Musta perjantai. tavaraa edullisesti

jussipaitaa

Sitähän nyt mainostetaan tuutintäydeltä, lehdissä ja mainoksissa, jopa 20%:n alennuksella joistakin tavaroista. Jos totta on, niin nythän on ostajanmarkkinat. Mutta mitä sitten ostaisi?

Olis se Musta perjantai, eli "Black friday" voinut olla silloin kun veronpalautukset tulevat tilille. Olisi silloin enemmän rahaa shoppailla.

8

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on vain hyvä ettet pääse tuhlaamaan vähiä rahojasi tavaraan jota et oikeasti tarvitse. Jos tarvitsisit, niin voisit ostaa sen kolmen kuukauden vararahastolla, jollainen jokaisella pitäisi vähintäänkin olla ja panna ne veronpalautukset sitten aikanaan tilalle.

• jussipaitaa

Veronpalautusten aikataulua pitäisi aikaista, jotta ne palautukset tulisivat "Mustana perjantaina" Silloin voisi ostaa edullisia joululahjoja. Pari viimeistä viikkoa ennen jouluaattoa, ovat tavarat korkeissa hinnoissa. Jos haluaa todella edullisia joululahjoja, kannattaa ne ostaa joulunjälkeen, kun alennusmyynnit alkavat.

• aikareppana

Ostele nyt vaan vanhoja ruokia ja oo hiljaa.

• koal8rre4w34

mikä on 3 kk vararahasto ? never hööd

• jussipaitaa
        aikareppana kirjoitti:

Ostele nyt vaan vanhoja ruokia ja oo hiljaa.

Kyllä tänään ostin ruokaa, en vanhaa. Viimeinen käyttöpäivä oli tänään 23.11. Spagetti vuokaa. Tuotteen päällä oli tarra: Tästä tuotteesta kassalla -50%. Kyllä kannatti tsekata valmisruokien hyllyjä. Oli hyvä löytö. Kaupassa on jännittävää shoppailla, kun ei etukäteen tiedä mitä löytöjä voikaan tehdä. Tämä kokemus ei mitenkään liity "Mustaan perjantaihin" Mutta kuitenkin, ei tällaisesta löydöstä voi olla hiljaa. Paikkaa en sano, mutta ainakin isommista kaupungeista, isoista marketeista. Hyvä, että myyvät puoleenhintaan, saavat siitä jotain katetta, kun eivät heitä roskikseen.

• Minä jo ihmettelin. kun Järviradio puhui ja mainosti jotain firayta´,että onko Alajärvelläkin lähdetty tuohon sateenkaari juttuihin, mutta ne onkin jotain myyntipäiviä.

• Nettiostaja

Ostin juuri netistä uudet huippuluokan Nokian talvirenkaat. Asennettuna n. -200. Harvemmin enää tulee käytyä kaupoilla liikkeissä. Kodinkoneet ja kalusteet saa suoraan kotiin. Netti on hieno homma, pääsee vertailemaan hintoja helposti.

• Hahahahaaa

HAAHAAHAA. SE ON ENS VUONNA VIIMEISET VERONPALAUTUKSET.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3467
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2634
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2423
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2406
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      41
      2083
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1700
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1686
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1667
    Aihe