Keravan uimahallin kustannustehokas saneerausprojekti on saamassa uusia kustannustehokkaita piirteitä. On perustettu työryhmä, joka pohtii uimahallin vanhojen kattorakenteiden hyödyntämistä uimahallin saneeraustöissä. Pintakosteusmittauksissa kattorakenteet on todettu jopa allasrakenteita kuivemmiksi, joten niitä voi näin ollen turvallisesti hyödyntää rakennustöissä vaarantamatta laadukasta lopputulosta.
Sen kesä kuivaa, minkä kasteleekin eli kesällä 2019 kaikki Keravalle polskimaan... siis maauimalan puolelle. Itse uimahalli valmistunee näillä näkymin kesäksi 2020.
On myös väläytelty sellaista korttia, että uimahallin saneeraustöissä säästetyillä rahoilla rakennetaan uimahallin yhteyteen näyttävä liikennevaloilla ohjattu risteys. Liikennevalo-ohjausta varten on perustettu työryhmä jo vuonna 1960. Tuolloin laadittu ohjauslogiikka toimii edelleen vallan mainiosti, mutta vielä pitää pohtia mm. kaistajakoa.
Keravan kustannustehokas uimahalliprojekti.
Polskija
1
188
Vastaukset
- taaplaamista
Seuraavaksi varmaan todetaan perustukset puutteellisiksi ja kestämättömiksi suuremman painon alla ja koko pulju on purettava.
Eiköhän se halli silti kuitenkin valmistu Keravan 100-vuotis juhlan kunniaksi 2024 mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301886
- 1211365
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591051- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2671009- 1341005
Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81816