Olin eilen bussissa ja kuuntelin kun kaksi nuorta tyttöä haukkuivat ja nimittelivät niitä Seinäjoella tytön joukkoraiskanneita afgaanimiehiä, itkinkin vähän ja tunsin suurta häpeää tyttöjen takia. Join kotona pakuriteetä ja pohdein koko illan että mihin tämä maailma on oikein menossa. Eikö toista ihmistä enää osata kunnioittaa?
Törkeää rasistista kielenkäyttöä
11
355
Vastaukset
- PaavonRakkaus
Oletko harkinnut Paavo Väyrystä elämääsi? Paavo Väyrynen yksin pelastaa sinut
- Kukkahattukerho
No oli kyllä aika rasistinen tyttö jos ei antanut puutteessa oleville afgaaneille. Varmaan on pojat saaneet traumoja kun on joutunut ottamaan väkisin. Onneksi afgaanit saa Suomessa hyvää kriisihoitoa ja ohjausta.
- kyssäriakka
noikin asia taitaa olla valitettavasti
Eikö mistään löydy mitään lakia että saisi tuollaiset järkyttävät rikokset loppumaan ?
Olisiko aika myös suvakkien herätä huomaamaan karu todellisuus ?
- JonnaJaMinna
Vittu niinkun väität että me Minnan kaa niinku vittu olis törkeesti puhuttu .Ei vittu pidä niiku paikaansa ollenkkaan.Me ollaan kyllä niinku koulun bileissä oltu monen ulkomaalaisen kaa niin älä tuu vittu ämmä väittään että me oltas muka niinku rasisteja .ei vittu.
- Älähuoli
Kyllä pikkutyttöjen joukkoraiskaajia kunnioitetaan. Ei ehkä täällä niinkään.
- CapitanNero
Ei niin me emme kunnioita, emmekkä alistaudu!!!
- Issodee
Helppoa.Kysykää suvakeilta.
- Issodee
Suvakit vastustaa pakkopalautuksia Afkanistaniin.Samalla lennolla matkustaa turvapaikan EU-ssa saaneita Afkaneita lomalle kotimaahansa.
- razmus
Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen. Tämäkään ei ole poissuljettua.
Naaraat eivät ole mitään hyveellisyyden ja siveellysyyden pulmusia ja kaikenlaista pikku narttua mahtuu maailmaan. Naispuolisiakin rasiteja on aika paljon. Heitä on somessa ja yhtäläillä ihan livenä.
Turvapaikanhakijoiden mustamaalaaminen näyttää olevan joidenkin elämäntehtävä näinä aikoina. Eivätkä varmaan edes osaa selittää itse miksi haluavat lavastaa.. Joku pelko, mutta se "joukossa tyhmyys tiivistyy" juttu. Kaikenlaisia jengejä on missä pöljäillään porukalla ja jos sitten jäädään kiinni housut kintussa ihan yksin niin itkuun pillahdetaan kun porukka painelee livohkaan.."- onseseon
pönnismi on perseestä hyvinkin pitkälti
- nauroin
No huhhuh!!! Kylläpä olikin vulgääria nimitellä hädänalaista, 10000 egee suomenmatkasta rekka-autonkontissa maksanutta, ympärileikattua alaikäistä 22 vee musulialfaurosta, jolla on Syyrian passi, mutta samalla Afganistanin ajokortti & Irakilainen postiosoite, siis noin julmasti! Pöyristyin, järkytyin ja lopuksi nauroin paskaisesti! ...mutta kuitenkin asiaan. Ei mitään häpyä noilla tytöillä? ...tai ehkäpä heillä sittenkin oli ja niin paljon että päättivät pitää häpynsä häntäheikkimusulizien ulottumattomissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043