kiinnostuksen kohteita?
Onko sun mielestä meillä jotain
29
1136
Vastaukset
- VoinJatkaaListaa
Orgasmi. Autot. Ihmisten valistaminen. Viinin juominen. Uinti. Lasten kasvattaminen. Urheilukisojen tuloksiin vaikuttaminen. Nätit vaatteet. Saunominen.
Ruuan valmistus. Villasukat. Luonnon ihastelu. Lahjoittaminen. Koirat. Masennus. Masennuksesta toipuminen. Taide. Olla kaikkien alojen erikoisasiantuntija.
Pätemisen tarve. Jalouden tarve. Tapa käsitellä asioita kuten kuolemaa. Aku Ankka. - Ekaks_tunnareita
Ehkäpä jotain on...!? Haluatkos että kerron?
tätä miettinyt tässä lähiaikoina, viimeks eilen.
en tiedä, koska ei tunneta tarpeeksi hyvin. epäilen kyllä erinäisiistä syistä että olis..
luonteessa saattaa olla jotain samaa jääräpäisyyttä =)- Flyffy
Kiinostuksen kohteeni
- kaikki ihmismieleen liittyvät asiat, psykologia on erittäin lähellä sydäntä, vaikkei edes parhaimmat ystäväni tiedä tätä asiaa minusta.
- musiikki on jotain mitä ilman en pystyisi elämään.
- perhe
sinun en tiedä eli vaikea sanoa yhtäläisyyksistä- jostainsamaakin
Aikalailla samoja minulla. Lisäisin vielä mm, lapset, (ammattinikin puolesta),eläimet, sekä kauneudenhoito; parturikampaajan/kosmetologin opinnot joskus käyneet mielessä.
- kissavideoitajee
Vaikea sanoa kun en tunne sinua kovinkaan hyvin mutta aavistelen että voisit olla aika innokas petipuuhiin mitä olen minäkin (olen liki nymfomaani, kielteistä vastausta ei minulta saa koskaan niissä asioissa). Pakko sanoa silti. Vaikkei mitään järjellistä yhteistä kiinnostuksen kohdetta olisi, minä vaan niin tykkään olla sinun kanssasi vaikka ilman mitään tekemistä/sanomista. Minulle riittää sinun valloittava hymysi. Minusta on hauskaa vaan katsella sinua.
- vastaansaman
Vastaisin ihan samalla tavalla :)
- jokujostainvaa
Ikävä kyllä minulla ja hänellä ei taida olla juuri mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
- Kiinnostuneet
Toisistamme
- muutensamastapuusta
Kyl jotain on ja tarviiko ihan samoista asioista tykätäkään, kun tehdäänhän sitä suhteissa paljon asioita yhdessä usein muutenkin.
- tottahantoki
On meillä. Nimittäin MINÄ. Eikö se riitä?
- tääolihyvä
:DDD Sinäpä juuri.
- Mihintämäaikamenee
Sulla minä ja mulla sinä. Tykätään eri asioista siis. :D On meillä varmaan myös samoja mieltymyksiä, kuten luonnossa liikkuminen. Nyt kun saisin katsoa silmiisi, en varmaan voisi irrottaa katsettani ollenkaan. N--->M
- Jaseonhienoa
On! Se varmaan yllätti sinut silloin
- riiippuenetmikä
Joku asia yllätti joku toinen nyt ei niinkään hirmu yllätyksenä tullut ;) :)
- Jaseonhienoa
riiippuenetmikä kirjoitti:
Joku asia yllätti joku toinen nyt ei niinkään hirmu yllätyksenä tullut ;) :)
Mikä oli se, joka ei yllättänyt?
- kutenminunkin
Se että musiikki on yksi suurimmista intohimoistasi ;D
- Liianerilaisia
Ei. Mä oon k*llista kiinnostunut ja sä p*llusta😂 muita asioita ei ny heti tuu mieleen 😜
- totuusmeistä
Joo. Me ollaan yksissä tuumin kiinnostuneita luuseroinnista ja verhotaan taipumuksemme taitavasti rauhaisan elämän, hiljaisuuden, vaatimattomuuden ja sen sellaisen elämän tarkoituksen etsimishörhellyksen taakse. Nerokasta! 😃
- Varmanpäälle
Toistemme tekemisistä, toisten vapaa-ajasta, muiden tuloista, toisten kiinnostuksesta toisia kohtaan.
- uusikohdenäkyy
Tuo olisikin hyvä hävittäjälentäjälle: uusi kohde on tiedossa, ammu se.... :D:D
- siipiirtilentokoneesta
Voisi olla hauskaa pelailla, hetkinen mihin katosit gallup-tyttö, piti olla minun siipenä lentämässä tuossa noh... piti olla apuna pelissätuossa jne..
- uusiakohteita
Paljon uusia "kohteita" melko rakastettavia sanontojakin.
- määritäkohteet
Montakohan kymmentä kohdetta haluaisi "hän"-nainen kaunotar kerralla?
- eikompromisseja
Mun mielestä yhteiset kiinnostuksen kohteet tai mieltymykset ei ole olennaisia, tärkeämpää on keskinäinen kunnioitus ja erilaisten arvojen hyväksyminen.
- Sitäettä
Ei vaan elämänarvojen ja -tapojen tulee olla vähintään samankaltaiset.
- Lopultakinnn
Sinä alat maistua huonolle
- Hähhh
Milloin me tavataan
- kylläkyllä
Kyllähän meillä yhteistä löytyy, paljonkin. Kuin myös eroavaisuuksia. Yksi hauskimmista yhtäläisyyksistä oli yksi nykyään ehkä sopimaton sana jota kuulin hänen käyttävän, käytän sitä itsekin mutta muut kaverini aina hyssyttelevät jos sanon sen sanan. Oli huvittavaa kun hän käytti sitä kuten minäkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810