Tykkään ajaa paljaaksi, näyttää myös hyvältä sukkiksissa! Kiihoittavaa ajella autolla, ottaen farkut jalasta ja alla paljas- ja kostunutkalu sukkisten sisällä! Kuumaa jännitystä....
Paljas sukkiksissa
9
599
Vastaukset
Mukavalta kuulosta :) Missäspäin ajelet?
- Mikä-jännittää
Mikä jännittää.
Ei ainakaan se, että joku katselisi, sillä niin alas kun kukaan näe ja alhaalla on pimeääkin.- Pantyhose55
Mulla matala sport-auto :) näkyy esim, maasturista tosi hyvin sisälle... :)
- Ihan-turhaa
Pantyhose55 kirjoitti:
Mulla matala sport-auto :) näkyy esim, maasturista tosi hyvin sisälle... :)
Sinne pimeään?
Ei onnistu ihmisen silmillä. - Pantyhose55
Tänään oli mukavaa ajella sukkiksissa... liikennevaloissa punaisissa, vierellä oli bussi ja mä laitoin sisävalon päälle, valo paljasti mitä mulla oli vain jalassani :)
- Bi55mies
Käytän sukkahousuja usein. Kun ajelen työmatkoja on mukavaa ottaa housut pois ja ajella vain sukkahousut jalassa!
- Pantyhose55
Tänään vapaapäivä, oli mukavaa ajella taas aivan paljaaksi! Nyt sukkahousut ja liivit vain päällä....
- Liiveissä
Terkut teatteri-illasta. Oli paidan alla liivit ja puvunhousujen alla vain sukkikset... Sukkikset oli kastunut kiimanesteestä kivasti!
- Simaa
Kiihottavaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334