Tänään EI tule ollenkaan TMV:tä

olen.lahjoittanut.jo

Koko ilta on Joulunlapsi-ilta. Kuinkahan monta lahjapakettia taas lähetetään Euroopan köyhimmile lapsille Romaniaan ja Moldoviaan?

23

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantsii.kuunnella
      • Joo, oli paljon hyvä kysymyksiä ja vastauksia.
        Mutta nyt on Joulunlapsi ajankohtainen🤓


    • Ta-Taa

      Oliko tämä nyt se projekti, kun kuskataan kalliilla villasukkia Suomesta Romaniaan, vaikka fiksumpaa olisi ostaa paikan päällä?

      • etkö.osaa.lukea

        Sellainen villasukka on kallis, joka kuskataan Suomesta Romaniaan.


      • etkö.osaa.lukea kirjoitti:

        Sellainen villasukka on kallis, joka kuskataan Suomesta Romaniaan.

        Pitäisikö sitten kuskata suomalaiset neulomaan ne sukat Romaniaan🤔❓


      • Juuri se.


      • support.your.local
        usko.vainen kirjoitti:

        Pitäisikö sitten kuskata suomalaiset neulomaan ne sukat Romaniaan🤔❓

        Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Pitäisikö sitten kuskata suomalaiset neulomaan ne sukat Romaniaan🤔❓

        Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.


      • support.your.local
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.

        Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.


      • support.your.local kirjoitti:

        Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.

        Kyllä minä osaan neuloa sukat. Se on kiva hommaa. Ja jos vähän tutustut miten suuri tämä projekti on niin ymmärrät, että täältä on lähdetävä valmiit paketit eikä niitä enää perillä plarailla vaan systemaattisesti jaetaan😊


      • support.your.local kirjoitti:

        Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.

        Mikä romanialaisia sitten estää tekemästä sukkia niin paljon kuin vaan ehtivät 🤔❓


      • Minulla ei ole eikä tule olemaan mitään tekemistä äärikristittyjen keräysten ja muiden puuhastelujen kanssa. Kommenttisi ovat kovin usein täysin älyvapaita. 😜


      • adthset
        etkö.osaa.lukea kirjoitti:

        Sellainen villasukka on kallis, joka kuskataan Suomesta Romaniaan.

        Mikä villasukkamania sinulla on.


      • support.your.local kirjoitti:

        Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.

        Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.


      • Ohohooo
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.

        Et kai ole kade niille lapsille?


    • itse.nuori

      Tärkeä aihe tämä Joulunlapsikeräyskin, vaikka aina se vähän harmittaa, kun ei TMV:tä tulekaan. Olen jo vuosia kuunnellut sitä. Sinne soittaa usein vanhuksia, mikä on piristävää. En muutoin kuule vanhojen ihmisten ääntä juuri koskaan. Sekulaarissa mediassa vain nuoret lähinnä pääsevät ääneen.

      • Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).


      • TrollinTunnistin

        Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!


      • itse.nuori
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).

        Täytyy joskus kuunnella :)


      • itse.nuori
        TrollinTunnistin kirjoitti:

        Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!

        En ole trolli. 80 ikäisiin verrattuna olen todellakin nuori :)


    • Kirjakääröt

      Luuk.3:11 Biblia (1776) Niin hän vastaten sanoi heille: jolla on kaksi hametta, antakaan sille, jolla ei yhtään ole, ja jolla on ruokaa, hän tehköön myös niin.

      • Nyt jätkät rupee saamaan hameita uskovilta naisilta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe