Kristittyjen mukaan Nasaretilainen Jeesus on kuningasten kuningas ja herrojen herra.
Kuka on ateistien kuningasten kuningas ja herrojen herra?
Ei kukaan.
Ateistit eivät kumarra ketään: eivät edes Englannin kuningatarta, jos hän kohdalle osuu.
Ehdotan itseäni ateistien kuningasten kuninkaaksi ja herrojen herraksi.
Otan vastaan ihailua, kunnioitusta ja palvontaa.
Jos palvotte minua ja palvelette minua orjinani, niin puhun teistä ystävälliseen sävyyn: muussa tapauksessa annan tulikivenkatkuisten sanojeni musertaa ja tuhota teidät viimeiseen asti.
Kumman siis valitsette: olen teidän herranne ja kuninkaanne tai te olette minun narrejani?
Kuka on kuningasten kuningas?
12
162
Vastaukset
Persian kuningas oli tittelinsäkin puolesta kuningasten kuningas, suurkuningas.
Kumarratko ja palvelet minua vai et?
Olet joka tapauksessa minun ikioma narrini, jota juoksutan tahtoni mukaan tällä palstalla.ei-kirj kirjoitti:
Olet joka tapauksessa minun ikioma narrini, jota juoksutan tahtoni mukaan tällä palstalla.Pidä välillä selvä päivä.
- KylähullunHöpinöitä
ei-kirj kirjoitti:
Olet joka tapauksessa minun ikioma narrini, jota juoksutan tahtoni mukaan tällä palstalla.Taas meni nikki vaihtoon. Odotettavissa ohutta yläpilveä ullakolla ja mentaalista matalapainetta. Kerro ajoissa, kun lepakot alkavat liikehtiä ullakollasi. Lopetan silloin lukemisen. Nyt olet viihdyttävä kylähullu.
ei-kirj kirjoitti:
Olet joka tapauksessa minun ikioma narrini, jota juoksutan tahtoni mukaan tällä palstalla."...jota juoksutan tahtoni mukaan tällä palstalla."
Todellakin, kylähullun mökeltämistä ja koheltamista tullaan juosten katsomaan vähän kauempaakin.kekek-kekek kirjoitti:
Pidä välillä selvä päivä.
Miten se voisi olla mahdollista?
En käytä väärin alkoholia tullakseni humalaan ja muita pään sekoittavia aineita en käytä lainkaan.
Jos olen mielestäsi humalassa (en ole selvin päin), niin sitten se on luonnollinen olotilani.
Pitäisikö siitä olla huolissaan?
Ei tietenkään.
Jos en olisi tällainen, niin monilta katoaisi se vähäinenkin nautinto elämästä, joka heillä nyt vielä ansiostani on... (heko heko).KylähullunHöpinöitä kirjoitti:
Taas meni nikki vaihtoon. Odotettavissa ohutta yläpilveä ullakolla ja mentaalista matalapainetta. Kerro ajoissa, kun lepakot alkavat liikehtiä ullakollasi. Lopetan silloin lukemisen. Nyt olet viihdyttävä kylähullu.
Eikö olekin hyvä asia, että saat viihdykettä lukemalla viestejäni?
Juuri se on tarkoitukseni.
Kerron tähän loppuun kevennykseksi vitsin, jonka useimmat jo entuudestaan tuntevat.
Onko oikein sanoa ateistia siaksi?
- Ei. Se ei olisi hyvien käytöstapojen mukaista.
Onko oikein sanoa sikaa ateistiksi?
- Ei. Se olisi loukkaus sikaa kohtaan.
End of story.
Minulle ei tule edes mieleen loukata luojan luomaa eläintä sanomalla häntä ateistiksi. Ateistia on sen sijaan oikein sanoa ateistiksi eikä se ole loukkaus eläintä kohtaan.
- JatkaIhmeessä
"muussa tapauksessa annan tulikivenkatkuisten sanojeni musertaa ja tuhota teidät viimeiseen asti. "
Jatka vain valitsemallasi linjalla. Juttusi ovat suurimmilta osin huvittavia megalomaanisine itseihailuinesi. Joskus, kun sinulta ovat psyyken lääkkeet jääneet ottamatta, remmi luistaa niin pahasti, että tunnen syvää myötähäpeää juttujasi lukiessani. Silloin skippaan juttusi vähäksi aikaa, koska mielisairaan ihmisen ajatusten mustimpiin kerroksiin on mieltä kääntävää katsoa. Normaali sekopäisyytesi on kuin Suomi-Filmin huru-ukoilla. Mukava naureskella toljailujasi. Minun ja luultavasti kaikkien muiden paitsi sivupersooniesi ja äitisi mielestä olet epävarma elämässä epäonnistunut nolla.
Argumenttisi ovat samanlaisia kuin sinäkin, mitättömiä.
Yst. terveisin Q.V- kuningasilmanvaatteita
Miten tälle kuningasten kuninkaalle sitten kävikään.
Ateistit eivät palvo mielisairaita vaan pistävät heidät suljetulle osastolle.Mielisairaalat ovat "täynnä" kristuksia ja antikristuksia.
"Ei mitään uutta länsirintamalta".
John Forbes Nash Jr. sairastaa skitsofreniaa, joten mielisairaus ei ole todiste vähäisestä älykkyydestä - suuri älykkyys johtaa usein mielenalueen häiriöihin... vai eikö johda?
Mitä jos olen hullu nero?
No en tietenkään ole, koska kuka tahansa voi huomata minun olevan vajakki ja koulupudokas, joka ei tiedä mitään tieteistä: ei edes alkeita. Mikä lie hihhuli mielisairas taiteilija tai ? yliopiston siivooja (ei ainakaan professori tai tutkijatohtori)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 461949
- 471748
- 291601
- 301546