Tosi kristitty pitää esimerkiksi huolta siitä, ettei hänen maallinen työnsä häiritse hänen Jumalalle suorittamaansa palvelusta tai sisällä työtä tai tapoja, jotka Raamattu tuomitsee.
KOSKA tällä palstalla ryhdytään tosi toimiin?
6
138
Vastaukset
- puskistahuuteleva
Haa,haa,haaaa, sitä me saamme odottaa. Eihän yksikään selväjärkinen luota tähän kanavaan.
Yksilön mielipiteiden halventamista juuri esiintyy eniten SUOMI-24 sivuilla, koska sen johto on täynnä helluntalaisia raivohulluja, jotka eivät siedä minkäänlaista järkipuhetta. Parempia mahdollisuuksia pitää sentään vielä olla Suomessakin, vai onko se jo liian myöhäistä.- HäiritsetteJumalaa
Ei ole liian myöhäistä, vielä on aikaa pelata jumalatonta peliä 10 - 15 vuotta, sitten se loppuu kuin kanan lento, koska alkaa eloonjäämistaistelu muitten jumalattomien kanssa.
Jotkut luulevat olevansa toisia vahvempia, ovatkin hetken, mutta lopussa kaikki tuhoutuu.
- Fuckyouagain
Joku KYTTÄ siellä vaanii taaskin.
- HäiritsetteJumalaa
Vain saatana valvoo sinua, olen hänen orja, koska jumalattomilla ei ole muuta mahdollisuutta.
- Ylipostimiesyp
Olen jehovan todistaja postimies. Pitäisikö lopettaa joulukorttien jakaminen?
TositositosiTositositosTositositosiTositositoskristitty pitää esimerkiksi huolta siitä, ettei hänen suhnaamisensa häiritse hänen satuolennolle höllmöyttään suorittamaansa palvelusta tai sisällä työtä tai tapoja, jotka sekä Aku Ankka että Jallu tuomitsevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3651717Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2381583Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281559Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481141- 73993
- 58984
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745- 47736
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699- 118654