Käykääpäs lukemassa, ja AJJATUKSELLA!!
Paljon asiaa, ja vieläpä naisen kirjoittamana:
http://tanjaisa.puheenvuoro.uusisuomi.fi/264819-uhripyramidihuijaus
Kannattaa lukea, feministit!
2
236
Vastaukset
- TotuuttaInhotaan
Oli hyvä ja osuva kirjoitus. Vain Perussuomalainen nainen tai yleensä ihminen uskaltaa sanoa totuuden tuostakin asiasta. Ja siksi PS onkin leimattu epäkelvoksi puolueeksi ja pistetty poliittiseen paitsioon. Mikä kertoo kaiken nykyisestä Suomesta ja länsimaista yleensäkin. Ne ovat elitokratioita ja näennäisdemokratioita.
- toiseus.on.syvältä
Kas feministeillä on tuo oma uskonsa toiseuteen. Jostakin syystä johtuen toiseus saavuttaa maksiminsa miespuolisessa islaminuskoisessa henkilössä, joka siis on arvoasteikolla kaiken muun yläpuolella. Transsukupuolinen islaminuskoinen henkilö voisi tuosta vielä mennä ohi.
En ole koskaan ymmärtänyt syytä tuohon ja olen kuitenkin jossakin määrin perehtynyt feminismin ja feministien ajatuksiin sekä historiaan. Viimeksi taisin lukea Raija Julkusen kirjan Sukupuolen järjestykset ja tasa-arvon paradoksit. Toiseuteen perustuvaa arvojärjestystä en siltikään ymmärrä ja pidän sitä haitallisena tapana arvottaa ihmisiä.
Miksi feministit tukevat uskontoa, jonka yksi päätavotteista on alistaa nainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691