astrologia ja kristinusko vertauksella

näinkösiis

Miten minä vertaisin nykykristittyjä ja astrologiaa? Minä mietin tätä, ja kuni silmänräpäyksestä sain tämän käsityksen, joten minun täytyy katsoa sen tulleen Jumalalta, koska se oli koko tieto yhdessä paketissa:
Kristityt elävät Jeesus nimisessä metsässä, jonka puut tuottavat hyviä hedelmiä. Metsässä on aukea, johon paistaa valo, ja missä on yksi pieni kasvi, eivätkä pidä sitä sellaisena puuna, joka metsässä kasvaa, onhan se eri näköinenkin, ja aukeaa pitävät noiduttuna, koska siinä ei kasva Jeesus puun näköistä puuta, vaikka samaan metsään kuuluukin, ja epämääräisen näköinen kasvi muistuttaa aivan niitä valopisteitä, joita taivaalla näkyy.
Minä olen kiivennyt kalliolle, ja tähyän sieltä ja olen huomannut suunnan, jota kannattaa katsella, koska sieltä näyttäisi nyt olevan tulossa sellaisia pilviä, että kova myrky voi tulla.
Huudan Jeesus metsässä eläville: "tulkaa katsomaan tänne, taivaalla näyttäisi olevan myrskyn merkkejä."
Mutta Jeesus metsässä elävät sanovat: "Emme tule. Jos hylkäämme metsän, se ei enää tee meille hedelmää, ja emme saa elää".
Minä sanon: "Jos ette tule, hukutte kaikki, jos myrky tulee"
Jeesus metsässä elävät sanovat: "Jos siellä, mitä tähyilet, ei ole niitä puita, mitä tässä metsässä, sen täytyy olla eksytys, ja samaa noiduttua asiaa, kuin tuo metsän aukea. Tuosta pikku kasvista emme tiedä, mutta koska se muistuttaa noita taivaan valoja, joita ei saa katsoa, niin annamme asian olla".
Minä sanon: "Jos jäätte metsään, te kuolette, koska virta vie teidät. Te voitte tulla tänne kalliolle katsomaan, ja palata takaisin, ja tiedätte varautua, jos myrsky todella tulee".
Jeesus metsän asukkaat sanovat: "Puut eivät mielisty meihin jos katsomme taivaalle".

Metsä on kristinusko
Metsän keskellä oleva taimi on osa metsän puita, ja se on kasvamassa
Valot ovat tähdet ja astrologia.
Myrskyn merkki on Pluton liikkuminen taivaalla. Mutta eihän sitä kannata noteerata? Olihan valkohanskaisen Mikkihiirenkin koiralla nimi "Pluto", joten ei voi olla vakavasta asiasta kyse?

6

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkösiis

      Kremlissä on harjoiteltu arvohenkilöiden evakuoimista hekolla.
      Uutisissa oli juttu "ilmaston" muutos asian yhteydessä: "teillä 11 vuotta aikaa" = 2029. Tänä aikana Pluto on vesimiehen tähdistön suunnalla (siirtyy sinne käsittääkseni 2023). Kun se viimeksi oli noilla suunnilla, oli ranskassa vallankumous, ja hallitsijoita kaatui, ja tällöin muotoutui sanonta "vapaus, veljeys, tasa-arvo". Mitäpä muutakaan vesimies voi toivoa?

      Jeesus sanoi: "Kun tulette kaupunkiin, teitä vastaan tulee vesiruukkua kantava mies. Seuratkaa häntä...

      Mutta kristityt sanovat: Tuo viittaa astrologiaan, joka on raamatussa kielletty, emme seuraa.

      Jeesus sanoi: "Tulee aika, jolloin te toivotte näkevänne edes yhden Ihmisen Pojan päivän mutta ette saa nähdä.... Mutta sitä ennen hänen täytyy kärsiä paljon, ja tämä sukupolvi hylkää hänet.
      Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan päivinä oleva... Jos sinä päivänä joku on katolla ja hänen tavaransa ovat sisällä talossa, hänen ei pidä mennä alas noutamaan niitä, ja jos joku on pellolla, hänen ei pidä palata kotiin. (Jouko Piho näki unen, missä hän hyppäsi veteen pelastamaan autoaan, jonka myrsky oli kadottanut)
      Muistakaa Lootin vaimoa! (katsoi taakseen ja kuoli) Joka yrittää turvata elämänsä, kadottaa sen, mutta joka sen kadottaa, on pelastava sen omakseen...
      He kysyivät "Missä, Herra?"
      Hän sanoi: "Missä on haaska, sinne kokoontuvat korppikotkat.

      • näinkösiis

        "tämä sukupolvi hylkää hänet"
        " Joka yrittää turvata elämänsä, kadottaa sen, mutta joka sen kadottaa, on pelastava sen omakseen"

        Ymmärrättekö? Moniko pappi puhuu kuten minä? Eivät Jeesuksen ajan kirjanoppineetkaan voineet puhua muuta, kuin mitä Mooseksen laki ja perinnäistavat sallivat. Muussa tapauksessa tyyppiä syytettiin Jumalanpilkasta, aivan kuten nykyään kristityt, jotka istuvat nenä kiinni raamatussa, ja kieltävät kaiken muun, paitsi raamatun sanan, jota eivät sitäkään usko. He kääntyilevät käsitystensä ja uskonsa mukaan kuin koneet ajattelematta ihan itse.
        Ainoa innoitettu heidän puheensa kohde on: "Jeesuksen kuolema, veri ja risti."
        Jeesus taas sanoi: "uskokaa sanani". Hän ei sanonut: "julistakaa yksinomaan kuolemaani".
        Minä sanon: Jeesus ei missään vaiheessa kuollut.

        Kun kerron tulevaisuuden ongelmiin viitaten, mitä on otettava huomioon, te käännytte pois, ja julistatte maailman saarnoja kuten tasa-arvoa yms.
        Lukekaa Sinenmaan blogia, ja viisastukaa.
        Mikään elävä ei voi olla tasa-arvoinen. Vain samanlaiset esineet voivat olla tasa-arvoisia.

        Ja varoitus: Epäilen urantiakirjan olevan vesimiehen ajan "raamattu". Tutustukaa siis siihen, ja huomatkaa: Myös siinä kirjassa tuomitaan astrologia!


      • näinkösiis
        näinkösiis kirjoitti:

        "tämä sukupolvi hylkää hänet"
        " Joka yrittää turvata elämänsä, kadottaa sen, mutta joka sen kadottaa, on pelastava sen omakseen"

        Ymmärrättekö? Moniko pappi puhuu kuten minä? Eivät Jeesuksen ajan kirjanoppineetkaan voineet puhua muuta, kuin mitä Mooseksen laki ja perinnäistavat sallivat. Muussa tapauksessa tyyppiä syytettiin Jumalanpilkasta, aivan kuten nykyään kristityt, jotka istuvat nenä kiinni raamatussa, ja kieltävät kaiken muun, paitsi raamatun sanan, jota eivät sitäkään usko. He kääntyilevät käsitystensä ja uskonsa mukaan kuin koneet ajattelematta ihan itse.
        Ainoa innoitettu heidän puheensa kohde on: "Jeesuksen kuolema, veri ja risti."
        Jeesus taas sanoi: "uskokaa sanani". Hän ei sanonut: "julistakaa yksinomaan kuolemaani".
        Minä sanon: Jeesus ei missään vaiheessa kuollut.

        Kun kerron tulevaisuuden ongelmiin viitaten, mitä on otettava huomioon, te käännytte pois, ja julistatte maailman saarnoja kuten tasa-arvoa yms.
        Lukekaa Sinenmaan blogia, ja viisastukaa.
        Mikään elävä ei voi olla tasa-arvoinen. Vain samanlaiset esineet voivat olla tasa-arvoisia.

