Tänään EI tule ollenkaan TMV:tä

olen.lahjoittanut.jo

Koko ilta on Joulunlapsi-ilta. Kuinkahan monta lahjapakettia taas lähetetään Euroopan köyhimmile lapsille Romaniaan ja Moldoviaan?

23

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantsii.kuunnella
      • Joo, oli paljon hyvä kysymyksiä ja vastauksia.
        Mutta nyt on Joulunlapsi ajankohtainen🤓

• Ta-Taa

Oliko tämä nyt se projekti, kun kuskataan kalliilla villasukkia Suomesta Romaniaan, vaikka fiksumpaa olisi ostaa paikan päällä?

• etkö.osaa.lukea

Sellainen villasukka on kallis, joka kuskataan Suomesta Romaniaan.

• etkö.osaa.lukea kirjoitti:

Pitäisikö sitten kuskata suomalaiset neulomaan ne sukat Romaniaan🤔❓

• Juuri se.

• support.your.local
        usko.vainen kirjoitti:

Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.

• usko.vainen kirjoitti:

Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.

• support.your.local
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Romanian kaupoista saa taatusti niin paljon villasukkia kuin pystytte ostamaan. Eikä maksa paljon.

Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.

• support.your.local kirjoitti:

Et sinäkään ole sukkia itse neulonut, joten neulokoon romanialaiset itse sukkansa. Tarvikkeet voidaan ostaa paikan päältä. Näin tuettaisiin paikallista tuotantoa.

Kyllä minä osaan neuloa sukat. Se on kiva hommaa. Ja jos vähän tutustut miten suuri tämä projekti on niin ymmärrät, että täältä on lähdetävä valmiit paketit eikä niitä enää perillä plarailla vaan systemaattisesti jaetaan😊

Juuri näin. Romanialaista osaamista ja tuotantoa pidettäisiin yllä.

Mikä romanialaisia sitten estää tekemästä sukkia niin paljon kuin vaan ehtivät 🤔❓

• Minulla ei ole eikä tule olemaan mitään tekemistä äärikristittyjen keräysten ja muiden puuhastelujen kanssa. Kommenttisi ovat kovin usein täysin älyvapaita. 😜

• adthset
        etkö.osaa.lukea kirjoitti:

Mikä villasukkamania sinulla on.

Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.

• Ohohooo
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

Evankeliumia on helpompi tuputtaa, kun se tapahtuu kaukaa tuotujen lahjojen kanssa lahjomalla.

Et kai ole kade niille lapsille?

• itse.nuori

Tärkeä aihe tämä Joulunlapsikeräyskin, vaikka aina se vähän harmittaa, kun ei TMV:tä tulekaan. Olen jo vuosia kuunnellut sitä. Sinne soittaa usein vanhuksia, mikä on piristävää. En muutoin kuule vanhojen ihmisten ääntä juuri koskaan. Sekulaarissa mediassa vain nuoret lähinnä pääsevät ääneen.

• Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).

• TrollinTunnistin

Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!

• itse.nuori
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Kuuntele Järviradiota. Puolet soittajista on yli 7-kymppisiä. Ja on sekulaari media. Ainoa radioasema jolle ei ole ongelma soittaa Pieksämäen asemalla blues (yli 16 min).

Täytyy joskus kuunnella :)

• itse.nuori
        TrollinTunnistin kirjoitti:

Nuori? Buuuuhhhhaaahhhh! Olet sinä typerä trolli!

En ole trolli. 80 ikäisiin verrattuna olen todellakin nuori :)

• Kirjakääröt

Luuk.3:11 Biblia (1776) Niin hän vastaten sanoi heille: jolla on kaksi hametta, antakaan sille, jolla ei yhtään ole, ja jolla on ruokaa, hän tehköön myös niin.

• Nyt jätkät rupee saamaan hameita uskovilta naisilta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      52
      3355
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2796
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2600
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2301
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2023
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1644
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1485
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1308
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1283
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1164
    Aihe