viiniä oot aina niin levoton;D
https://www.como.fi/uutiset/taman-joulun-suosikkiviinit-runcata-ja-pieru/
Nainen juo vähän
13
428
Vastaukset
- punaviinistäpitävä
Nyt viikonloppuna join punaviiniä. Jouluksi vois ostaa jotain.
- leiditäällä
Vain alkoholitonta olutta minulle kiitos.
- eiolepakkoajuoda
Jos olisin sellaisen seurassa joka ei juo alkoholia ollenkaan, en minäkään joisi.
- Joululiemi
Jos joku kysyy Jouluna mitä sä teet nyt niin vastaat mää runcatan ja piereskelen;D
- Levoton_prinssini
Ei kiitos...
Humallun mielummin ahnaista ja
himokkaista huulistasi..
Viini vie vain terän
tästä suunnattomasta
intohimosta toisiamme kohtaan.. - Naiseltaeräältä
Sinä voit runkata ja mie pieraisen. Villi meno.🤣
- enemmänkin
Juuri avasin oluen, kun kerran niin suositeltiin.
täytyy uskaltaa olla juomatta, mikäli siltä tuntuu..toisten painostuksesta huolimatta.
viiniä? tulis vielä levottomampi olotila. =)- OlgaOliGarkki
Sulle sopiiki paremmin se munkki suuhun, ja seki vaan Vaakatasossa. ;)
Kukas mun jalkoja sitte viinipullon jälkeen liikuttais? ;) - eipitäisi
No onneksi se ei kuulu kenellekkään juoko joku vai ei, kyllä pitää olla päässä vikaa jos toisten juomiset kiinnostaa.
- kittaa.vaan.sitä.kaljaas
En juo viiniä, se on pahaa. Enkä muutenkaan tarvitse alkoholia vaikka joskus levoton olenkin. Jos et pidä minusta ilman "viiniä" niin se on sitten voi voi.
- ikäväkyllä
Se pahentaa tilannetta.
- MarkusSedänAjopiirturi
Yleisietokoneko sielä taas "komentaa"? ;)
Kenen servettiin sää pyyhit sitte ne kuolas, jos mää kerran korkkaan? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381503Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol254883- 55866
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis209707