        Ja varoitus: Epäilen urantiakirjan olevan vesimiehen ajan "raamattu". Tutustukaa siis siihen, ja huomatkaa: Myös siinä kirjassa tuomitaan astrologia!

        Jos ette tätä usko, kysyn: uskotteko ennemmin heitä, jotka muuntelivat ja kokosivat raamatun? Jos alkuperäinen raamattu on vatikaanissa, niin mikä raamattu se on, mitä teillä on kotonanne? Ei ihme, että Jeesus tullaan hylkäämään, ja epätoivo lisääntyy maan päällä.
        Mutta kristityt sanovat: "se on se saatana..."
        Ettekö tiedä, että narsistilla on taipumus osoitella aina muita, muttei itseään?

        Miksi minun takiani eräässä kirkossa päätettiin erään työntekijän päätöksestä kiikuttaa viinin kaato astia "pyhälle alueelle suojaan", kun taas vain kupit vietiin pestäviksi, etten vain saisi "heidän viiniään"? Oliko se rahasta kiinni, vai siitä, että he katsovat minun olevan kirkossa vain ruuan ja viinin perässä? Kun hain ruokaa pieniä määriä 3 kertaa, samainen tyyppi huomioi ruuan haku kertojani, muttei aterian määrää lautasellani, johon ei edes olisi voinut ottaa paljoa kerralla, koska lautanen kaavamaisesti nykyajan tapaan, oli pieni ja litteä.
        Kaiken pitää mennä nykyajan käsitysten ja kaavojen mukaan... Jos joku poikkeaa siitä, häntä paheksutaan.
        Kun kerroin Jumalan minulle antamasta merkistä, oli työntekijän vastaus: "aika erikoista".
        Tämä työntekijä vaikuttaa ulkokullatulta ja sääntöihin sidotulta. Hän kaavan mukaan tekee ristejä kirkossa, mutta mitä ne hänelle todella merkitsevät? Itse en ole yhtäkään ylimääräistä ristinmerkkiä tehnyt kirkossa.

        Jeesuksen kerrotaan sanoneen: "Te jotka haluatte, astukaa ulos siteistänne".


    • näinkösiis

      Kuka ennustaja sanoikaan, "Kun venäjä valtaa Krimin, ovat Messiaan askeleet kuultavissa, ja kun Venäjä etenee Istanbuliin, laittakaa sapattivaatteet päällenne, koska Messias tulee hetkenä minä hyvänsä.

    • näinkösiis

      "Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit."

      Kuka kristityistä tietää, että kiinalaisessa astrologiassa lohikäärmeen jälkeen tulee käärme?
      Kuka tietää, että lohikäärme vastaa länsimaisessa vesimiestä?
      Miksi Mooseksen ajan uhrieläinten järjestys noudatteli aikakausia? (härkä, oinas (Mooses), karitsa (Jeesus, kalojen aika), Vesimies jää välistä, syntiuhrina Kauris, joka tulee vesimiehen ajan jälkeen? Joka kerta, kun olen kirjoittanut täällä, on tuloksena ollut hiljaisuus.
      Uskovaiset ovat kuin kirjanoppineet Jeesuksen aikakaudella. Tällä kertaa heillä ei ole Moosesta, vaan Jeesus, joka sanoi tuon ajan kirjanoppineille: "En ole tullut teitä tuomitsemaan - teillä on tuomitsijananne Mooses, johon laitette toivonne".
      Nyt on Jeesus, joka tuomitsee kalojen aikana syntyneet ihmiset. Aivan kuten Jeesuksen kuoleman aikoihin tapahtui ylösnousemus. Tällöinkö lähtivät tuomittaviksi Mooseksen aikakaudella kuolleet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe