä ei naapurikaan taivaasta saa vaan järkevämmällä suhtautumisella niin elämään kuin opiskeluun kuin työhönkin.

Jos olet luuseri joka luisti koulut ja ammattiopinnot niin onkohan muide syy jos lompsasi loistaa tyhjyyttään? Jos fiksuunnut niin alat alusta niin koulun kuin opinnotkin ja korjaat elämäsi jolloin joku pääsee sinuakin kadehtimaan.

Ymmärrän kyllä aloituksen olevan sarkasmia mutta monelle tämän palstan lukijoista se esiintyy realismina ja kannustaa vielä entistäkin suurempaan typeryyteen!

• 00000110001101

Sinä olet toiminut mainiona esimerkkinä tyhmyydestä ja typeryydestä..

• 00000110001101 kirjoitti:

Sinä olet toiminut mainiona esimerkkinä tyhmyydestä ja typeryydestä..

Jos tyhmyydellä ja typeryydellä saa aikaan mukavan eläkkeen joka suuruusluokaltaan on keskipalkkaa suurempi ja jos vielä sen lisäksi on muutakin pääomatuloa kohtuudella ja vielä käteiskassaa ihan mukavasti niin mielellään kannattaa neuvojani seurata ja olla tyhmän typerä, sitä kun riippumattomuus on mielestäni enemmän etu kuin haitta.

• 00000110001101

Ihminen oli niin köyhä että ainoa mitä hänellä oli, niin rahaa.

• 00000110001101 kirjoitti:

Ihminen oli niin köyhä että ainoa mitä hänellä oli, niin rahaa.

Jos sinulla on rahaa niin se antaa mahdollisuuksia paljon muuhunkin. Etuna on se jotta saat itse valita sen mihin haluat olla osallisena eikä jokaiseen roskakasaan tarvitse edes kurkistaa.

Minulla on vapaus suunnata mihin mieleni haluaa mutta sinä näytät olevasi oman uskontosi vanki ja moisesta vankilasta on näköjään vaikeaa päästä ulos vaikka muurit puuttuvat fyysisesti. Mielen muurit kun ovat vielä vaikeampia monelle murrettavaksi kuin fyysiset.

• 111110111111

No minusta arvostan älyä enemmän kuin rahaa ja älykkyyttä sinulla ei ole...

• 111110111111 kirjoitti:

No minusta arvostan älyä enemmän kuin rahaa ja älykkyyttä sinulla ei ole...

Eipä väliä sillä nykyisellä älytumpillani lienen sinuakin paremmin pärjäillyt.

Mitä erityisiä älyn tuotteita olet saanut aikaan kun sitä noin kehuskelet? Anna nyt edes muutama esimerkki!

• 1111122222

Niin se on älykkyyttä vasurin mielestä kun elää toisten siivellä, katkeruus loistaa läpi kun muut pärjäävät töitä tehden.

• 1111122222 kirjoitti:

Niin se on älykkyyttä vasurin mielestä kun elää toisten siivellä, katkeruus loistaa läpi kun muut pärjäävät töitä tehden.

Tuo vasemmanlaidan kulkijoiden harhahan on jotta muut järjestävät, muut tekevät mutta he saavat palkan jollain nimikkeellä. Se on kuitenkin harhaa jos haluaa muuta kuin kitkutella, oma hyvinvointi pitää itse ansaita omalla työllä!

• 1110011100011
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuo vasemmanlaidan kulkijoiden harhahan on jotta muut järjestävät, muut tekevät mutta he saavat palkan jollain nimikkeellä. Se on kuitenkin harhaa jos haluaa muuta kuin kitkutella, oma hyvinvointi pitää itse ansaita omalla työllä!

Menisit sinäkin reppana töihin ja lopettaisit tuon hölmöilyn..

• 1110011100011 kirjoitti:

Menisit sinäkin reppana töihin ja lopettaisit tuon hölmöilyn..

Yli 4 vuosikymmentä menin töihin ja maksoin niin verot kuin muutkin maksut ja työnantajani maksoi työeläkevakuutukset.

Kun nyt on kyseessä tilanne jossa nuorten on vaikeaa työllistyä niin pitäisikö minun joka pärjään tuolla eläkkeellä eli viivästetyllä palkalla ja työajan säästöillä/sijoituksilla mainiosti viedä työpaikka nuorten edestä? Minä pitäisin sitä itsekkyytenä ja todella jopa rikollisena nuorten elämän alasajona.

Eläkkeelle jäämisenikin olisin voinut lykätä mutta minua nuorempi (paljon) yrityksessämme työssä käyden insinööriksi valmistunut kaveri tarvitsi työtä joten väistyin koska laillinen eläkeikä oli minut jo saavuttanut.

