Vuonna 2015 erehdyin viemään auton K1 asemalle katsastukseen. Ei meinannut löytyä millään vikoja. Kaksi katsastajaa yhdessä pyöritteli, käänteli, nosteli yms. temppuja teki toisen etupyörän liepeillä. Kertoivat, että täällä on joku vika, varmasti on joku vika. Mutta me ei nyt löydetä sitä vikaa. Sitten varmaan "kostoksi" pisti määräyksen, että tuulilasi on vaihdettava. Oli siinä oikeassa etuyläkulmassa kiveniskemä ja pieni halkeama. Mutta ei määrännyt uusintakatsastusta. Enpä vaihtanut. Sitten auto on katsastettu 3 kertaa, kolme eri katsastajaa, eri asematkin. Kertaakaan ei ole kukaan tuulilasin säröstä mitään sanonut. Ei edes tänä syksynä, vaikka Trafi niitä tuulilasijuttuja kiristi huomattavasti. Eikä sitä etupään vikaakaan ole korjattu, eikä kukaan katsastaja ole siitä mitään sanonut. Autolla ajetaan vuosittain n. 20 000km. Että sellaista on K1-laatu. Minä ainkaan en sitä tarvitse. Ehkä sitä tarvistevat vain lähialueen autokorjaamot?
Vastaukset 3
- Käyttäjätunnusonkäytöss
Taitaa vieläkin harmittaa kun kolmen vuoden jälkeen päätit asiasta kirjoittaa.
- xyzxyzyy
Toi kirjotushan vaan todistaa sen että tosi heikkoo on ollu K1 aseman katsastajien osaaminen.
- 15v.autoillut
Katsastus. Mikä on katsastus? En ole sellaiseen vielä törmännyt. Kertokaa tietämättömälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520