Koko ilta on Joulunlapsi-ilta. Kuinkahan monta lahjapakettia taas lähetetään Euroopan köyhimmile lapsille Romaniaan ja Moldoviaan?
Tänään EI tule ollenkaan TMV:tä
23
326
Vastaukset
- kantsii.kuunnella
Viime sunnuntaina oli Pasi ja oli taas hyvä ohjelma
https://www.patmosplus.fi/radio-ohjelmat/sarja?series=2 - Ta-Taa
Oliko tämä nyt se projekti, kun kuskataan kalliilla villasukkia Suomesta Romaniaan, vaikka fiksumpaa olisi ostaa paikan päällä?
- etkö.osaa.lukea
Sellainen villasukka on kallis, joka kuskataan Suomesta Romaniaan.
etkö.osaa.lukea kirjoitti:
Sellainen villasukka on kallis, joka kuskataan Suomesta Romaniaan.
Pitäisikö sitten kuskata suomalaiset neulomaan ne sukat Romaniaan🤔❓
- support.your.local
usko.vainen kirjoitti:
Pitäisikö sitten kuskata suomalaiset neulomaan ne sukat Romaniaan🤔❓
Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.
usko.vainen kirjoitti:
Pitäisikö sitten kuskata suomalaiset neulomaan ne sukat Romaniaan🤔❓
Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.
- support.your.local
RepeRuutikallo kirjoitti:
Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.
Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.
support.your.local kirjoitti:
Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.
Kyllä minä osaan neuloa sukat. Se on kiva hommaa. Ja jos vähän tutustut miten suuri tämä projekti on niin ymmärrät, että täältä on lähdetävä valmiit paketit eikä niitä enää perillä plarailla vaan systemaattisesti jaetaan😊
support.your.local kirjoitti:
Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.
Mikä romanialaisia sitten estää tekemästä sukkia niin paljon kuin vaan ehtivät 🤔❓
Minulla ei ole eikä tule olemaan mitään tekemistä äärikristittyjen keräysten ja muiden puuhastelujen kanssa. Kommenttisi ovat kovin usein täysin älyvapaita. 😜
- adthset
etkö.osaa.lukea kirjoitti:
Sellainen villasukka on kallis, joka kuskataan Suomesta Romaniaan.
Mikä villasukkamania sinulla on.
support.your.local kirjoitti:
Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.
Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.
- Ohohooo
Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.
Et kai ole kade niille lapsille?
- itse.nuori
Tärkeä aihe tämä Joulunlapsikeräyskin, vaikka aina se vähän harmittaa, kun ei TMV:tä tulekaan. Olen jo vuosia kuunnellut sitä. Sinne soittaa usein vanhuksia, mikä on piristävää. En muutoin kuule vanhojen ihmisten ääntä juuri koskaan. Sekulaarissa mediassa vain nuoret lähinnä pääsevät ääneen.
Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).
- TrollinTunnistin
Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!
- itse.nuori
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).
Täytyy joskus kuunnella :)
- itse.nuori
TrollinTunnistin kirjoitti:
Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!
En ole trolli. 80 ikäisiin verrattuna olen todellakin nuori :)
- Kirjakääröt
Luuk.3:11 Biblia (1776) Niin hän vastaten sanoi heille: jolla on kaksi hametta, antakaan sille, jolla ei yhtään ole, ja jolla on ruokaa, hän tehköön myös niin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664