Olen siis käynyt töissä enemmän kuin sinä koskaan tulet käymään ja nyt on aika nautiskella tuon viivästetyn palkan antaman mahdollisuuden puitteissa. Se on sitä hyvinvointia jota jokaisen pitää tavoitella ja olla narisematta sekä kirjoittelematta aivopierujaan julkisesti esiin.

• porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

Yli 4 vuosikymmentä menin töihin ja maksoin niin verot kuin muutkin maksut ja työnantajani maksoi työeläkevakuutukset.

Kun nyt on kyseessä tilanne jossa nuorten on vaikeaa työllistyä niin pitäisikö minun joka pärjään tuolla eläkkeellä eli viivästetyllä palkalla ja työajan säästöillä/sijoituksilla mainiosti viedä työpaikka nuorten edestä? Minä pitäisin sitä itsekkyytenä ja todella jopa rikollisena nuorten elämän alasajona.

Eläkkeelle jäämisenikin olisin voinut lykätä mutta minua nuorempi (paljon) yrityksessämme työssä käyden insinööriksi valmistunut kaveri tarvitsi työtä joten väistyin koska laillinen eläkeikä oli minut jo saavuttanut.

Olen siis käynyt töissä enemmän kuin sinä koskaan tulet käymään ja nyt on aika nautiskella tuon viivästetyn palkan antaman mahdollisuuden puitteissa. Se on sitä hyvinvointia jota jokaisen pitää tavoitella ja olla narisematta sekä kirjoittelematta aivopierujaan julkisesti esiin.

Eli olet oikeasti sosiaalipummi, joka tosiasiassa elää meidän työssäkäyvien elätettävänä, ja makaat vaan sohvalla pieruverkkareissa työläisille vittuillen.
        Siis erinomainen esimerkki porvariloisesta!

• porvariloiset kirjoitti:

Eli olet oikeasti sosiaalipummi, joka tosiasiassa elää meidän työssäkäyvien elätettävänä, ja makaat vaan sohvalla pieruverkkareissa työläisille vittuillen.
        Siis erinomainen esimerkki porvariloisesta!

Minähän vain kannustan työläisiä paremmalle linjalle jolla pärjää paremmin kuin ay orjana! Se ei ole v-tuilua vaan ystävän opastusta!

• porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

Minähän vain kannustan työläisiä paremmalle linjalle jolla pärjää paremmin kuin ay orjana! Se ei ole v-tuilua vaan ystävän opastusta!

Sosiaalipummin kannustukset siirtyä hänen elämäntapaansa eivät vaan ole järkeviä!
        Yrittäisit nyt vaan keksiä jonkin muun harrastuksen, kuin työväelle valehtelun!

Sosiaalipummin kannustukset siirtyä hänen elämäntapaansa eivät vaan ole järkeviä!
        Yrittäisit nyt vaan keksiä jonkin muun harrastuksen, kuin työväelle valehtelun!

Eikö hyvinvointi ole järkevää?

Kerrosinä mitä olen valehdellut! Moni kun väittää moista vaan yksikään ei ole kyennyt valheita tekstistäni löytämään! Se tyypillinen komuloisen vastaus, kaikki on valhetta ei kelpaa koska siitä puuttuu se oleellinen, mikä on totuus kaikessa! Ymmärrän senkin jotta siitä tulee monen päivän urakka kirjoittaa mutta siksi olenkin aina rajoittanut vaikka viiteen valheeseen jotka pitää erotella siitä massasta ja selvittää mikä on totuus niissä asioissa.

Kukaan ei vielä ole kyennyt joten yritä sinä kun olet tuota samaa mantraasi jo vuosia jatkanut.

• porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

Eikö hyvinvointi ole järkevää?

Kerrosinä mitä olen valehdellut! Moni kun väittää moista vaan yksikään ei ole kyennyt valheita tekstistäni löytämään! Se tyypillinen komuloisen vastaus, kaikki on valhetta ei kelpaa koska siitä puuttuu se oleellinen, mikä on totuus kaikessa! Ymmärrän senkin jotta siitä tulee monen päivän urakka kirjoittaa mutta siksi olenkin aina rajoittanut vaikka viiteen valheeseen jotka pitää erotella siitä massasta ja selvittää mikä on totuus niissä asioissa.

Kukaan ei vielä ole kyennyt joten yritä sinä kun olet tuota samaa mantraasi jo vuosia jatkanut.

Lueppa vaan tarkemmin ulostuksiasi, niin kyllä ne sieltä löytyy, jos vaan haluaa!

Lueppa vaan tarkemmin ulostuksiasi, niin kyllä ne sieltä löytyy, jos vaan haluaa!

Jos väität niin todistat, emme elä kommunismissa! Muutoin olet kuten muutkin komuloiset jaskanjauhaja! Komuloinen joka ei kykene sanojaan puolustamaan.

Sinäkin siis todistat ettei minulla ole tällä saitilla valheita koska olet hakenut mutta et löytänyt! Kiitos vaan vaivan näöstä!

• porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

Jos väität niin todistat, emme elä kommunismissa! Muutoin olet kuten muutkin komuloiset jaskanjauhaja! Komuloinen joka ei kykene sanojaan puolustamaan.

Sinäkin siis todistat ettei minulla ole tällä saitilla valheita koska olet hakenut mutta et löytänyt! Kiitos vaan vaivan näöstä!

Extyöloisen tekstissä oli taas vain yksi totuus, eli "emme elä kommunismissa". Loput olivatkin vain dementin sosiaalipummin ulostuksia ja työväen solvausta.
        Että semmonen "porvariasiantuntija" täällä spämmää 24/7 ... Valitettavasti

• hähähähähähäääääää

Lii haisi vanhalle viinalle viime eduskunnan istunnossa.
      Silmäpussitkin roikkuivat leukaan saakka.

• oikeistopojun.himot

Ja juuri siksi persupoika tumputtaa ihastuksesta mykkänä ...

• pitääolla-tarkkana

Mitäh, oliko Lii juonut vanhentunutta viinaa?,

• Savuton.Absollutisti

Mitä varten olemme "Eurostoliitossa" jos ei viinan viimeisiä käyttöpäiviä ole vielä Direktiiveillä määrätty ja pulloihin tulostettu. Onhan tupakatkin jo melkoisen kontrollin alaisia niin miksi ei sitten viina ?

Paheksun syvästi moista velttoutta pitäähän kansalaisten tietää "kuka sanoo kaapinpaikan" ja mitä varten tuohon "Ukaasitalouteen on liitytty" ??

• svinhuvud.sikapää
        Savuton.Absollutisti kirjoitti:

Mitä varten olemme "Eurostoliitossa" jos ei viinan viimeisiä käyttöpäiviä ole vielä Direktiiveillä määrätty ja pulloihin tulostettu. Onhan tupakatkin jo melkoisen kontrollin alaisia niin miksi ei sitten viina ?

Paheksun syvästi moista velttoutta pitäähän kansalaisten tietää "kuka sanoo kaapinpaikan" ja mitä varten tuohon "Ukaasitalouteen on liitytty" ??

Aivan. Siksi KD:n absolutisteja ei pidä koskaan äänestää! Sillä alkoholin suoma "vapaus" on jo sianpään vallasta lähtien ollut työläisten ainoa vapaapäivien ilo!

• En , ei , ei kiitos.

Rahaa on 20 e seuraaville 10 päivälle ja hyvin menee :)

Rauhaa ja Rakkautta kaikille niille jotka sen vastaan pystyvät ottamaan <3

• Vassarit äänestivät perustuslakiäänestyksessä kansakunnan etua vastaan.

• vasemmisto.vaalivoittoon

Mitähän "kirkkoon kuseva"-ääliö tuolla oikein tarkoittaa?

• vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

Mitähän "kirkkoon kuseva"-ääliö tuolla oikein tarkoittaa?

Eikös vassarir olleet, koko laatupuoleuueen mitalla, sitä perustulakimuutosta vastaan?

Ja toki koko maan upein RKP:läinen, Biodee apuna.

kusettava_kirkko kirjoitti:

Eikös vassarir olleet, koko laatupuoleuueen mitalla, sitä perustulakimuutosta vastaan?

Ja toki koko maan upein RKP:läinen, Biodee apuna.

Mitähän lakia "kirkkoon kuseva"-ääliö tuolla oikein tarkoittaa?

Mitähän lakia "kirkkoon kuseva"-ääliö tuolla oikein tarkoittaa?

"Mitähän lakia "kirkkoon kuseva"-ääliö tuolla oikein tarkoittaa? "

Eikös älykkö(olet varmasti älykkö, koska minä olen ääliö:-) muista hyviä äänestyksiä?

Muistutetaan.

"Kiireellisyyttä vastaan äänestivät vasemmistoliiton eduskuntaryhmä sekä Rkp:n Eva Biaudet."
        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005850630.html

kusettava_kirkko kirjoitti:

"Mitähän lakia "kirkkoon kuseva"-ääliö tuolla oikein tarkoittaa? "

Eikös älykkö(olet varmasti älykkö, koska minä olen ääliö:-) muista hyviä äänestyksiä?

