Onko naisten ajatuksissa jokin logiikka

naistutkija

vai onko ne enempi sellaista rönsyilevää?

16

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleistämineneiolehyväksi

Riippuu naisesta ja aiheista.

• naistutkija

Olis paljon helpompaa jos vois yleistää...

• Yleistämineneiolehyväksi
        naistutkija kirjoitti:

Olis paljon helpompaa jos vois yleistää...

Olisihan se kiva varmaan yleistää mutta se tunne mikä siitä päätöksestä syntyy perustuu valheelle eikä esimerkeiksi edistä mitään keskusteluja rakentavasti. Parempi vaan yrittää pitää jalat maassa.

• OiAikojaOiTapoja

Juu todella rönsyilevää ainakin itsellä. Olen aloittanut ajattelemaan siten että rakennan ajatuksissani lauseen. Joskus se minkä intuitiivisesti tiesin todeksi on muuttunut mielessäni jankuttavaksi kieltolauseeksi.
      Nykyään en jaksa jankuttaa kieltolausetta loppuun asti vaan ajatukseni lähtee harhailemaan moniin eri asioihin.
      Muistini koostuu nykyään vain kielteisistä asioista ja tunteista.
      Mikään ei oikeastaan tuo hyvää mieltä.
      Digitaalinen vallankumous ällöttää.

• johdonmuk

Olen nainen, ja lähes kaikki ystäväni ovat miespuolisia, koska naiset ovat aivan liian rönsyileviä. täynnä vuorovaikutusta, joka on ihan turhaa. Toki tällaisia hahmoja löytyy miehistäkin, mutta myös heidät olen skipannut.

• riippuu ehkä henkilöstä, naisena sanoisin että on logiikkaa, ja joskus sitä ei ole.
      naisethan kyllä pystyvät tekeen monta asiaa samaan aikaan, johtuiskohan siitä ettei toiminta aina loogista. heh heh!

itse pysin loogisesti ajattelemaan, ollaan me naiset hieman höppänöitä toisinaan.
      todella älyllä siunatut erikseen, en lukeudu niihin.

• Nöpönassu

On tottakai logiikka se on vaan monimutkanen. On ihan ymmärrettävää ettet pysy perässä.

• Knainen

Naiset eivät ole yhtenäinen ryhmä.
      Kasvatus ja luonnetyyppi vaikuttaa siihen millaiten ko. Naisyksilö ajattelee.

Itse vaikka edustan naissukupuolta olen miehen kasvattama vauvastasta saakka jonka takia ehkä osittain ajattelen suoraviivaisemmin ja loogisemmin.

Huomaan monesti itse olevani usein ihminen joka näkee asian hyvin helppona. Vedän vain pisteestä A linnuntietä suoran viivan pisteeseen B. Ei mitään mutkia väliin. Lyön mutkat halkoen suoriksi. Otan vain ajatuksen mikä loogisin ja nopein tapa päästä ongelmassa ratkaisuun ja päämäärään. Sitä kohti suora viiva. Kaikki turha sälä ja turhat tiellä olevat tunteet sivuun.

Tulen toimeen sekä naisten että miesten kanssa mutta toisinaan naiset aiheuttaa mulle ärsyyntymistä vaikka naisena ymmärrän että ne tunteet nyt on vaan välillä häiritsemässä sitä järkevyyttä ja kun ne sitä on siitä pitää jauhaa asiaa purkaa 5 tuntia yhtä soittoa

Silti vaikka olen nainen itsekin niin joidenkin naisten tapa nauttia valituksesta ja suu vaahdossa asiasta paasauksesta ilman että pääsee tai pyrkii edes mihinkään järkevään ratkaisuun asiassa ärsyttää. Kun itse olen ihminen joka valittaa vain ääritilanteissa ja silloin kun multa alkaa valitusta ja tunnepurkua tulla on paha tilanne jo ja silloinkin ilmaisen ongelmaa pari kertaa jonka jälkeen alan hakea ongelmaan hiljaisesti ratkaisua ja toimia ongelman ratkaisemisen suuntaan!

