Koko ilta on Joulunlapsi-ilta. Kuinkahan monta lahjapakettia taas lähetetään Euroopan köyhimmile lapsille Romaniaan ja Moldoviaan?
Tänään EI tule ollenkaan TMV:tä
23
297
Vastaukset
- kantsii.kuunnella
Viime sunnuntaina oli Pasi ja oli taas hyvä ohjelma
https://www.patmosplus.fi/radio-ohjelmat/sarja?series=2 - Ta-Taa
Oliko tämä nyt se projekti, kun kuskataan kalliilla villasukkia Suomesta Romaniaan, vaikka fiksumpaa olisi ostaa paikan päällä?
- etkö.osaa.lukea
Sellainen villasukka on kallis, joka kuskataan Suomesta Romaniaan.
etkö.osaa.lukea kirjoitti:
Pitäisikö sitten kuskata suomalaiset neulomaan ne sukat Romaniaan🤔❓
- support.your.local
usko.vainen kirjoitti:
Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.
usko.vainen kirjoitti:
Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.
- support.your.local
RepeRuutikallo kirjoitti:
Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.
Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.
support.your.local kirjoitti:
Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.
Kyllä minä osaan neuloa sukat. Se on kiva hommaa. Ja jos vähän tutustut miten suuri tämä projekti on niin ymmärrät, että täältä on lähdetävä valmiit paketit eikä niitä enää perillä plarailla vaan systemaattisesti jaetaan😊
Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.
Mikä romanialaisia sitten estää tekemästä sukkia niin paljon kuin vaan ehtivät 🤔❓
Minulla ei ole eikä tule olemaan mitään tekemistä äärikristittyjen keräysten ja muiden puuhastelujen kanssa. Kommenttisi ovat kovin usein täysin älyvapaita. 😜
- adthset
etkö.osaa.lukea kirjoitti:
Mikä villasukkamania sinulla on.
Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.
- Ohohooo
Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:
Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.
Et kai ole kade niille lapsille?
- itse.nuori
Tärkeä aihe tämä Joulunlapsikeräyskin, vaikka aina se vähän harmittaa, kun ei TMV:tä tulekaan. Olen jo vuosia kuunnellut sitä. Sinne soittaa usein vanhuksia, mikä on piristävää. En muutoin kuule vanhojen ihmisten ääntä juuri koskaan. Sekulaarissa mediassa vain nuoret lähinnä pääsevät ääneen.
Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).
- TrollinTunnistin
Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!
- itse.nuori
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).
Täytyy joskus kuunnella :)
- itse.nuori
TrollinTunnistin kirjoitti:
Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!
En ole trolli. 80 ikäisiin verrattuna olen todellakin nuori :)
- Kirjakääröt
Luuk.3:11 Biblia (1776) Niin hän vastaten sanoi heille: jolla on kaksi hametta, antakaan sille, jolla ei yhtään ole, ja jolla on ruokaa, hän tehköön myös niin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614