Onko ketään 24.3 syntyneitä?????

Lare888

Olis kiva tietää onko jotain muitakin 24.3.1988 syntyneitä oinaita tai jonain muuna vuonna syntyneitä....

10

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black...rose

Hmm, no mun paras kaveri on syntyny 24.3 1982... Sen enempää en osaa auttaa :)

• Nainen40++++++

Kylläpä kyllä!
      Synnyin sen-ja sen-vuoden tiistaina aikaisin aamulla: kevätaurinkoa; paljon valoa. Entä sinä?

• lare888

Minä synnyin 24.3.1988 aamu seitsemän aikoihin, mutta en tiedä mikä päivä silloin oli.

• Nina-Soturi

Minun veli on syntynyt 24.3 ja perinteinen oinas ja vittumainen ihminen.Minä olen neitsyt ja minulla on sellainen taito saada oinaat hermoileen. Luonne vika varmaan. Onhan se joskus ymmärtäväisempikin, kun tietää että vastassa on vittumainen neitsyt:)) En ikinä voisi ajatellakkaan oinasta kumppaniksi. Hermoilija se on. Oinas ei kestä kritiikkiä.

• lare888

Se on kyllä ihan totta ettei neitsyt sovi oinaalle ja toisin päin. Minulla on ollut joskus jotain juttua neitsyt miehen kanssa ja siitä ei tullut yhtään mitään, kun neitsyt oli niin vittumainen välillä ja mua taas se vitutti ja muutenkin me oltiin niin erilaisia, vaikka mää olisin halunnut kokeilla olla yhdessä.
        Se on kyllä totta, että kun mua kritisoidaan niin kyllä mua vituttaa...
        Mitäs jos rakastut johonkin ihanaa mieheen ja selviääkin, että se on oinas niin meinaatko vielä yrittää???

• Juu..

oon syntynyt 24.3.1989.. Ja mummo on kans syntynyt 24.3.. tosin useita vuosia ennen mua :)

• Minäkin....

Mullakin synttärit 24.3, tosin vuonna 1982. Torstaina bileeeet! :)

• mii

olenha mä sillo syntyny..

• 2403

täälä myös tämä oinastyttönen...

• Anonyymi

20 vuotta myöhässä mutta minä myös olen syntynyt 24.3.2005 :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1511
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe