TÄHTIEN TANSSIT.

Keveän näköinen tanssi vaatii hyvän yleiskunnon. Voittajiksi selviytyivät nyrkkeilyssä kuntoa kehittänyt oppilas. Hyvin jaksoi esitykset. Onnea voittajille!

12

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuppurainen

Nuoret tanssijatkin reippaina menestyjinä.

• piruetti

Todella viihdyttävää katsottavaa finaali, oikeastaan koko kausi. Olin myös Edisin kannattaja. Oisinpa nuorempi, niin aloittaisin tanssiharrastuksen.

• Aikoinaan harrastin. Harrastajia on monen ikäisiä ja kyllä omaksi iloksikin voi harrastaa.

• Bengalitikku

Hieno finaali. Viimeinen osa osoitti, miten harjoittelulla voi oppia.
      Voittajille onnittelut.

• Voittaja "oppilaan" nyrkkeilytausta antoi voimaa, joten hänen tarvitsi harjoitella taitoa. Voima harjoittelu oli jo.

• UskomatontaTOTTAKO

Eikö voittajia palkittu ollenkaan?

• NäinOli

Kiinnitin huomiota myös siihen, että toiseksi tullut pari saa vähemmän huomiota kuin muut.
        Kolmannen nimet sentään mainittiin vielä ja sen jälkeen julistettiinkin jo voittajat.

• Tänä syksynä oli tosi hieno kisa, tosi hyviksi tanssijoiksi suurin osa heistä kehittyi. Kannatin koko kisan ajan sekä Hannesta että Edisiä, joten oikea mies voitti. Onnea heille!
      Olen itse ollut takavuosina fanaattinen paritanssien harrastaja mutta nyt partnerin puuttuessa harrastus on jäänyt. Se on kumma kun tanssi ei tahdo miehiä kiinnostaa, mutta nyt kuitenkin parhaiksi osoittautuneet olivat miehiä. Ilmeisesti miehet pitävät tanssimista jotenkin akkamaisena touhuna, vaikka se vaatii hyvää kuntoa ja käy liikunnasta siinä kuin moni muukin urheilu.

• Harrastus on miellyttävä. Pariksi osui oikein keveästi vietävä leidi. Tanssimme palon ja nautimme.

• w456443322

Vaalea naisjuontaja oli minun suosikkini.

• Tanssin.innoittamana

Olen seurannut monta vuotta TT-ohjelmaa, viihdeohjelmien parhaimmistoa. Olen rakenteeltani kömpelö vaikka painoa ei ole kovin liikaa. Mutta tanssista innostuneena olen alkanut hyppimään katsoessani saman ajan kuin tanssi kestää. Pitää kuntoa ilmiselvästi hyvänä ja nesteet tasapainossa. Jos joku lenkillä pyytäsi 2-3 minuutin jenkkaan niin hyvin sujuisi vaikka talvilenkkarit jalassa. No, käynhän tansseissa kerran pari vuodessa, ei siellä sovi laahustaa, on niin hyväkuntoista sakkia ne vakikävijät.

• Ravintola tansseissa pysyy selvin päin tanssia harrastaen. Paino vain laskee, kun ei alkoholia (erittäin kaloripitoista ) lipitä, vaan liikkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1738
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1698
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      332
      1439
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1280
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1259
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1107
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      97
      1043
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe