viiniä oot aina niin levoton;D
https://www.como.fi/uutiset/taman-joulun-suosikkiviinit-runcata-ja-pieru/
Nainen juo vähän
13
442
Vastaukset
- punaviinistäpitävä
Nyt viikonloppuna join punaviiniä. Jouluksi vois ostaa jotain.
- leiditäällä
Vain alkoholitonta olutta minulle kiitos.
- eiolepakkoajuoda
Jos olisin sellaisen seurassa joka ei juo alkoholia ollenkaan, en minäkään joisi.
- Joululiemi
Jos joku kysyy Jouluna mitä sä teet nyt niin vastaat mää runcatan ja piereskelen;D
- Levoton_prinssini
Ei kiitos...
Humallun mielummin ahnaista ja
himokkaista huulistasi..
Viini vie vain terän
tästä suunnattomasta
intohimosta toisiamme kohtaan.. - Naiseltaeräältä
Sinä voit runkata ja mie pieraisen. Villi meno.🤣
- enemmänkin
Juuri avasin oluen, kun kerran niin suositeltiin.
täytyy uskaltaa olla juomatta, mikäli siltä tuntuu..toisten painostuksesta huolimatta.
viiniä? tulis vielä levottomampi olotila. =)- OlgaOliGarkki
Sulle sopiiki paremmin se munkki suuhun, ja seki vaan Vaakatasossa. ;)
Kukas mun jalkoja sitte viinipullon jälkeen liikuttais? ;) - eipitäisi
No onneksi se ei kuulu kenellekkään juoko joku vai ei, kyllä pitää olla päässä vikaa jos toisten juomiset kiinnostaa.
- kittaa.vaan.sitä.kaljaas
En juo viiniä, se on pahaa. Enkä muutenkaan tarvitse alkoholia vaikka joskus levoton olenkin. Jos et pidä minusta ilman "viiniä" niin se on sitten voi voi.
- ikäväkyllä
Se pahentaa tilannetta.
- MarkusSedänAjopiirturi
Yleisietokoneko sielä taas "komentaa"? ;)
Kenen servettiin sää pyyhit sitte ne kuolas, jos mää kerran korkkaan? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472