Tänään EI tule ollenkaan TMV:tä

olen.lahjoittanut.jo

Koko ilta on Joulunlapsi-ilta. Kuinkahan monta lahjapakettia taas lähetetään Euroopan köyhimmile lapsille Romaniaan ja Moldoviaan?

23

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantsii.kuunnella
      • Joo, oli paljon hyvä kysymyksiä ja vastauksia.
        Mutta nyt on Joulunlapsi ajankohtainen🤓

• Ta-Taa

Oliko tämä nyt se projekti, kun kuskataan kalliilla villasukkia Suomesta Romaniaan, vaikka fiksumpaa olisi ostaa paikan päällä?

• etkö.osaa.lukea

Sellainen villasukka on kallis, joka kuskataan Suomesta Romaniaan.

• etkö.osaa.lukea kirjoitti:

Pitäisikö sitten kuskata suomalaiset neulomaan ne sukat Romaniaan🤔❓

• Juuri se.

• support.your.local
        usko.vainen kirjoitti:

Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.

• usko.vainen kirjoitti:

Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.

• support.your.local
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.

Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.

• support.your.local kirjoitti:

Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.

Kyllä minä osaan neuloa sukat. Se on kiva hommaa. Ja jos vähän tutustut miten suuri tämä projekti on niin ymmärrät, että täältä on lähdetävä valmiit paketit eikä niitä enää perillä plarailla vaan systemaattisesti jaetaan😊

Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.

Mikä romanialaisia sitten estää tekemästä sukkia niin paljon kuin vaan ehtivät 🤔❓

• Minulla ei ole eikä tule olemaan mitään tekemistä äärikristittyjen keräysten ja muiden puuhastelujen kanssa. Kommenttisi ovat kovin usein täysin älyvapaita. 😜

• adthset
        etkö.osaa.lukea kirjoitti:

Mikä villasukkamania sinulla on.

Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.

• Ohohooo
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.

Et kai ole kade niille lapsille?

• itse.nuori

Tärkeä aihe tämä Joulunlapsikeräyskin, vaikka aina se vähän harmittaa, kun ei TMV:tä tulekaan. Olen jo vuosia kuunnellut sitä. Sinne soittaa usein vanhuksia, mikä on piristävää. En muutoin kuule vanhojen ihmisten ääntä juuri koskaan. Sekulaarissa mediassa vain nuoret lähinnä pääsevät ääneen.

• Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).

• TrollinTunnistin

Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!

• itse.nuori
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).

Täytyy joskus kuunnella :)

• itse.nuori
        TrollinTunnistin kirjoitti:

Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!

En ole trolli. 80 ikäisiin verrattuna olen todellakin nuori :)

• Kirjakääröt

Luuk.3:11 Biblia (1776) Niin hän vastaten sanoi heille: jolla on kaksi hametta, antakaan sille, jolla ei yhtään ole, ja jolla on ruokaa, hän tehköön myös niin.

• Nyt jätkät rupee saamaan hameita uskovilta naisilta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe