Onko ketään 24.3 syntyneitä?????

Lare888

Olis kiva tietää onko jotain muitakin 24.3.1988 syntyneitä oinaita tai jonain muuna vuonna syntyneitä....

10

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black...rose

Hmm, no mun paras kaveri on syntyny 24.3 1982... Sen enempää en osaa auttaa :)

• Nainen40++++++

Kylläpä kyllä!
      Synnyin sen-ja sen-vuoden tiistaina aikaisin aamulla: kevätaurinkoa; paljon valoa. Entä sinä?

• lare888

Minä synnyin 24.3.1988 aamu seitsemän aikoihin, mutta en tiedä mikä päivä silloin oli.

• Nina-Soturi

Minun veli on syntynyt 24.3 ja perinteinen oinas ja vittumainen ihminen.Minä olen neitsyt ja minulla on sellainen taito saada oinaat hermoileen. Luonne vika varmaan. Onhan se joskus ymmärtäväisempikin, kun tietää että vastassa on vittumainen neitsyt:)) En ikinä voisi ajatellakkaan oinasta kumppaniksi. Hermoilija se on. Oinas ei kestä kritiikkiä.

• lare888

Se on kyllä ihan totta ettei neitsyt sovi oinaalle ja toisin päin. Minulla on ollut joskus jotain juttua neitsyt miehen kanssa ja siitä ei tullut yhtään mitään, kun neitsyt oli niin vittumainen välillä ja mua taas se vitutti ja muutenkin me oltiin niin erilaisia, vaikka mää olisin halunnut kokeilla olla yhdessä.
        Se on kyllä totta, että kun mua kritisoidaan niin kyllä mua vituttaa...
        Mitäs jos rakastut johonkin ihanaa mieheen ja selviääkin, että se on oinas niin meinaatko vielä yrittää???

• Juu..

oon syntynyt 24.3.1989.. Ja mummo on kans syntynyt 24.3.. tosin useita vuosia ennen mua :)

• Minäkin....

Mullakin synttärit 24.3, tosin vuonna 1982. Torstaina bileeeet! :)

• mii

olenha mä sillo syntyny..

• 2403

täälä myös tämä oinastyttönen...

• Anonyymi
      UUSI

20 vuotta myöhässä mutta minä myös olen syntynyt 24.3.2005 :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3011
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      91
      2813
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2057
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1515
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1309
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1288
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1281
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1233
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1202
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      17
      1188
    Aihe