Tykkään ajaa paljaaksi, näyttää myös hyvältä sukkiksissa! Kiihoittavaa ajella autolla, ottaen farkut jalasta ja alla paljas- ja kostunutkalu sukkisten sisällä! Kuumaa jännitystä....
Paljas sukkiksissa
9
598
Vastaukset
Mukavalta kuulosta :) Missäspäin ajelet?
- Mikä-jännittää
Mikä jännittää.
Ei ainakaan se, että joku katselisi, sillä niin alas kun kukaan näe ja alhaalla on pimeääkin.- Pantyhose55
Mulla matala sport-auto :) näkyy esim, maasturista tosi hyvin sisälle... :)
- Ihan-turhaa
Pantyhose55 kirjoitti:
Mulla matala sport-auto :) näkyy esim, maasturista tosi hyvin sisälle... :)
Sinne pimeään?
Ei onnistu ihmisen silmillä. - Pantyhose55
Tänään oli mukavaa ajella sukkiksissa... liikennevaloissa punaisissa, vierellä oli bussi ja mä laitoin sisävalon päälle, valo paljasti mitä mulla oli vain jalassani :)
- Bi55mies
Käytän sukkahousuja usein. Kun ajelen työmatkoja on mukavaa ottaa housut pois ja ajella vain sukkahousut jalassa!
- Pantyhose55
Tänään vapaapäivä, oli mukavaa ajella taas aivan paljaaksi! Nyt sukkahousut ja liivit vain päällä....
- Liiveissä
Terkut teatteri-illasta. Oli paidan alla liivit ja puvunhousujen alla vain sukkikset... Sukkikset oli kastunut kiimanesteestä kivasti!
- Simaa
Kiihottavaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809