Mitäpä kuuluu pakolaiskaravaanille Meksikossa? Täällä on ollut kerrottu uutisia, miten Yhdysvaltain raja-aitaa on suutaroitu uuteen uskoon ja armeija on valmiina ampumaan.
Kysytään asiaa Donaldilta itseltään 23.11.2018: "Republikaanien ja demokraattien pitää lopultakin päästä yhteisymmärrykseen rajaturvallisuudesta ja päättää raja-aidan (Wall) rahoituksesta." Näin se vaan on totuus, että rahaton mies ei aitoja rakenna.
Entä se ampuminen?
"Jos tarpeellista, he (armeija) käyttävät kuolettavaa voimaa. Minä olen sanonut asialle OK".
Olkaamme tämänkin asian suhteen rauhallisia. Presidentin ja sotamiehen välissä on tavallisen monta, järkevää esimiestä, jotka kyllä osaavat harkita aseettomien siviilien ampumista kahteenkin kertaan.
Entäpä ne 500 kovapintaista rikollista, jotka puukko hampaissa lähestyvät Yhdysvaltain rajaa tai ne ISIS:in islamistiset kätyrit, jotka ovat soluttautuneet karavaanin mukaan? Kummastakin ryhmästä Trump on puhunut.
https://www.bbc.com/news/world-latin-america-46327038
Katkokaamme yhdessä BBC:n kuvia ja tunnistakaamme niistä yhdessä ISIS:in kätyrit.
Tijuanaan on saapunut muutama sata karavaanista irtautunutta siirtolaista. He majailevat telttaleirissä jalkapallokentän vierellä. Tuhansia odotetaan vielä saapuvaksi. Tijuanan pormestari pelkää humanitääristä kriisiä, koska pakolaisten on odoteltava raja-asemalla kuukausia, eikä heillä ole enää rahaa rahoittaa oleskeluaan.
Maailma on vallan toisen näköinen, kun sitä tarkastelee avoimin ja tiedonhaluisin silmin. Kannattaa joskus kokeilla.
Muinainen hallitsija uhkasi tappaa naiset ja imeväisetkin. Hän tappoi vain oman sielunsa, kertoo Kirja.
pS. Tämä viestini meni vahingossa myös osioon Yhteiskunta. Pahoittelen virhettäni.
Karavaani kulkee - Tijuanan kuulumisia
35
565
Vastaukset 35
- turhakkeen.narsismia
Turha avaus.
- turhakkeen.narsismia
Moktar.Gubta kirjoitti:
Täysin turha kommentti.
"Täysin turha kommentti."
Niin tuo yllä oleva on.
- jeesus.kristuksenne
Meinaatko että bbc joka on ylen kaltainen suvakkihourula kuvaisi muita kuin lapsia ja naisia? Soros varmaan hoitaa ruokapuolen kun kerta on maksanut liikkeellelähdöstäkin, milläs luulet että tuollainen karavaani elossa muuten pysyisi. Soroshan myi juuri ennen facebookin osakekurssin alenemista ison tukun osakkeita, sillai just sattumalta heh heh. Nythän sillä on miljardeja lisää rahaa rahoittaa vaikka muutaman suvakin lääkekuuri hourulassa.
- RobertKinty
Karavaani ei kulje jos rajavalvonta toimii terveellä itsenäisen valtion tyylillä.
- KammaEri
Moikka!
Mää kysyisin tässä niiltä jotka osaavat , hallitsevat ja tietävät , että saako nää ihmiset täysin omavaltaisesti vain astua jenkkeihin ja asettua asustelemaan sinne? Jos saa , niin tietääkö joku että mix ne saa ?"...saako nää ihmiset täysin omavaltaisesti vain astua jenkkeihin..."
Eihän toki.
Rajalla kysytään ja katsotaan matkusasiakirjat; passi ja viisumi. Kysellään, että millaisella asialla sitä ollaan ja usein myös käännytetään rajalta takaisin.
80-luvulla viisumia hakiessani viisumikaavakkeessa kysyttiin sitä ja tätä; olenko kommunisti tai onko suvussani ollut kommunisteja, taisivatpa kysyä sukupuolitaudeistakin, jos oikein muistan. Mutta toki Yhdysvallat myönsi minulle jo silloin "permanent" viisumin. Vieläköhän tuota tarvittaisiin joskus. Sen aikainen passi, johon viisumi on liimattu kiinni on minulla yhä tallessa.- arlington
Moktar.Gubta kirjoitti:
"...saako nää ihmiset täysin omavaltaisesti vain astua jenkkeihin..."
Eihän toki.
Rajalla kysytään ja katsotaan matkusasiakirjat; passi ja viisumi. Kysellään, että millaisella asialla sitä ollaan ja usein myös käännytetään rajalta takaisin.
80-luvulla viisumia hakiessani viisumikaavakkeessa kysyttiin sitä ja tätä; olenko kommunisti tai onko suvussani ollut kommunisteja, taisivatpa kysyä sukupuolitaudeistakin, jos oikein muistan. Mutta toki Yhdysvallat myönsi minulle jo silloin "permanent" viisumin. Vieläköhän tuota tarvittaisiin joskus. Sen aikainen passi, johon viisumi on liimattu kiinni on minulla yhä tallessa.Jätit kupan kertomatta. :)
arlington kirjoitti:
Jätit kupan kertomatta. :)
Älä kerro enempää. En ole kiinnostunut sinun veneerisistä taudeistasi.
- hehheeee
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nukkumaan sieltä, trolli.
Jätit kertomatta sp-kyselyssä julkeasti.
"80-luvulla viisumia hakiessani viisumikaavakkeessa kysyttiin sitä ja tätä; olenko kommunisti tai onko suvussani ollut kommunisteja, taisivatpa kysyä sukupuolitaudeistakin, jos oikein muistan."
Jote, äläpä sotke juttua, jota ihan itse kerroit. - niinpä.näkyy
Moktar.Gubta kirjoitti:
Et nähtävästi omistasikaan. :)
- lue.tuo
Miksi olet ilkeä kaikille?
https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisista-paljastui-yhteinen-piirre-ovat-mantteja/ lue.tuo kirjoitti:
Miksi olet ilkeä kaikille?
https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisista-paljastui-yhteinen-piirre-ovat-mantteja/"Miksi olet ilkeä kaikille?"
Kysyisin ensin sinulta, että miksi saamani kymmenet dysleksia- tai dementiahuutelut eivät ole ilkeilyä? Kun sitten palautan saamani pallon takaisin sen omistajalle, tämä onkin ilkeilyä.
Taitaisitkos selittää, kuomaseni?- sekaisin.taidat.olla
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Miksi olet ilkeä kaikille?"
Kysyisin ensin sinulta, että miksi saamani kymmenet dysleksia- tai dementiahuutelut eivät ole ilkeilyä? Kun sitten palautan saamani pallon takaisin sen omistajalle, tämä onkin ilkeilyä.
Taitaisitkos selittää, kuomaseni?Mitä oikein höpötät? Minä en ole sinulle mitään mistään dysleksiasta kirjoitellut enkä edes huudellut. Suksi kuuseen, itkupilli. En ole kuomasi. Pysyn kaukana tuollaisista sekopäistä.
- Peikko.tulessa
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Miksi olet ilkeä kaikille?"
Taitaisitkos selittää, kuomaseni?Hehheh...äijä aukoo kirjoitusvirheistä ja kun saa vastauksen niin nostaa hirmuisen syyttelyäläkän. Mitens se nyt meni noin omasta mielestäsi? Sen mitä olen palstaa seurannut niin oot jokaisen kimpussa valittamassa vaikka itse aloitat känkkäämisen. Joku liikaa lukenut teinihän taidat olla tekeytyneenä viisaaksi. Roolisuoritus sekin. Muahhahhhah.
- mitäselität
Onhan tuo nähty ennenkin. Trolli syyttelee yhtä sun toista itku silmässään.
Aamun.kuulas.kajo
19.7.2017 9:43
“Lesta ehdoin tahdoin…”
Rauhansanalainen, ystävä kallis, rauhansanalainen.
Vielä vuosienkin jälkeen pengot sanan sieltä, toisen täältä. Kerrankin on naskali sattunut suoraan sikaa silmään. ;)))
Moktar se vain jatkaa Brynolfin ajoiltaan tuttua linjaansa. Häpeäisit nyt, Valuuttakauppias. - Puskamoktarille
Terveyskeskus tai ensiapupoliklinikka auttaa. Ota taksi jos polvet eivät kestä patikoimista. Ei kestä kiittää vinkistä.
Moktar.Gubta kirjoitti:
"...saako nää ihmiset täysin omavaltaisesti vain astua jenkkeihin..."
Eihän toki.
80-luvulla viisumia hakiessani viisumikaavakkeessa kysyttiin sitä ja tätä; olenko kommunisti tai onko suvussani ollut kommunisteja, taisivatpa kysyä sukupuolitaudeistakin, jos oikein muistan. Mutta toki Yhdysvallat myönsi minulle jo silloin "permanent" viisumin. Vieläköhän tuota tarvittaisiin joskus. Sen aikainen passi, johon viisumi on liimattu kiinni on minulla yhä tallessa."Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."
