Hyvän heskustelun mahdollisuus. Liesalaiset!

Äsken poistettiin yksi aivan asiallinen aloitus tältä palstalta. En edes ehtinyt vastata. Minä jaksan kyllä tarvittaessa kirjoittaa, yhä uudestaan.
Niinhän sitä sanotaan, että meille ihmisille on annettu laki, säännöt, moraali, tunne rakkaus, hyväksyntä, hyväksymättömyys, omatunto, viha vietit ja suojelun ja kaiken ymmärryksen vaisto? Kaikkeen en minäkään pienellä ymmärrykselläni osaa vastata. Ei, älkää tekään vastatko aivan kaikkeen. Osaisitteko joskus antaa itsenne ja minun olla rauhassa. Tuskinpa siihen pystytte. Rauha on hyvin suhteellinen käsite, jos on todellinen elon soturi. Oikeuden tajuava tai tajuamaton siinä suhteessa, että ei näe, mitä on kokonaisuus.

Lieksa palsta on täysin ulalla. En nyt tarkoita radioaaltoja lyhyitä, en pitkiä. Tarkoitan yleistä rapistuneisuutta tuoreuden puutteessa. Tuoreella en suinkaan tarkoita haittaperäistä, vaan työperäistä. Ymmärtäkää oveluudessanne miten tahdotte.
Kaikessa elämässä kannattaa olla tarkkana, kenet annat tulla vieresi.
Puolikasta on ymmärrys suurten vaateitten edessä. Puolikevennyksen sattumalta löysin. Tuskin tämän taki menee poistoon, kunhan en omia ”syviä syvällisen viisaita” ryhdy lisäilemään.
Yrittäkää ihan asiallisesti, jos osaatte. Toivon kipinä on aina olemassa;)Puolikasta on ymmärrys suurten vaateitten edessä. Puolikevennyksen sattumalta löysin. Tuskin tämän takia menee poistoon, kunhan en omia ”syviä syvällisen viisaita” ryhdy lisäilemään.
Yrittäkää ihan asiallisesti, jos osaatte. Toivon kipinä on aina olemassa;)

https://www.youtube.com/watch?v=0JfeC66K534

9

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missään ei käydä yhtä hyviä heskusteluja kuin Leisassa.

• hienorami

Otatko itsellesi kunnian näistä "syvällisistä" tarinoista?

• varmalla.on.ollut

Liesassakin on ollut muutama hyvä aloitus.

• liekalainen

mutta kyllä liekalaisten jutut on sittenki laadukkaimpia! Menkää liesalaiset ja leisalaiset hiiteen sotkemasta asiallista keskustelua.

• vain.lieksalainen

Minä luen vain Lieksan keskustelupalstaa - en Liekan, Liesan tai Leisan palstaa.

• hdejhdgeghddd

Noille lukihäiriöisille väärinkirjoittajille on sama mitä lukevat, vaikka raamattua, väärin ne lukee sitäkin kun eivät osaa kirjoittaakkaan!

• Kiitos ansaitsemastani palautteesta.
      Juuri heti kohta, kun käytiin keskustelua tästä Michiganin yliopiston tutkimuksesta, niin pitikin käydä näin. Voi sentään mikä moka. On se vaan hyvä, että ihminen saa joskus maistaa omaa lääkettään. Tästäkin lähtisin rönsyilemään, mutta pidän itseni nyt kurissa ja totean vaan vanhaa sananlaskua lainatakseni, lyhyestä virsi kaunis. Pitkässä tekstissä virheriskikin kasvaa ja usein täällä on parempi pyrkiä tiivistämään asiat.

• Jaa vai taas poistui, mitä se muuten käsitteli?

• kamuttaja kirjoitti:

Jaa vai taas poistui, mitä se muuten käsitteli?

Jos olisi ollut minun aloitukseni, niin osaisin hersyttää asiasta enemmän. Kyse oli kuitenkin jonkun kaltaisesta ajatuksesta olla rehellinen kaikessa kirjoittelussa ilman vilppiä. Nyt en sitä takaisin saa, koska se katosi. Ja kuten sanottu, ei ollut minun terävyyden tyhmyyttä.
        Voin hahmottaa asiayhteyden myös väärin. Ei se ole aivan tavatonta. Tavatonta olisi, jos en asiassa kerro tietojanaojinani. Olipas vaikeasti taivuteltava. Hymyilkää.

Meillä kaikilla on oikeus olla väsyneitä. Nyt tietyistä syistä, olen tosi väsynyt. Kettu sanoo, ei keho, vain mieli.
        Poistetussa aloituksessa uhmattiin Lieksa palstan poistopolitiikkaa, niin kuin älä ikinä muutu;)
        Meillä on liikaa, kaikkea.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5548
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      490
      2543
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1369
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1355
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1089
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      964
    7. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      872
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      867
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      863
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      9
      796
    Aihe