Naiset, siis osa naisista, nauttii vaan narisemisesta ja suuttuu jos joku edes ehdottaa että mitäpä jos tukkisit turpasi ja alkaisit vihdoin tekeen jotain ongelmasi ratkaisun eteen.

Vaikka pidän itseäni aika loogisena ja miehetkin on siitä kiitelleet et on mukavaa kun löytyy naisia jotka rationaalisia. Siltikin ex-avoni muistan aina välillä vaikertaneen et ei helvetti kun nyt tuli se ”liian nainen kohtaus ” eli tarkoitti että tunteet alkoi johtaan ajatteluani ja päätelmäni alkoivat enemmän perustuun tunteiden varassa tehtyihin ”mutu-tuntumaan ” kuin puhtaaseen järkeen ja loogiseen päättelyyn.

Se taas voiko tätäkään jaotella sukupuolen mukaan vai onko ehkä enemmän luonnekysymys?

Ehkä miehetkin omaavat osa epäloogisen ajattelun ja rönsyilevän käytöksen ?

Yhdelle miehelle napautin joskus kun se taas sai kohtauksen jostain aivan älyttömästä ja repi hiuksiaan jokaiselle vastaan tulevalle et mulla on menkat kerran kuussa mut se vetää paremmaksi. Hänellä on joka toinen päivä !

(Minua muuten ajatteluni takia luultiin täälläkin joskus mieheksi välillä silloin kun en käyttänyt mitään samaa nimimerkkiä jolla pystyy erotteleen mikä minun näppäimistöstä)

• mustaajavalkoistalaiteta

Sillä ei muuten myöskään ole mitään väliä onko nainen tai mies, että kuinka hyvin osaa arvostaa eritavoin ajattelevia ja eritavoin ilmaisevia ihmisiä. Suvaitsemattomuus on itselleni punainen vaate.

• naistutkija

Sulla onkin usein ollut aika selkeää ajatusta. Johtuu varmaan tosta sun "miehisyydestä" ja järkiperäisestä tavasta käsitellä asioita.

Ahaa, sekö on naistutkijalle miehisyyttä, selkeä ilmaisu. Kommenttisi oli melko loukkaava, kävin jo peilinkin edessä näin alkavaa parrankasvua ja aaah taidan heittäytyä avuttomaksi.

• naistutkija
        mustaajavalkoistalaiteta kirjoitti:

Ahaa, sekö on naistutkijalle miehisyyttä, selkeä ilmaisu. Kommenttisi oli melko loukkaava, kävin jo peilinkin edessä näin alkavaa parrankasvua ja aaah taidan heittäytyä avuttomaksi.

Oikein naisellinen nainen vois kesken lauseen yhtäkkiä huutaa: MITÄÄ! alkaa kiljumaan ja ehkä heittää lautasen lattialle. Eikä se tietäis miksi, vetoais vain tunteisiin...

Ooh taidan pyörtyä, ottaisitko minut nyt vahvoille käsivarsillesi.

• Tämä_

Naiset oikukkaita.

• Siinäpätosiasioita

Naiset ovat lähes poikkeuksetta rönsyilijöitä. Ainut hetki on se jos he keskittyvät johonkin todella intensiivisesti jolloin heihin voi olla vaikea saada kontaktia ellei kyse ole emotionaalisesta tapahtumasta joka katkaisee ajatuksen juoksun, he ärsyyntyvät tällöin näistä.

Muulloin he hyppivät asiasta toiseen tai pakkomielteisesti jämähtävät johonkin asiaan liittäen siihen mitä oudompia yhteyksiä.

Miehet ovat enemmän niitä jotka keskittyvät yhteen asiaan kerrallaan ja tekevät siitä loogisen jatkumon johonkin muuhun asiaan.

Näkeehän sen FEMINISMISTÄ että kyse on rönsyilevästä ääliömäisyydestä ilman järjen tai loogisuuden häivää. Pääasia että ollaan osa ryhmää, uhriudutaan ja halutaan että joku toinen pyyhkii sun pillusi.

• 123f123123f123f

Onko aloittajan ajatuksissa logiikka, vai kopioitko toisen miehen ajatuksia ja esität ne ominasi?
      Puhuin aiheesta viikko sitten, kopioit sen ja esitit omanasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe