Planeetoita löytyy aina vain lisää

9

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilkimyksen.arkkivaari

JC ainakin kääntää takkinsa ja julistaa, että Jumala luo elämää aina kun se on mahdollista ja tämä on täysin kreationismin mukaista.

(Muistattehan, että kun yhestä Etelämantereen jääjärvestä ei löytynyt elämää, JC kysyi retorisesti miksi Jumala loisi elämää vaikeapääsyiseen paikkaan, jossa siitä ei ole ihmiselle hyötyä. Kun toisesta jääjärvestä löytyi elämää, JC esitti tuon ylläkuvatun.)

• "Mitähän sitten löytyykään kun joskus JWS saadaan käyttöön.. TESS luotainhan on aloittelemassa havaintojaan, joten taas informaatio lisääntyy ja uskomukset karisevat..."

Näin tiede löytää yhä uusia todisteita Jumalan luomistyöstä.

• Mitä? Luotatko sittenkin ateistis-evolutionistiseen tieteeseen? Nyt äkkiä pesulle ja ripittäytymään!

• IlkimyksenTeologitäti
        marsunkiillottaja kirjoitti:

Mitä? Luotatko sittenkin ateistis-evolutionistiseen tieteeseen? Nyt äkkiä pesulle ja ripittäytymään!

Mark5 on tyypillinen opportunisti. Kaikesta revitään irti kaikki saatava hyöty, oli se ympäristön kannalta hyvä tai paha ja kerskakulutetaan suruttomasti koska luonto on Jumalan antamaa.

Ja kun luonto on tuhottu, huudetaan apuun tiedettä, ellei jo ennen sitä huudeta suureen ääneen että miksei tiede tee mitään.

• Kyse ei olekkaan fantasiakirjasta missä seikkailee jumaluuksi ja juutalaiszombie

• Kirjakääröt

Hebr.11:12 Biblia (1776) Sentähden myös yhdestä, joka niin jo kuollut oli, syntyi monta, niinkuin tähtiä on taivaassa, ja niinkuin santaa meren rannassa, joka epälukuinen on. 1Moos.15:5

• Kirjakääröt

Jer.33:22 Biblia. Niinkuin ei taivaan sotaväkeä taideta lukea, eikä meren santaa mitata, juuri niin tahdon minä palveliani Davidin siemenen enentää, ja Leeviläiset, jotka minua palvelevat. Kirjoitetaan: Niin kuin. palvelijani.

• Kirjakääröt

1Moos.41:49 Ja Joseph kokosi sangen paljon jyviä, niinkuin santaa meressä, siihenasti että hän lakkasi lukemasta, sillä ne olivat epälukuiset.

• Tarpee

Pala lintuja pallata kukkia. joh 12:4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7235
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      179
      2296
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1788
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1450
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1413
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1216
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1155
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1086
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1049
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      271
      1038
    Aihe