Voi sentään. Joko piti pinkaista ilmiantonappulalle. Sitä se heikko itsetunto ja huonot hampaat teettävät.
Olen niin monesti antanut täällä ystävän neuvon: Ei pidä lähteä vesille, jos persuus ei kestä merivettä.
Kuten Putkonen todisti, sitä täällä toimitetaan, mitä itse olette tilanneet. Jos tekee mieli perua tilaus, se peruminen alkaa sanalla anteeksi.
Nauretaan yhdessä.- munattomaIIe
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."
Voi sentään. Joko piti pinkaista ilmiantonappulalle. Sitä se heikko itsetunto ja huonot hampaat teettävät.
Olen niin monesti antanut täällä ystävän neuvon: Ei pidä lähteä vesille, jos persuus ei kestä merivettä.
Kuten Putkonen todisti, sitä täällä toimitetaan, mitä itse olette tilanneet. Jos tekee mieli perua tilaus, se peruminen alkaa sanalla anteeksi.
Nauretaan yhdessä.Melko heikko esitys karvahattua kantavalta ikeniään revittelevältä hampaattomalta nihilismistä kärsivältä trollilta. Nuo sananpartesi ovat yhtä kuluneet kuin raappahousujesi persus ja etumus, vuoron perään niitäkin lienee käpälöity vemputtelujensa ohessa. Siis saman toistelua.
"Sitä se heikko itsetunto ja huonot hampaat teettävät. "
Menisit hammaslääkärille. Hajusikin paranisi. - munattomaIIe
Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan yhdessä."Kuten Putkonen todisti, sitä täällä toimitetaan, mitä itse olette tilanneet. Jos tekee mieli perua tilaus, se peruminen alkaa sanalla anteeksi."
Nähtävästi olet tilannut satoja kertoja "Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena"- palvelun.
Koetahan ahkerasti anella anteeksi. Muista pestä ne ikenet ja kalsarisi. ( hajuhaitta, ilmastomuutos etc) Moktar.Gubta kirjoitti:
Nauretaan yhdessä.Eivät tainneet puskatrollit ymmärtää ystävällistä neuvoani.
Kun tuuli nousee, aalto lyö ja housun persuus pelottavasti kastuu, turha on itku silmässä parkua: "Miksi olet ilkeä kaikille?". Silloin Putkonenkin heristää sormea ja lausuu pukinparta väpättäen: Sitä saat mitä tilaat.- Ovatko.nuo
Moktarin puskanikkejä? Multitrolli.
- mediasta.bongattu
Moktar.Gubta kirjoitti:
Eivät tainneet puskatrollit ymmärtää ystävällistä neuvoani.
Kun tuuli nousee, aalto lyö ja housun persuus pelottavasti kastuu, turha on itku silmässä parkua: "Miksi olet ilkeä kaikille?". Silloin Putkonenkin heristää sormea ja lausuu pukinparta väpättäen: Sitä saat mitä tilaat.Nyt olet erehtynyt. Sinulla on se pukinparta ja Putkosella ei. Siispä oma alaleukasi väpättää täristen juuri nyt.
- valehteletko.sikana
"Muinainen hallitsija uhkasi tappaa naiset ja imeväisetkin. Hän tappoi vain oman sielunsa, kertoo Kirja."
Mikähän kirja tuollaista kertoo? Taitaa olla sittenkin fake news.- huoppohullun.päiväkirja
Taitaa olla Guban oma muistikirja. Kirjoitti siihen päihdehourujaan.
- LYRS
Moktar on rauhansanalainen. Selittää paljonkin kaikkea tekemisiään.
https://www.nytimes.com/2018/11/25/world/americas/tijuana-mexico-border.html
Yhdysvaltain ja Meksikon rajalla sentään tapahtuu päivittäin aina jotakin. Täällä omaa napaansa tuijottavat mamuvat eivät vaan aina huomaa tai osaa seurata maailman tapahtumia.
Lisää pakolaisia kertyy Meksikon puolelle Tijuanaan. Sunnuntaina pieni ryhmä jo juosta kipaisi Yhdysvaltain raja-asemalle ilmoittautuakseen pakolaisiksi. Rajavartio ampui kyynelkaasu ja sulki raja-aseman muutamaksi tunniksi. Kovin näyttää pölhösirkukselta koko touhu taas.
Edelleenkään en näe missään niitä 500 kovapintaista rikollista tai karavaaniin mukana kulkevia ISISin agentteja. Äitiä, lapsia ja lastenrattaita kyllä kuvissa näkyy sitäkin enemmän. Olisikohan Yhdysvaltain presidentti Donald Trump erehtynyt tai peräti tietoisesti valehdellut?
Kukaan täysjärkinen ei kuvittele, että Yhdysvallat kaatuisi, jos maahan pääsisi 10.000 hondurasilaista pakolaista, kun maassa on jo nyt yli 10 miljoonaa paperitonta siirtolaista.
Toivotaan, että tämäkin asia ratkeaisi jollakin humaanilla tavalla. Olisi kovin surullista ja kovin turhauttavaa nähdä kuvia kuolleista lapsista. Viimeksi Yhdysvaltain sotavoimat ampuivat naisia ja lapsia My Lain kylässä Vietnamissa 16. maaliskuuta 1968.
Samana vuonna 1968 nuori Donald J. Trump esitteli kutsuntalautakunalle lääkärintodistuksen siitä, että hänellä on molemmissa kantapäissään luupiikki, joka tekee kävelyn lähes mahdottomaksi ja estää kaikki sotilashommelit. Voimme todeta, että meidän Jussi ja Trump ovat kumpikin yhtä isänmaallisia; ei paljoa kiinnosta osallistua isänmaan puolustukseen.kutsuntalautakunalle -> kutsuntalautakunnalle
Nyt meidän jalkapuoli wanna-be-kielipoliisi linkuttaa jo kiivasta vauhtia tietokoneelle; hänen on laadittava tärkeä ja kiirellinen ilmoitus kirjoitusvirheestä someen. Älä turhaan kiirehdi klenkku. Tein ilmoituksen puolestasi.
Pannaan tähän vielä listaus tarvittavista muista sanoista: dementia, vanhuus, dysleksia, idiootti, kirjoitustaidoton, plagiaatti, Laura
Täytynee kertoa taustatiedotkin. Olkaa hyvä.
Meidän vielä tervejalkainen kielipoliisi oli toissa päivänä täyttämässä pyykkikonetta ja samalla hän silmäili kännykästä maahanmuuttopalstaan. Sieltä kielipoliisin silmään sattui sana "pilu". Salamana kielipoliisi ryntäsi kohden toisessa huoneessa olevaa tietokonettaan ja siinä matkalla kompastui pyykkikoriin.
Nyt meidän kielipoliisimme hyppii yhdellä jalalla, kun toinen jalka on kipsattu.- Töitä_kaikille
Luulisi meksikon huumekartellien työllistävän nämä ihmiset. Meksikosta tulee useita salakuljetustunneleita jenkkilän puolelle, kaikille paketit kainaloon ja tunneliin. Eikös nämä eteläamerikkalaiset puhu samaa espanjaa ku meksikaanot.
- Totuuskomissio1
Lehtitietojen mukaan Meksikon ja Usa:n välisellä rajalla odottaa isompi joukko homoja,lesboja ja muuta "sateenkaariväkeä" pääsyä Usa:n puolelle. Näitä rajalle on saapunut jo kaksi eri ryhmittymää.
Sateenkaariryhmä on irrottautunut muusta karavaanista omaksi ryhmäkseen, sen jälkeen kun yhdysvaltalaiset LGBT järjestöt sponsoroi heidän bussikyytinsä rajalle.
"Karavaaneja" on liikkeellä ainakin kolme tässä vaiheessa ja Usa ei pysty käsittelemään kuin n. 100 hakemusta päivässä.
Tunkeutujat mellakoivat ja ottavat haltuunsa paikallisia rantoja, vaikka heille on Meksiko osoittanut vastaanottokeskus tilan. Yhteenotoilta paikallisten ja tunkeutujien välillä ei ole vältytty.
Jokainen ajatelkoon mitä haluaa, mutta hulluksi on mennyt koko maailman meno ja kahta hullummaksi tämä vielä suvakkien touhutessa tulee menemään kaikkialla.
Toisaalta: On ihan oikein, jotta nuo pitkälti intiaani taustaiset rynnistää Amerikan puolelle, vääryydellä se maa on perustettu, minkä jokainen historiaa tunteva tajunnee. - hyysätenhellästi
Kummallisia heppuja sinä sitten hyysäätkin huoneistossasi. Onko sopu sijaa antanut vai katsoitko peilistä tapahtuneen?
- karvahattu.paljastaa
hyysätenhellästi kirjoitti:
Kummallisia heppuja sinä sitten hyysäätkin huoneistossasi. Onko sopu sijaa antanut vai katsoitko peilistä tapahtuneen?
Nyt jokainen tunnistaa kävelysauvoja käyttävän partasienipotilaan tämän klenkatessaan AA-kerhosta.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831530
- 841322
- 1041058
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9731Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567