Olis kiva tietää onko jotain muitakin 24.3.1988 syntyneitä oinaita tai jonain muuna vuonna syntyneitä....
Onko ketään 24.3 syntyneitä?????
10
752
Vastaukset
- black...rose
Hmm, no mun paras kaveri on syntyny 24.3 1982... Sen enempää en osaa auttaa :)
- Nainen40++++++
Kylläpä kyllä!
Synnyin sen-ja sen-vuoden tiistaina aikaisin aamulla: kevätaurinkoa; paljon valoa. Entä sinä?- lare888
Minä synnyin 24.3.1988 aamu seitsemän aikoihin, mutta en tiedä mikä päivä silloin oli.
- Nina-Soturi
Minun veli on syntynyt 24.3 ja perinteinen oinas ja vittumainen ihminen.Minä olen neitsyt ja minulla on sellainen taito saada oinaat hermoileen. Luonne vika varmaan. Onhan se joskus ymmärtäväisempikin, kun tietää että vastassa on vittumainen neitsyt:)) En ikinä voisi ajatellakkaan oinasta kumppaniksi. Hermoilija se on. Oinas ei kestä kritiikkiä.
- lare888
Se on kyllä ihan totta ettei neitsyt sovi oinaalle ja toisin päin. Minulla on ollut joskus jotain juttua neitsyt miehen kanssa ja siitä ei tullut yhtään mitään, kun neitsyt oli niin vittumainen välillä ja mua taas se vitutti ja muutenkin me oltiin niin erilaisia, vaikka mää olisin halunnut kokeilla olla yhdessä.
Se on kyllä totta, että kun mua kritisoidaan niin kyllä mua vituttaa...
Mitäs jos rakastut johonkin ihanaa mieheen ja selviääkin, että se on oinas niin meinaatko vielä yrittää???
- Juu..
oon syntynyt 24.3.1989.. Ja mummo on kans syntynyt 24.3.. tosin useita vuosia ennen mua :)
- Minäkin....
Mullakin synttärit 24.3, tosin vuonna 1982. Torstaina bileeeet! :)
- mii
olenha mä sillo syntyny..
- 2403
täälä myös tämä oinastyttönen...
- Anonyymi
20 vuotta myöhässä mutta minä myös olen syntynyt 24.3.2005 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261511- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032