Mua ei enää ole!
Viimeistään jouluna
7
421
Vastaukset
- Hhhrrrrrrjjj.uskonnoton
Bläääääääh.
Luin että tämä vuosi menee niin kuin ennenkin. Ilotonta kipu tuskaa suu alaspäin myttyillessä.
No jospa ensivuonna sitten. Eihän tässä kauaa tätä vuotta ole jäljellä. - sitähaluattotuus
Etsit huomiota ja hyväksyntää
palstalle se tuskin kiinnostaa ketään, mutta toivottavasti läheisiäsi mikäli niitä on, kaikillahan ei ole.
- jospoislähdet
Jos voin toivoa niin älä lähde ilman hyvästejä.
- josoletjoku
kaunis ihminen, niin joskus kauneus voi olla kirous. Olet varmaan katsonut joskus lumikki ja 7 kääpiötä.
- Eikannataei
Ei. Miksi olisit niin julma?
- seurannut
Suomessa kuolee keskimäärin 137 henkilöä vuorokaudessa. Tämän vuoden lopulla kuolee vielä n.5400 henkilöä.
Näistä suurin osa on iäkkäitä ihmisiä. Nykyään 1940 luvun ihmisiä kuolee myös paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933