Muistutetaan.

"Kiireellisyyttä vastaan äänestivät vasemmistoliiton eduskuntaryhmä sekä Rkp:n Eva Biaudet."
        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005850630.html

Mikä kiire sinulla oli tulla SUPO:n tarkkailtavaksi? Vai onko se ainoa tapa saada sinut lopettamaan kirkkoon kuseskelun?

Mikä kiire sinulla oli tulla SUPO:n tarkkailtavaksi? Vai onko se ainoa tapa saada sinut lopettamaan kirkkoon kuseskelun?

"Mikä kiire sinulla oli tulla SUPO:n tarkkailtavaksi? Vai onko se ainoa tapa saada sinut lopettamaan kirkkoon kuseskelun? "

Voi kuule.
        SUPOn määrärahat ovat niin pienet, että niillä ole intoa tälläisen turhan apinan sössötyksiä lukea.

Vai onko SUPO vassareiden hallinnasa?

• Valfrid.Vapaaneuvos

Miten kuuluisin ?

Toimeentuloni on taattu elänpä sitten 50 tai 100 vuotiaaksi. Sanottavaa ahdistusta en tunne ja aamun voi aloittaa miten vain. Rahaa näen tuskin koskaan ja kortti antaa sekä rahan että maksut tarpeen mukaan. Mitä hittoa olisin katellinen jollekulle ? Heillä on ollut samat mahdollisuudet kuin minulla, osa heistä on ne käyttänyt osa istunut maassa ja voihkinut elämän kauheutta.
      Velkaa ei tule jos sitä ei ota ja kaikki muu on pelkkää tuloa !

Siispä pystyn todistamaan sen vättämän , että jokainen on oman onnensa seppä. Tyhmimmän eväät syödään ensin jos ne jakoon panee ja sehän on oikein. Niin pitääkin käydä se on maailman laki. Luottaminen liikaa siihen mitä joku yksilö tai joukko tuputtaa totuutena on silkkaa no en sitä sano mutta pahalle se haisee !!!
      Aamulla taas nautin kahvin aamiaisen ja pikku Konjakin ja syvennyn pohtimaan miltä maailma näyttää ??

Aivan. Ja me muut kuolevaiset duunarit äänestämme aina vasemmiston ehdokkaita, jotta mekin pystyisimme tulevaisuudessa samaan autuuteen!

• Jo.Kerran.Nähnyt
        vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

Aivan. Ja me muut kuolevaiset duunarit äänestämme aina vasemmiston ehdokkaita, jotta mekin pystyisimme tulevaisuudessa samaan autuuteen!

Kuulostatkohan siltä miltä keskimääräinen vasemmistolainen ?

Vaikka kuinka "pappa betalar" ja jalassa olisivat Londonilaiset farkut ja jalassa Italialaiset krokodiilinnahkaiset bootsit ei kateus anna rauhaa. Euroja pitää saada enemmän ja saarnan aiheena on kurjuus joka on vain kielikuva ja keino pysyä joukossa.
        Mitä taas äänestämiseen tulee sillä ei ole merkitystä se mitä voidaan sillä saavuttaa on "julistamisen autuus" todellista vaikutusta sillä ei ole. Sirpaleet eivät politiikassa ratkaise !!

Autuus syntyy riippumattomuudesta ja jos se on "kateusryhmän" vallassa sitä ei koskaan ole !!

Jo.Kerran.Nähnyt kirjoitti:

Kuulostatkohan siltä miltä keskimääräinen vasemmistolainen ?

Vaikka kuinka "pappa betalar" ja jalassa olisivat Londonilaiset farkut ja jalassa Italialaiset krokodiilinnahkaiset bootsit ei kateus anna rauhaa. Euroja pitää saada enemmän ja saarnan aiheena on kurjuus joka on vain kielikuva ja keino pysyä joukossa.
        Mitä taas äänestämiseen tulee sillä ei ole merkitystä se mitä voidaan sillä saavuttaa on "julistamisen autuus" todellista vaikutusta sillä ei ole. Sirpaleet eivät politiikassa ratkaise !!

Autuus syntyy riippumattomuudesta ja jos se on "kateusryhmän" vallassa sitä ei koskaan ole !!

Autuus ei syntynyt myöskään nykyisen "kyykytysryhmän" vallassa ollessa, joten vaihtoehtoja pitää jo kokeilla. Muuten suurin osa työläiskansasta on kohta ruoka-apujonoissa, palkattomasta työstä päästyään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      70
      3831
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3199
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      103
      2463
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1669
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      71
      1445
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      97
      1323
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      50
      1276
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1083
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1050
    10. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    Aihe