Onko ketään 24.3 syntyneitä?????

Lare888

Olis kiva tietää onko jotain muitakin 24.3.1988 syntyneitä oinaita tai jonain muuna vuonna syntyneitä....

10

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black...rose

Hmm, no mun paras kaveri on syntyny 24.3 1982... Sen enempää en osaa auttaa :)

• Nainen40++++++

Kylläpä kyllä!
      Synnyin sen-ja sen-vuoden tiistaina aikaisin aamulla: kevätaurinkoa; paljon valoa. Entä sinä?

• lare888

Minä synnyin 24.3.1988 aamu seitsemän aikoihin, mutta en tiedä mikä päivä silloin oli.

• Nina-Soturi

Minun veli on syntynyt 24.3 ja perinteinen oinas ja vittumainen ihminen.Minä olen neitsyt ja minulla on sellainen taito saada oinaat hermoileen. Luonne vika varmaan. Onhan se joskus ymmärtäväisempikin, kun tietää että vastassa on vittumainen neitsyt:)) En ikinä voisi ajatellakkaan oinasta kumppaniksi. Hermoilija se on. Oinas ei kestä kritiikkiä.

• lare888

Se on kyllä ihan totta ettei neitsyt sovi oinaalle ja toisin päin. Minulla on ollut joskus jotain juttua neitsyt miehen kanssa ja siitä ei tullut yhtään mitään, kun neitsyt oli niin vittumainen välillä ja mua taas se vitutti ja muutenkin me oltiin niin erilaisia, vaikka mää olisin halunnut kokeilla olla yhdessä.
        Se on kyllä totta, että kun mua kritisoidaan niin kyllä mua vituttaa...
        Mitäs jos rakastut johonkin ihanaa mieheen ja selviääkin, että se on oinas niin meinaatko vielä yrittää???

• Juu..

oon syntynyt 24.3.1989.. Ja mummo on kans syntynyt 24.3.. tosin useita vuosia ennen mua :)

• Minäkin....

Mullakin synttärit 24.3, tosin vuonna 1982. Torstaina bileeeet! :)

• mii

olenha mä sillo syntyny..

• 2403

täälä myös tämä oinastyttönen...

• Anonyymi

20 vuotta myöhässä mutta minä myös olen syntynyt 24.3.2005 :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      201
      9611
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      31
      4365
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      116
      3947
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      100
      3822
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      201
      3377
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      18
      2827
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      122
      1367
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      73
      1356
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1164
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1141
    Aihe