Minun Suzuki alton moottorissa vm 2000 ,lukee Suzuki selkeästi,millainen moottori on vm 2004 Suzuki alto moottorissa maruti,teksti.heikko moottori ? vai mitä tuo maruti sana käytännössä tarkoittaa. ilmeisesti valmistettu intiassa ,mutta onko Suzuki moottorin veroinen,kestoltaan?
vastaukset pikaisesti.
Suzuki Alto
5
305
Vastaukset
- KESTÄÄÄ
On varmasti yhtä kestävä,,suzuki pitää huolen laadusta<<
- rahikainen18
muahahahahahahaa. vai että suzuki pitää huolen laadusta. muhahahahahahaa. ajan itse neliveto mesellä. repikää siittä suzu kuskit.
- Aikuiseksi
rahikainen18 kirjoitti:
muahahahahahahaa. vai että suzuki pitää huolen laadusta. muhahahahahahaa. ajan itse neliveto mesellä. repikää siittä suzu kuskit.
Pyydä äitiä opettamaan sinulle oikeinkirjoitusta ensin. Sitten aikanaan käyt autokoulussa opettelemassa ajamisen alkeita. Kyllä se siitä.
- H_K_
https://fi.wikipedia.org/wiki/Maruti_Suzuki
Tuossa kerrotaan tarkemmin, on siis Suzukin tytäryhtiö ja Intian suurin autonvalmistaja yli 1,3 miljoonan auton vuosituotannollaan. - suputin
minusta se on suzukin moottorialihankkijan nimi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741