Onko ketään 24.3 syntyneitä?????

Lare888

Olis kiva tietää onko jotain muitakin 24.3.1988 syntyneitä oinaita tai jonain muuna vuonna syntyneitä....

10

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black...rose

Hmm, no mun paras kaveri on syntyny 24.3 1982... Sen enempää en osaa auttaa :)

• Nainen40++++++

Kylläpä kyllä!
      Synnyin sen-ja sen-vuoden tiistaina aikaisin aamulla: kevätaurinkoa; paljon valoa. Entä sinä?

• lare888

Minä synnyin 24.3.1988 aamu seitsemän aikoihin, mutta en tiedä mikä päivä silloin oli.

• Nina-Soturi

Minun veli on syntynyt 24.3 ja perinteinen oinas ja vittumainen ihminen.Minä olen neitsyt ja minulla on sellainen taito saada oinaat hermoileen. Luonne vika varmaan. Onhan se joskus ymmärtäväisempikin, kun tietää että vastassa on vittumainen neitsyt:)) En ikinä voisi ajatellakkaan oinasta kumppaniksi. Hermoilija se on. Oinas ei kestä kritiikkiä.

• lare888

Se on kyllä ihan totta ettei neitsyt sovi oinaalle ja toisin päin. Minulla on ollut joskus jotain juttua neitsyt miehen kanssa ja siitä ei tullut yhtään mitään, kun neitsyt oli niin vittumainen välillä ja mua taas se vitutti ja muutenkin me oltiin niin erilaisia, vaikka mää olisin halunnut kokeilla olla yhdessä.
        Se on kyllä totta, että kun mua kritisoidaan niin kyllä mua vituttaa...
        Mitäs jos rakastut johonkin ihanaa mieheen ja selviääkin, että se on oinas niin meinaatko vielä yrittää???

• Juu..

oon syntynyt 24.3.1989.. Ja mummo on kans syntynyt 24.3.. tosin useita vuosia ennen mua :)

• Minäkin....

Mullakin synttärit 24.3, tosin vuonna 1982. Torstaina bileeeet! :)

• mii

olenha mä sillo syntyny..

• 2403

täälä myös tämä oinastyttönen...

• Anonyymi

20 vuotta myöhässä mutta minä myös olen syntynyt 24.3.2005 :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe