tilattujen tuotteiden palautus

ebla

vitaliv tuotteiden palautus

79

4956

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitaliv72gfk

      haluan lopettaa tuotteen

      • Anonyymi

        haluan lopettaa tuotteen en saa syödä mitään tuommoisia tuotteita lääkärin ohjeen mukaa terveisin asiakas 166032 lasku309797 yritin soittaa ei onnistunut olisin palauttanut tuon näyte pakkauksen ter mariitta sneck


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluan lopettaa tuotteen en saa syödä mitään tuommoisia tuotteita lääkärin ohjeen mukaa terveisin asiakas 166032 lasku309797 yritin soittaa ei onnistunut olisin palauttanut tuon näyte pakkauksen ter mariitta sneck

        Keksi joku parempi tapa peruuttaa tilauksesi. Onnistuu kyllä. Kysy neuvoa joltakin osaavammalta.

        Huijaus perustuu siihen, että osaamattomia syntyy koko ajan lisää. Ja osaavat täysijärkiset eivät koskaan tilaa mitään puhelinmarkkinoijilta. Eivät edes "ilmaisnäytteitä". Arvaatko miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksi joku parempi tapa peruuttaa tilauksesi. Onnistuu kyllä. Kysy neuvoa joltakin osaavammalta.

        Huijaus perustuu siihen, että osaamattomia syntyy koko ajan lisää. Ja osaavat täysijärkiset eivät koskaan tilaa mitään puhelinmarkkinoijilta. Eivät edes "ilmaisnäytteitä". Arvaatko miksi?

        Ei vastaa tuntemattomiin,eikä puhelimessa tehdä ostoksia,kun varatkin vähissä on paikalliset paikat,joissa pienet ostokset voi ostaa,jos siellä kaukana pääsee käymään.


    • VitalivTuotepalautus

      No lopetaan pois. Tuottikin pelkkää tappiota, sillä palutusprosennti oli aivan liian suuri.

      • niinkö

        Voiko tilauksen tässä näin sitten lopettaa?


    • Lasselaaksonen

      23.1.2019. Peruutan tilaukseni asiakasnumerolla 124676. LasseLaaksonen

    • FlexRepair

      7.4.2019. Peruutan tilaukseni asiakasnumerolla 133923. Markku Mäkinen

      • Anonyymi

        Lopetan tilauksen kokonaan asiakasnumerolla 137598


    • VitalivTuotepalautus

      Nähtävästi vain hyväuskoiset höppänät ovat tilanneet jotain Vitalik-tuotteita.
      Peruuttaminen on tehty liian vaikeaksi.
      Älkää uskoko kaikkea. Älkääkä luulko mitään.

      Jos ette keksi selkeää tapaa peruuttaa tilausta, niin älkää tehkö sitä ainakaan täällä. Ei kait Vitalik-huijarit tätä huuhaa-palstaa lue ja vaikka lukisivatkin, eivät varmasti peruuta mitään. Jös höppänä on saatu koukkuun, niin koukussa pystyy ja maksaa kunnes hiukan viisastuu ja oppii peruuttamaan tilauksensa jotenkin kirjallisesti ja ymmärtää jättää maksamatta huijauslaskut.

      Ja jos ette ole tilanneet mitään, laskuja ei tietystikään tarvitse (eikä saa) maksaa eikä tuotteita palauttaa, ellei palauttaminen ja "tilauksen" lopetus onnistu helposti ja ilmaiseksi. Ette joudu oikeuteen. Ikinä!

      • Anonyymi

        Olin hyväuskoinen HÖLMÖ tilasis tai en taisi tulla luultavasti ilman, en kyllä aio maksaa enkä yritä palauttaa joten heitän koko p.....n roskiin tehköön mitä tykäävät !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin hyväuskoinen HÖLMÖ tilasis tai en taisi tulla luultavasti ilman, en kyllä aio maksaa enkä yritä palauttaa joten heitän koko p.....n roskiin tehköön mitä tykäävät !

        Lähetä joku selväsanainen asiallinen 2...3 lauseen sähköpostiviesti Vitalikille. Löydät kyllä jonkun toimivan osoiteen, jos et ole täysin höppänä. Helpottaa hiukan mahdollisissa loppupeleissä.


      • Anonyymi

        mitäs jos ei oo sähköposti osoitetta ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin hyväuskoinen HÖLMÖ tilasis tai en taisi tulla luultavasti ilman, en kyllä aio maksaa enkä yritä palauttaa joten heitän koko p.....n roskiin tehköön mitä tykäävät !

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
        Olen kysynyt Vitaliv sähköpostiosoitetta 2:sti,eivät vastaa.
        En palauta heidän tuotettaan en liioin maksa laskua,heitän käyttämättömän
        pakkauksen roskiin.Olen vihainen itselleni,että hölmöyksissäni tilasin.
        Terv.eläkkeellä oleva farmaseutti


    • Anonyymi

      Postimyyntifirma josta pitäisi tehdä joukkokanne-ei pääse eroon kuin tuomarin avulla!

      • Anonyymi

        Ei tarvita tuomaria! Älä maksa mitään huijareille. Jos ymmärrä mitä teet, voi hiukan vedättää heitä muutaman viikon ajan ja leikkiä höppänää.


    • Anonyymi

      Sain 3kk annoksenFlex Repair kapseleita ENKÄ HALUA NIITÄ LISÄÄ joten peruutan kaikki tulevat lähetykset . ASIAKASNUMERO 146283

    • Anonyymi

      Minulta he yrittävät nyt periä korotettua hintaa sellaisen firman kuin Gothian avulla. Onko muille käynyt samoin.

      • Anonyymi

        Samaa huijariporukkaa kaikki. Kiistä kaikki maksut. Sinulle ei tule mitään seuraamuksia. He ovat todenneet sinut hyväksi uhriksi jonkun aikaisemman töppäilysi vuoksi. Kestää hiukan aikaa päästä pois heidän "sopiva uhri" -listalta.

        Kaikki perustuu monitasoiseen ihmisten valikointiin. Suurin osa ihmisistä ei pääse edes alkueriin.


      • Anonyymi

        Minulle tuli haaste. Aion ottaa asianajajan. Minulle jäi pari laatikkoa noita pillereita. Voisko ne viedä johonkin laboratorioon ja katsoa, mistä seinästä ne on raapineet laastia pakattavaksi pieniin kapseleihin. Tuskin niissä niitä ainesosia on mitä ne kehuvat. Otin myös kopion siitä mainoksesta jolla pillerit tilasin (se tuli mulle puhelimeen) niin siinä ei ollut mitään puhetta 3 kk tilauksesta tuolla hinnalla. Oli vain nappi mitä painaa ja tilaus lähti käyntiin. Ajattelinkin ensin kokeilla sen yhden erän ja sitten kun en millään saanut yhteyttä tuohon firmaan peruakseni seuraavan satsin niin ajattelin että otetaan nyt vielä yksi kuukauden satasi jos vaikka alkaisi tehoamaan. Sitten tulikin kolmen kuun satsi kerralla ja huikea lasku. Tupla hinta ja kolmen kuun satsi kerralla. Sain sitten katkaistua lähetyksen ja kun se jäi maksamatta niin se meni tuonne perintäfirmaan. Eikö noissa pakkauksissa pitäisi olla suomenkieliset tavara-selosteet. Sanaakaan suomea en niistä löydä.

        Tilausvahvistus tuli sähköpostiin jota en nähnyt ajoissa. Nyt ne vetoavat siihen että olisin nähnyt sen heti silloin kun siinä on päivämäärä. Se ilmestyi sinne kun kerroin olevani yhteydessä kuluttajasuojaan. Päivämäärä oli kyllä sopiva siihen aikaan jolloin ne tilasin. Miten se on voinut olla ollut jemmassa sähköpostissani niin kauan. Minkähän lainen joukkokanne asiasta pitäisi tehdä. Uskon että perintätoimisto on juonessa mukana. Menen asiamiehen juttusille ja toivon ettei tuo ole juonessa mukana noiden kanssa. Olis kiva kuulla kokemuksistanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli haaste. Aion ottaa asianajajan. Minulle jäi pari laatikkoa noita pillereita. Voisko ne viedä johonkin laboratorioon ja katsoa, mistä seinästä ne on raapineet laastia pakattavaksi pieniin kapseleihin. Tuskin niissä niitä ainesosia on mitä ne kehuvat. Otin myös kopion siitä mainoksesta jolla pillerit tilasin (se tuli mulle puhelimeen) niin siinä ei ollut mitään puhetta 3 kk tilauksesta tuolla hinnalla. Oli vain nappi mitä painaa ja tilaus lähti käyntiin. Ajattelinkin ensin kokeilla sen yhden erän ja sitten kun en millään saanut yhteyttä tuohon firmaan peruakseni seuraavan satsin niin ajattelin että otetaan nyt vielä yksi kuukauden satasi jos vaikka alkaisi tehoamaan. Sitten tulikin kolmen kuun satsi kerralla ja huikea lasku. Tupla hinta ja kolmen kuun satsi kerralla. Sain sitten katkaistua lähetyksen ja kun se jäi maksamatta niin se meni tuonne perintäfirmaan. Eikö noissa pakkauksissa pitäisi olla suomenkieliset tavara-selosteet. Sanaakaan suomea en niistä löydä.

        Tilausvahvistus tuli sähköpostiin jota en nähnyt ajoissa. Nyt ne vetoavat siihen että olisin nähnyt sen heti silloin kun siinä on päivämäärä. Se ilmestyi sinne kun kerroin olevani yhteydessä kuluttajasuojaan. Päivämäärä oli kyllä sopiva siihen aikaan jolloin ne tilasin. Miten se on voinut olla ollut jemmassa sähköpostissani niin kauan. Minkähän lainen joukkokanne asiasta pitäisi tehdä. Uskon että perintätoimisto on juonessa mukana. Menen asiamiehen juttusille ja toivon ettei tuo ole juonessa mukana noiden kanssa. Olis kiva kuulla kokemuksistanne.

        Eivät nuo huijarit koskaan oikeuteen mene. Pelkkää hyväuskoisten hölmöiksi todettujen asiakkaiden uhkailua. Heillähän olisi oikeudessa todistusvastuu. Ei sinulla. Yritä kuluttaa heidän aikaansa mahdollisimman paljon erilaisilla pitkillä asiallisilla viesteillä. Toista tosiasioita useaan eri kertaan eri lauseilla. Tee pieniä korjauksia ja lähetä viestisi uudestaan korjauksia kuvaavan saateviestin kera.

        Et sinä mitään asianajajaa tarvise. Kysehän on tunnetusta huijauksesta. Ei heillä ole varaa oikeudenkäynteihin. Huijareien perintäfirma sijaitsee saman työpöydän toisella sivulla.

        Paljon alle 1 % ihmisistä joutuu eli "pääsee" noiden huijareiden uhreiksi.
        Uskovat olevansa itse syyllisiä, jos he ovat jossakin vaiheessa hiukan töppäilleet eivätkä ole muka toimineet huijarifirman itse keksimien ja kirjoittamien "lakitekstien" mukaisesti.


    • Anonyymi

      "Et sinä mitään asianajajaa tarvise. Kysehän on tunnetusta huijauksesta. Ei heillä ole varaa oikeudenkäynteihin. Huijareien perintäfirma sijaitsee saman työpöydän toisella sivulla."

      En tiedä vetävätkö oikeuteen. Jos eivät vedä, niin tehdään joukkukanne ja vedetään ne oikeuteen.

      • Anonyymi

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ryhmäkanne (ä-kirjaimen takia tämä ei aukene klikillä)
        https://en.wikipedia.org/wiki/Class_action (klikkaa tätä ja valitse listasta kieli suomi)

        Ketä vastaan se ryhmäkanne nostettaisi. Gothiaa vaiko Vitaliviä vastaan ja mistä saada porukka kokoon kun kaikki ovat anonyymejä jotka ilmoittavat vain ASIAKASNUMERONSA.

        137598
        146283
        133923 Markku Mäkinen
        124676 Lasse Laaksonen


        Anonyymi
        09.09.2019 03:46

        Minulta he yrittävät nyt periä korotettua hintaa sellaisen firman kuin Gothian avulla. Onko muille käynyt samoin.

        Olis hyvä olla ensin yhteydessä kuluttaja asiamieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ryhmäkanne (ä-kirjaimen takia tämä ei aukene klikillä)
        https://en.wikipedia.org/wiki/Class_action (klikkaa tätä ja valitse listasta kieli suomi)

        Ketä vastaan se ryhmäkanne nostettaisi. Gothiaa vaiko Vitaliviä vastaan ja mistä saada porukka kokoon kun kaikki ovat anonyymejä jotka ilmoittavat vain ASIAKASNUMERONSA.

        137598
        146283
        133923 Markku Mäkinen
        124676 Lasse Laaksonen


        Anonyymi
        09.09.2019 03:46

        Minulta he yrittävät nyt periä korotettua hintaa sellaisen firman kuin Gothian avulla. Onko muille käynyt samoin.

        Olis hyvä olla ensin yhteydessä kuluttaja asiamieheen.

        Tässä kaksi vähän vastaa tapausta. Joko sinut on haastettu oikeuteen ja peloteltu luottotietojen menetyksellä. Vitaliv ei puhu mainoksessaan mitään kolmen kuukauden jatkotilauksesta tuplahinnalla. Tosin se mainitsee että tarjottu pakkaus on puoleen hintaan. Vaikuttaa huijaukselta. Mitä teet jos joudut oikeuteen?

        https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/ratkaisut/arkisto/2014/Kuluttaja-asiamiehen-kiellot/7.4.2014-suomen-terveysravinne-oy/

        Harhaanjohtava markkinointi

        Päivämäärä: 7.4.2014
        Diaarinumero: KKV/2923/14.08.01.05/2013
        Osapuolet
        Suomen terveysravinne Oy
        Tiivistelmä
        Kuluttaja-asiamies kielsi Suomen terveysravinne Oy:tä jatkamasta tai uudistamasta etämyyntimenettelyä, jossa
        käytetään tutustumistarjouksesta ilmaisua postimaksun hinnalla tai muita nimellistä maksua korostavia ilmaisuja, kun kuluttajalle tosiasiassa tarjotaan normaalihintaisena jatkuvaa tilausta, joka on etämyyntisäännösten aikarajoissa peruttava, mikäli tilaaja ei halua jatkaa sopimussuhdetta postimaksun hinnalla saapuneen erän jälkeen;
        luodaan tutustumistarjouksen yhteydessä harhaanjohtava mielikuva siitä, että kuluttajalle tarjottaisiin vain yhtä kertaerää, kun tutustumistarjous tosiasiassa jatkuu useampieräisenä maksullisena tilauksena, ellei kuluttaja irtaudu tilauksesta erillisellä tahdonilmaisulla;
        kuluttajalle ei anneta tietoa sopimuksen todellisesta kestosta, hyödykkeen kokonaishinnasta tarjottavalta sopimuskaudelta, kuluttajan peruuttamisoikeudesta eikä peruuttamisoikeuden käyttämisen ehdoista.
        Kieltoa on noudatettava sadantuhannen (100 000) euron sakon uhalla.
        Kielto perustuu kuluttajansuojalain 2 luvun 3, 6, 10 ja 16 §:iin ja 6 luvun 13:ään sekä Kilpailu- ja kuluttajavirastosta annetun lain 10 §:ään.
        Yritys markkinoi ravintolisävalmisteita puhelimitse korostaen tilauksen edullista hintaa ja sitä, ettei tutustumispaketin tilaus velvoita asiakasta mihinkään. Tosiasiassa tutustumiserän tilaaminen johti automaattisesti määräaikaisen sopimuksen syntymiseen, jos kuluttaja ei erikseen perunut jatkotilausosuutta. Myyntipuhelun aikana ei esitetty tarjousta koko määräaikaisesta tilauksesta ja kuluttaja käsitti tekevänsä sopimuksen vain tutustumispaketista. Tilauksen luonne ja kokonaishinta sekä tieto peruutusoikeudesta tulee kertoa myyntipuhelussa selvällä ja ymmärrettävällä tavalla.
        Kielto määrättiin 7.4.2014

        https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/ratkaisut/arkisto/2012/Kuluttaja-asiamiehen-kiellot/8.5.2012-wellnutrition-ab-oy/

        Osapuolet
        Wellnutrition Ab Oy
        Tiivistelmä
        Kuluttaja-asiamies määräsi markkinointikiellon Wellnutrition Ab Oy:lle 26.4.2012.
        Kuluttaja-asiamies kielsi Wellnutrition Ab Oy:tä
        käyttämästä markkinoinnissa ilmaisua ”ilmainen”, ”maksat vain toimituskulut” tai muita vastikkeettomuutta korostavia ilmaisuja, jos markkinoinnissa tehtyyn tarjoukseen vastaamisessa on kyse useampia tuote-eriä kattavan maksullisen sopimuksen tekemisestä;
        luomasta markkinoinnissaan millään tavalla harhaanjohtavaa mielikuvaa siitä, että kuluttaja voisi hankkia vain yhden tuote-erän, jos markkinoinnissa tehtyyn tarjoukseen vastaamisessa on kyse useampia tuote-eriä kattavan sopimuksen syntymisestä;
        jättämästä markkinoinnissaan ilmoittamatta tarjotun kulutushyödykkeen kokonaishinta koko määräaikaisen sopimuksen voimassaoloajalta.
        Kieltoa on noudatettava sadan tuhannen (100.000) euron sakon uhalla.
        Yritys markkinoi messuilla ja ostoskeskuksissa ns. ständeillä ravintolisävalmisteita. Markkinoinnin yhteydessä kuluttajia pyydettiin täyttämään yhteystietonsa lomakkeeseen. Lomake oli laadittu muistuttamaan markkinointiarpajaisten osallistumislomaketta ja ilmaisen tuotenäytteen tilausta. Tosiasiassa yritys kohteli täytettyä lomaketta tilauksena, jonka perusteella syntyi 12 kuukauden pituinen määräaikainen sopimus maksullisten ravintolisävalmisteiden tilauksesta.


    • Anonyymi

      Uskokaa jo! Kyse on huijauksesta. Älkää maksako mitään. Jos epäröitte pienimmäsikin määrin, olette hyväuskoisia hölmöjä. Näin se vain on. Teitä riittää. Koko hommahan perustuu ainoastaan ja vain ainoastaan teidän uskoon siitä, että te olette tehneet jotain väärin ja kaikki mitä joku toinen kirjoittaa tai selittää puhelimessa on totta ja perustuu lakiin ja vakiintuneisiin käytäntöihin yms puppua.

      Jos maksate euronkin, homma saa jatkuu ja uhreja tulee lisää. Kaikki on teistä kiinni. Juuri sinussa. Ei kenessäkään muusssa. Ei valehteleminen ja huijaaminen ole Suomessa rikollista. Jos joku hölmö maksaa vapaaehtoisesti, viranomaiset eivät voi sille mitään. Tulisi aivan liian kalliiksi laittaa kaikki höppänät jonnekin pakkohoitoon. (Minne?) Siksi homma saa jatkua. Ainoa tapa lopettaa kaikki vastaavat huijaukset, on olla maksamatta mitään. Ei poikkeuksia.

      • Anonyymi

        Onko noilla perintä firmoilla mitään sääntöjä paljonko saa mistäkin periä. Onko jokin laki mikä estää perintäkuluja nousemasta kohtuuttomiksi. Gothia laskuttaa vaikkei asiaa olla viety edes oikeuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noilla perintä firmoilla mitään sääntöjä paljonko saa mistäkin periä. Onko jokin laki mikä estää perintäkuluja nousemasta kohtuuttomiksi. Gothia laskuttaa vaikkei asiaa olla viety edes oikeuteen.

        Yritykset ovat myös lähettäneet kuluttajille maksullisia tuotteita, vaikka kuluttaja ei olisikaan suostunut väitettyyn tilaukseen. Koska asiakaspalvelu ei ole toiminut, tilauksia ei ole voinut peruuttaa, vaikka kuluttajilla olisi lain ja sopimuksen perusteella ollut siihen oikeus, Kilpailu- ja kuluttajavirasto (KKV) kertoo tiedotteessaan

        Seuraavaksi kuluttajalle onkin kolahtanut postiluukusta perintäkirje.


        Muistilista: Jos olet joutunut tilausansaan.

        Olet tilausansassa, jos esimerkiksi ilmaisen tuotenäytteen, edullisen kokeiluerän, palvelun kokeilujakson tai 1 euron merkkituotteen tilaaminen verkossa johtaa tarkoittamattasi pidempään ja kalliimpaan tilaukseen. Tilausansassa lasku on jotain ihan muuta kuin mihin luulit sitoutuneesi tai tilaus syntyy, vaikka et tarkoittanut tilata mitään.

        Vitaliv ei mainosta siinä tilauskaavakkeessa missä tilaat ensimmäisen satsin että lähettävät sinulle seuraavaksi kolmepakettia tuplahintaan ellet peru tilausta ajoissa ja sitten kun yrität perua sitä niin et saa yhteyttä jotta voisit perua sen. Kukaan ei vastaa puhelimeen ja et pääse heidän sivuilleen salasanalla jonka he sinulle sähköpostiin lähettävät. Oisko joukkokanteen paikka. Kävikö teille samoin. Nyt minulta Gothia perii yli 200 euroa.

        https://yle.fi/uutiset/3-10759727
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ilmaisia-sukkia-seurasi-maksullinen-jatkotilaus-ilman-lupaa-yhtiosta-tuhansia-ilmoituksia-toimi-nain-jos-sait-perinnasta-karhukirjeen/6697570#gs.hqqayf
        https://yle.fi/uutiset/3-9987084


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noilla perintä firmoilla mitään sääntöjä paljonko saa mistäkin periä. Onko jokin laki mikä estää perintäkuluja nousemasta kohtuuttomiksi. Gothia laskuttaa vaikkei asiaa olla viety edes oikeuteen.

        Lue edelliset vastaukset. Ei kyse ole mistän säännöistä tai laiesta, vaan hyväuskoisten ihmisten huijaamisesta kaikissa eri vaiheissa. Jos tämä ei ole sinulle täysin selvää, kuulut tuohon joukkoon. Mieti miksei asia kiinnosta käytännössä ketään eikä näille ilmiselville huijauksille ole tehty vuosikymmenien aikana yhtikäs mitään.

        Ei hyväuskoisten huijaaminen ole Suomessa mikään rangaistava rikos. Maksimissaan voi joutua palauttamaan osan huijatuista rahoista. Kaikki perustuu tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue edelliset vastaukset. Ei kyse ole mistän säännöistä tai laiesta, vaan hyväuskoisten ihmisten huijaamisesta kaikissa eri vaiheissa. Jos tämä ei ole sinulle täysin selvää, kuulut tuohon joukkoon. Mieti miksei asia kiinnosta käytännössä ketään eikä näille ilmiselville huijauksille ole tehty vuosikymmenien aikana yhtikäs mitään.

        Ei hyväuskoisten huijaaminen ole Suomessa mikään rangaistava rikos. Maksimissaan voi joutua palauttamaan osan huijatuista rahoista. Kaikki perustuu tähän.

        Kun tilasin niitä Vitalivin pillereitä oli lonkkani todella kipeä. Tapasin kaupassa erään entisen tuttuni (naisen) ja hän kertoi että oli saanut apua jostain vitamiini hermosärky-lääkkeestä ja jota jopa joku lääkäri oli hänelle suositellut. Hän poti limapussin tulehdusta lonkassa. Kävin apteekissa kysymässä moista tuotetta ja siellä sitä olisi ollut. Hintakin oli kohtuullinen vitalivin pillereihin verrattuna (tai suunnilleen sama hinta ennen kuin vitaliv alkoi nostamaan hintaa) Näin Vitalivin mainoksen netissä ja menin lankaan. Ei siinä mitään jos olisivat pelanneet rehellistä peliä ja kertoneet ensimmäisen paketin yhteydessä että hinta oli puolet normaalista hinnasta. Sanoivat vain että hinta voi nousta ellei toimi nopeaan.

        No minä toimin ja sain paketin kotiin ja estääkseen seuraavien pakettien tulon piti sinun katkaista tilaus, mutta kun myyjään ei saada yhteyttä (tahallaan piileskeli) sitten millään niin sieltäpä rämähti kolme pakettia tupla hintaan eli ne maksoivat 112 €. Soitin kuluttajan suojaan ja he kysyivät olenko saanut tilausvahvistuksen.
        Pääsin lopulta Vitalivin yhteyshenkilöön käsiksi ja sanoin että olen yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja laitan tilauksen poikki ja kysyin missä on tilausvahvistus. Nyt heidän vastauksen yhteydessä tuli sitten todistus että olen saanut tilauksen poikki ja samalla tuli tilausvahvistus ikään kuin kopiona. Nämä tuli sähköpostiin. En ollut aiemmin nähnyt mitään tilausvahvistusta sähköpostissani ja tilatessani ekan satsin ei tilausvahvistusta näkynyt. Tuo kopio alkuperäisestä tilausvahvistuksesta on huijaus. Miten todistan sen. Asia ei ole vielä mennyt oikeuteen vaan Gothia yrittää periä minulta perimäkuluja yli 200 euroa. Mitä teemme - ME KAIKKI HÖYNÄYTETYT? Kyllä huijaus on jonkin asteen rikos ja varsinkin perimätoimistojen toiminnassa on ilmennyt lainvastaista toimintaa, mikä tosin ei ole estänyt heitä jatkamasta toimintaansa. Alla luettelo mitä saa periä ja mitä se saa maksaa. Kuka jaksaa lukea. Mutta yksi firma on jo yritetty saada nurin. Ei se silti perintää lopeta, mutta jos se saa ne noudattamaan lakia, olisi hyvä.



        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990513#P10a

        Vuodenvaihteessa aluehallintovirasto teki poikkeuksellisen päätöksen peruessaan Alektum Oy:n toimiluvan harjoittaa perintätoimintaa. Perintäyhtiön toiminnassa oli aluehallintoviraston mukaan ilmennyt toistuvasti vakavia puutteita, ja perintäyhtiö oli osoittanut ilmeistä piittaamattomuutta lakia, hyvää perintätapaa ja valvovan viranomaisen päätöksiä kohtaan.

        – Tämä on vain jäävuoren huippu, väittää Laikko.

        Helmikuun alussa perintäyhtiö Annomen Oy ilmoitti ottaneensa haltuun Alektumin liiketoiminnan Suomessa.

        Ulosottovelallisten määrä jatkaa nousuaan. Vuoden 2018 aikana oli ulosoton perintätoimien kohteena oli yli 577 000 velallista, mikä on yli kolme prosenttia enemmän kuin edellisvuonna. Valtaosa, noin 90 prosenttia, velallisista oli luonnollisia henkilöitä ja loput oikeushenkilöitä.

        https://yle.fi/uutiset/3-10593233

        https://yle.fi/uutiset/3-10510762

        Tämä on kansallinen tragedia. Puoli miljoonaa velkavankia ja kenelle he ovatkaan velkaa.


    • Anonyymi

      https://deffa.nu/flexrepair/

      Tässä ulkomaalainen tilaus kuponki. Missä mainitaan että seuraava tilaus on 3 kk (kolmen kuukauden) satsi ilman palautus oikeutta. Se mainitaan että eka pakkaus on puoleen hintaan mutta se että seuraavat satsit tulevat kolmena pakkauksena etkä saa palauttaa. Tai palautus on melkein mahdoton tehtävä.

      • Anonyymi

        Vitalivin 180 Päivän Tulostakuu
        Jos et ole 100% tyytyväinen tuloksiisi, pyydä täyttä korvausta!
        (jos täytät mahdottomat ehdot ja jos rikot ehtoja niin ei hakemusta käsitellä etkä saa valittaa mihinkään)

        Kun ostat Vitaliv-tuotteen, otat ensimmäisen askeleen kohti uutta, terveellisempää elämää.

        Tuemme tätä lupausta meidän 180 Päivän Tulostakuullamme.

        Miksi 180 päivää?

        Koska kaikki tuotteemme on valmistettu 100% luonnollisista aineksista. Tämä tarkoittaa, että sinun on käytettävä niitä jonkin aikaa, ennen kuin pääset näkemään tuloksia.

        Politiikkamme on todella simppeliä: Jos et ole 100% tyytyväinen Vitalivin tuotteeseen sen jälkeen, kun olet käyttänyt sitä 180 päivää, palautamme rahasi takaisin, maksat ainoastaan toimituskulut.

        Ehdot:

        Tilausjakson vähimmäiskesto on 180 päivää, ja se lasketaan kokeilutilauksesi päivästä alkaen.
        Korvaushakemus tulee tehdä 30 päivän sisällä 180 päivän tilausjakson päättymisestä.
        Kaikki purkit ja läpipainopakkaukset (jos toimitettu) sekä kaikki käyttämättömät tabletit tulee palauttaa Vitaliville.
        Hakemuksia, jotka eivät täytä yllä mainittuja ehtoja (hakemus toimitettu ennen 180 päivän jakson päättymistä, palautuspakkaukset sisältävät alle 6 kuukauden läpipainopakkauksia ja purkkeja) arvioidaan tapauskohtaisesti, ja voi olla, että niitä ei hyväksytä korvattavaksi.
        Samaa tuotetta koskevan hakemuksen voi tehdä vain kerran.
        Vitalivin maksamat toimituskulut (4.9 EUR per toimitus) ja palautukseen liittyvät kustannukset eivät sisälly korvattavaan summaan.

        Palautus- ja Korvausprosessi

        Jos haluat hakea korvausta, täytä ja palauta meille korvaushakemuslomake. Saat sähköpostitse palautukseen oikeuttavan RMA-numeron (Return Merchandise Authorization), ja irtisanomme samalla kestotilauksesi.
        Pakkaa kaikki purkit ja läpipainopakkaukset (jos toimitettu) sekä kaikki jäljellä olevat tabletit. Laita mukaan RMA-numero.
        Lähetä paketti seuraavaan osoitteeseen: Vitaliv, Postboks 2044, 2811 Hunndalen, Norja.
        10 arkipäivän pakettisi vastaanottamisesta Vitaliv palauttaa rahasi käyttäen alkuperäistä maksukeinoasi.
        Saat meillä sähköpostiviestin, jossa vahvistamme tehdyn korvauksen.

        Mikäli sinulla on jotain kysymyksiä tai huolenaiheita liittyen tuotteen palautukseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

        Sähköpostiosoite: [email protected]

        Puhelin: 47 22 00 80 00

        Minä sain yhteyden Timoon joka on Helsingissä Vitalivin leivissä ja puhuu suomea. En ole soittanut tuohon Norjan numeroon. Tuskin he siellä suomea puhuvat. Nyt minut on haastettu oikeuteen.
        Tuo palautus olisi siis tehtävä sen jälkeen kuin aloitat uuden kolmen kuukauden satsin. 30 30 30 30= 120 päivää, joten joudut tilaamaan vielä yhden kolmen kuukauden satsin ja käyttämään siitä kaksi pakettia. Sitten on kulunut 180 päivää eli 6kk. Yhden pakkauksen saat palauttaa josta he saattavat palutaa sinulle 40 € vai palauttavatko he kaikki rahat eli n. 260 €.
        He siis kontrolloivat oletko syönyt kaikki 180 päivän pillerit että voisit sanoa tehosiko vai ei.
        Onko joku saanut palautettua ja saanut rahat takaisin. Huomasin myös että firman laskutus ekasta lähetyksestä lähtien menee perintä firman Gothia/Arvato Financen kautta.

        Ehdot:

        Tilausjakson vähimmäiskesto on 180 päivää, ja se lasketaan kokeilutilauksesi päivästä alkaen.
        Korvaushakemus tulee tehdä 30 päivän sisällä 180 päivän tilausjakson päättymisestä.

        Korvaushakemus on siis tehtävä 30 päivää 180 päivän (6 kk) tilausjakson päättymisen jälkeen sillä ehtoihin kuuluu että (hakemusta ei saa toimitettaa ennen 180 päivän jakson päättymistä, sillä jos palautuspakkaukset sisältävät alle 6 kuukauden läpipainopakkauksia ja purkkeja niin ne eivät täytä ehtoja ja asiaasi ei käsitellä ja samaa tuotetta koskevan hakemuksen saat tehdä vain kerran)
        Korvaushakemus tulee tehdä 30 päivän sisällä 180 päivän tilausjakson päättymisestä, mikä tarkoittaa, että samalla perut seuraavan 3 kk tilauksen, jos saat palautuksesi perille. Elikä sinun on tilattava kaksikertaa tuo 3 kk satsi joka maksaa 119 kpl eli yhteensä 238 €. Sen verran menee rahaa ja sitten palautat yhden pakkauksen joka ei ole yli 6 kk vanha muita et saa palauttaa vaan sinun on syötävä ne kokeeksi jotta tietäisit toimiiko ne ja sen lisäksi sinun on vielä. Jos palautat niin et ole täyttänyt ehtoja. Eikö tämä viittaa huijaukseen ja syy ei ole vain hyväuskoisuudessa. Perintätoimisto Gothia on joutunut oikeuteen huijauksesta aiemminkin. Se että Vitaliv antaa jo ensimmäisen laskun mennä Gothia/Arvato Financen kautta on huijaus.

        https://terveys365.com/flex-repair/

        https://kjop.vitaliv.no/fi/flexrepair-61?form=ssn2&d=centerext-garanti4&utm_term=G180&vilkar=1&lager=2&tags=free_report-mediterranean_diet&cid=772987622032052740&utm_campaign=9771&utm_source=AdsNinja&country=FI&utm_medium=49


      • Anonyymi

        Varokaa näitä huijareiden laatimia mainosviestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa näitä huijareiden laatimia mainosviestejä.

        Onko listaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko listaa

        Siis lista täällä viesteissä mainostavista huijareista? Teeppä sinä lista niistä täällä viesteissä mainostavista yrityksistä, jotka eivät ole huijareita. Mieti tarkkaan!


      • Anonyymi

        Tuossa on se juju. Katsokaa kuinka meitä huijataan.

        Haluaisin tilata FlexRepair 50%-alennushintaan
        Bonuksena saan myös artikkelin: “Nivelkipuja vähentävä ruokavalio”

        Kyllä, kiitos! Haluan tilata FlexRepair-ravintolisän 50%-alennushintaan, johon sisältyy myös postituskulut, eli maksan siitä vain 19.99 €. Samalla liityn ei-sitovaan tilauspalveluun, jossa voin itse muokata tulevia toimituksiani ja irtisanoa tilauksen millä hetkellä tahansa.

        https://deffa.nu/flexrepair/ Klikkaa siitä BESTÄLL NU - FÅ 50 % i RABATT! saat suomeksi.

        Sitten alempana kun olet antanut henkilötietosi niin teksti muuttuu, mutta nyt se on todella pienellä. Sivun alaosassa hyvin pienellä teksti.

        Kyllä kiitos! Lähettäkää minulle FlexRepairin 30 päivän annos. Maksan siitä ainoastaan 19.99 € (sis. postikulut). Liityn samalla tuotteen tilauspalveluun, jossa tulevat kuukausiannokset lähetetään minulle hintaan 39.98 € / kk (sis. postikulut). Kokeilupaketin jälkeen saan FlexRepairia joka kolmas kuukausi yhteishintaan 119.94 € (sis. postikulut). Mikäli haluan perua seuraavan tilaukseni, otan yhteyttä Vitalivin asiakaspalveluun 15 päivän sisällä viimeisimmän tilauksen vastaanottamisesta. Tarkka irtisanomisaika näkyy aina laskullani.

        Minut on haastettu oikeuteen sen Gothia Oy:n toimesta. Ne soittaa sinulle kun täytät sen tilauskupongin. äänitä se ja kysy mitä se merkitsee kun ylhäällä sanotte ettei velvoita mihinkään ka alhaalla taas velvoittaa. Äänitä se puhelu. Tienaat rahaa kun voitat oikeuden käynnin.
        Puhelusta tehty osittainen nauhoite ei riittänyt näytöksi tilauksesta. Gothia Oy velvoitettiin korvaamaan kuluttajan oikeudenkäyntikulut.


    • Anonyymi

      Tekstien perusteella suurin osa uhreiksi joutuneista ei yksinkertaisesti ymmärrä mistään mitään eikä todennäköisesti koskaan tule ymmärtämäänkään. Ovat juuri siksi uhreja.

      Älkää kukaan koskaan missään tilanteessa ikinä tilatko mitään tuotetta tai suostuko ottamaan "ilmaiseksi" mitään näytetoimitusta puhelinmarkkinointia harjoittavilta yrityksiltä. Älkää siis koskaan kertoko nimeänne, osoitettanne, ikäänne, sähköpostiosoitettanne tai ylipäätään mitään. Jos joku noita kyselee puhelimitse, hän on varmasti huijari. Ei yhtään tunnettua poikkeusta.

      Saatte aina ihan samoja tuotteita paljon halvemmalla supermarketeista. Siellä teillä on aikaa selvittää hinta, lukea pakkauksen tuoteseloste ja jättää tuote sillä kertaa ostamatta ja katsoa tuotteesta ja sen kilpailijoista lisätietoja Googlella. Ja selvittää mistä tuotetta saa halvimmalla. Näin säästytte paljolta vaivalta ja minimoitte tappionne kaikissa tilanteissa ettekä tue ulkolaista rikollisuutta.

      • Anonyymi

        Ei tuota Flex-Repairia saa kaupasta. Ei kukaan kauppa ottaisi hyllyihinsä kalkkitapletteja ja tuollaisella hinnalla. Siksi niitä on ensin myytävä puolihintaan ja kusetettava sitten jatkossa. Kuka lähtee tekemäänn joukko kannetta. Mutta teidän täytyy ensin tilata niitä ja saada firma (VitaLiv) menemään lankaan. Saa maistaa omaa lääkettään. Tai saisi. Eipä taida kukaan jaksaa lähteä edes harrastuksena moiseen leikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuota Flex-Repairia saa kaupasta. Ei kukaan kauppa ottaisi hyllyihinsä kalkkitapletteja ja tuollaisella hinnalla. Siksi niitä on ensin myytävä puolihintaan ja kusetettava sitten jatkossa. Kuka lähtee tekemäänn joukko kannetta. Mutta teidän täytyy ensin tilata niitä ja saada firma (VitaLiv) menemään lankaan. Saa maistaa omaa lääkettään. Tai saisi. Eipä taida kukaan jaksaa lähteä edes harrastuksena moiseen leikkiin.

        Kaikkea saa muualtakin. Oma keksitty eri nimi ja tuotenumero. Ihan kuten Gigantillakin. Tyhmät eivät edes tuota huomaa.


    • Anonyymi

      sain eilen tälläisen paketin sen nimi on vitaLiv Omega - 3 FORTE onko lailisia haisi kummalta mitä teen? Ajattelin ensin palauttaa ne mutta sitten kun katsoin pakettia tarkemmin niin siinä olikin näin että se olisi Eräpäivä ollut jo 22.11 2019 ja nyt on jo joulukuun kolmas päivä,ja kun luin täältä näitä tekstejänne niin ajattelin että onko tuo lailista kun ei ole mitään muuta esitettä tms... enkä tiedä että jos lähetän nämä takaisin niin tuleeko ne minulle uudestaan ja haisevatkin omituiselle niin onkohan nuo kapselit uusia ollenkaan.

    • Anonyymi

      miten palautan nämä sain tälläisen VitaLiv Omaga - 3 FORTE paketin?

    • Anonyymi

      mihin?

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kilpailu- ja kuluttajavirasto KKV:n kuluttajaneuvonta:
        029 505 3050. Käske heidän lukea myös tämä ketju Suomi 24:stä. Tuo Omega on varmaan samaa kusetusta. Kohta sulle tulee varmaan lisää niitä pillereitä ja hirvee lasku.

        Suomi 24
        Yhteiskunta/ Mainonta ja markkinointi
        tilattujen tuotteiden palautus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kilpailu- ja kuluttajavirasto KKV:n kuluttajaneuvonta:
        029 505 3050. Käske heidän lukea myös tämä ketju Suomi 24:stä. Tuo Omega on varmaan samaa kusetusta. Kohta sulle tulee varmaan lisää niitä pillereitä ja hirvee lasku.

        Suomi 24
        Yhteiskunta/ Mainonta ja markkinointi
        tilattujen tuotteiden palautus

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14804490/huijaustako
        Tuolla liippaa läheltä sama asia.


    • Anonyymi

      Lukekaa ensin aikaisemmat vastukset eri ketjuista.

      Koko huijaus perustuu teidän ymmärtämättömyyteenne ja uskoonne, että te olette tehneet jotain väärin jossakin vaiheessa. Tai Posti on kadottanut jotain. Älkää menko lankaan.

      Käyttäkää maalaisjärkeä. Kyse on huijareista. Valehtelijoista. Uhkailijoista. Älkää siis maksako mitään ikinä, jos ette ole jotain itse tilanneet. Riittää kistää kaikki. Yhteystiedot ja palutusohjeet on lödyttävä saamastanne meateriaalista. Jos ei löydy, vika ei ole teissä vaaan huijareissa. Ei niillä päivämäärillä, eräpäivillä, "lakiteksteillä" tai muilla huijaukseen liittyvillä teksteillä tai puheilla ole mitään merkitystä. Pelkkää kusetusta. Onko jotain epäselvää?

      • Anonyymi

        Epäselvää ei ole mikään. Minä sain haasteen oikeuteen jonka toimittaa Gothia Oy joka haluaisi periä minulta rahaa pillereistä joita minulle lähetettiin kun en huomannut huijausta ajoissa ja kun en saanut lähettäjään ajoissa yhteyttä ja kun sain yhteyden niin sain vain sen poikki etteivät lähetä minulle lisää niitä kalkkitapletteja. Mitähän nekin sisältävät. Ei ainakaan sitä mitä mainostavat. MITÄ teen. ODOTANKO vain OIKEUDENKÄYNNIN tulosta (jos se menee oikeuteen) Onko joku ollut jo oikeudessa Vitalivin ja näiden Flex-Repair pillereiden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäselvää ei ole mikään. Minä sain haasteen oikeuteen jonka toimittaa Gothia Oy joka haluaisi periä minulta rahaa pillereistä joita minulle lähetettiin kun en huomannut huijausta ajoissa ja kun en saanut lähettäjään ajoissa yhteyttä ja kun sain yhteyden niin sain vain sen poikki etteivät lähetä minulle lisää niitä kalkkitapletteja. Mitähän nekin sisältävät. Ei ainakaan sitä mitä mainostavat. MITÄ teen. ODOTANKO vain OIKEUDENKÄYNNIN tulosta (jos se menee oikeuteen) Onko joku ollut jo oikeudessa Vitalivin ja näiden Flex-Repair pillereiden takia.

        Ketä sinä uskot? Asiantuntijoita vai huijareita? Oletko ikinä kuullut oikeudenkäynneistä näissä huijauksissa? Mikset ole? Huijarit luottavat sinun olevan tietämätön hyväuskoinen oikeudenkäynti- ja ulosottouhkauksia pelkäävä höppänä. Ja koska teitä riittää, homma saa jatkua. Ei ole rikollista. Huijaukset koskevat vain pienen pientä täysin merkityksetöntä osaa valittuja kansalaisia.

        Ei huijareilla ole varaa yhteenkään julkiseen oikeudenkäytiin! Arvaappa miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä uskot? Asiantuntijoita vai huijareita? Oletko ikinä kuullut oikeudenkäynneistä näissä huijauksissa? Mikset ole? Huijarit luottavat sinun olevan tietämätön hyväuskoinen oikeudenkäynti- ja ulosottouhkauksia pelkäävä höppänä. Ja koska teitä riittää, homma saa jatkua. Ei ole rikollista. Huijaukset koskevat vain pienen pientä täysin merkityksetöntä osaa valittuja kansalaisia.

        Ei huijareilla ole varaa yhteenkään julkiseen oikeudenkäytiin! Arvaappa miksi?

        Onhan niitä ollut oikeudenkäyntejä jopa Gothiaa vastaan, jotka se on hävinnyt. (luin netistä) Minua vaan kiinnostaa nyt nostaako se syytteen uudestaan kun sain lykättyä sitä, sillä heidän täytyi ensin tavoittaa minut ja joku haastemies soittikin minulle ja kävin hakemassa haasteen ja sain tämän kuun loppuun (kiitos postilakon) antaa kai jonkinlaisen vastineen heille, kun perivät alun perin noin 80 € ja joka on nyt kai noussut yli 130 €. Aion valittaa hoviin jos se menee läpi käräjäoikeudessa ja saavat jopa lisätä siihen ainakin sata ekee oikeuskuluja,

        En tarkkaan muista minkä kaavakkeen mukaan tilasin ne pillerit, mutta toisissa kaavakkeissa ei puhuta mitään sitoutumisesta kanta-asiakkaaksi ja kolmen satsit kerta tiluksista (120€). Huijaustahan se on mutta saas nähdä vetävätkö asian oikeuteen, jolloin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja vien asian hoviin.

        Se tilausvahvistus tuli muuten jälkikäteen sähköpostiini kun sain heihin yhteyttä. En muuten muista olisinko antanut heille aiemmin sähköpostiosoitettani vaan he saivat sen siinä kun peruin seuraavat tilaukset. Se on muuten jännä sillä he väittävät lähettäneensä tilausvahvistuksen jo ennen ensimmäisen erän (tutustumistarjous puoleen hintaan) saapumista sähköpostiini. Tuossa on muuten koko homman juju. Kun yrität katkaista jatkotilausta heidän sähköpostissaan niin he saavat sinun sähköpostiosoitteesi ja lähettävät siihen, samalla kun katkaisevat jatkotilauksesi, sen tilausvahvistuksen päivättynä ennen sitä päivää kun tilasit sen näytepakkauksen.
        Kävikö muille samoin. Siinä tilaus kaavakkeessa ei kysytä sähköpostiosoitetta vaan he saavat sen kun perut jatkotilaukset ja he lähettävät sitten siihen sen tilausvahvistuksen, jonka väittävät lähettäneensä jo aikoja sitten. Tässä on tuo huijauksen juju.

        TAI ANTEEKS Onhan siellä udeltu sähköpostiosoitetta, mutta minä en tilannut niitä tolla kaavakkeella. Niitä on useamman laisia kaavakkeita ja huijaustahan tämä on ihan selvästi.

        Tuossa on se juju. Katsokaa kuinka meitä huijataan.

        Haluaisin tilata FlexRepair 50%-alennushintaan
        Bonuksena saan myös artikkelin: “Nivelkipuja vähentävä ruokavalio”

        Kyllä, kiitos! Haluan tilata FlexRepair-ravintolisän 50%-alennushintaan, johon sisältyy myös postituskulut, eli maksan siitä vain 19.99 €. Samalla liityn ei-sitovaan tilauspalveluun, jossa voin itse muokata tulevia toimituksiani ja irtisanoa tilauksen millä hetkellä tahansa.

        https://deffa.nu/flexrepair/ Klikkaa siitä BESTÄLL NU - FÅ 50 % i RABATT! saat suomeksi.

        Sitten alempana kun olet antanut henkilötietosi niin teksti muuttuu, mutta nyt se on todella pienellä. Sivun alaosassa hyvin pienellä teksti.

        Kyllä kiitos! Lähettäkää minulle FlexRepairin 30 päivän annos. Maksan siitä ainoastaan 19.99 € (sis. postikulut). Liityn samalla tuotteen tilauspalveluun, jossa tulevat kuukausiannokset lähetetään minulle hintaan 39.98 € / kk (sis. postikulut). Kokeilupaketin jälkeen saan FlexRepairia joka kolmas kuukausi yhteishintaan 119.94 € (sis. postikulut). Mikäli haluan perua seuraavan tilaukseni, otan yhteyttä Vitalivin asiakaspalveluun 15 päivän sisällä viimeisimmän tilauksen vastaanottamisesta. Tarkka irtisanomisaika näkyy aina laskullani.
        ENSIN ETTEI VELVOITA MIHINKÄÄN JA sitten pienellä teksti että samalla liityn kanta-asiakkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä ollut oikeudenkäyntejä jopa Gothiaa vastaan, jotka se on hävinnyt. (luin netistä) Minua vaan kiinnostaa nyt nostaako se syytteen uudestaan kun sain lykättyä sitä, sillä heidän täytyi ensin tavoittaa minut ja joku haastemies soittikin minulle ja kävin hakemassa haasteen ja sain tämän kuun loppuun (kiitos postilakon) antaa kai jonkinlaisen vastineen heille, kun perivät alun perin noin 80 € ja joka on nyt kai noussut yli 130 €. Aion valittaa hoviin jos se menee läpi käräjäoikeudessa ja saavat jopa lisätä siihen ainakin sata ekee oikeuskuluja,

        En tarkkaan muista minkä kaavakkeen mukaan tilasin ne pillerit, mutta toisissa kaavakkeissa ei puhuta mitään sitoutumisesta kanta-asiakkaaksi ja kolmen satsit kerta tiluksista (120€). Huijaustahan se on mutta saas nähdä vetävätkö asian oikeuteen, jolloin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja vien asian hoviin.

        Se tilausvahvistus tuli muuten jälkikäteen sähköpostiini kun sain heihin yhteyttä. En muuten muista olisinko antanut heille aiemmin sähköpostiosoitettani vaan he saivat sen siinä kun peruin seuraavat tilaukset. Se on muuten jännä sillä he väittävät lähettäneensä tilausvahvistuksen jo ennen ensimmäisen erän (tutustumistarjous puoleen hintaan) saapumista sähköpostiini. Tuossa on muuten koko homman juju. Kun yrität katkaista jatkotilausta heidän sähköpostissaan niin he saavat sinun sähköpostiosoitteesi ja lähettävät siihen, samalla kun katkaisevat jatkotilauksesi, sen tilausvahvistuksen päivättynä ennen sitä päivää kun tilasit sen näytepakkauksen.
        Kävikö muille samoin. Siinä tilaus kaavakkeessa ei kysytä sähköpostiosoitetta vaan he saavat sen kun perut jatkotilaukset ja he lähettävät sitten siihen sen tilausvahvistuksen, jonka väittävät lähettäneensä jo aikoja sitten. Tässä on tuo huijauksen juju.

        TAI ANTEEKS Onhan siellä udeltu sähköpostiosoitetta, mutta minä en tilannut niitä tolla kaavakkeella. Niitä on useamman laisia kaavakkeita ja huijaustahan tämä on ihan selvästi.

        Tuossa on se juju. Katsokaa kuinka meitä huijataan.

        Haluaisin tilata FlexRepair 50%-alennushintaan
        Bonuksena saan myös artikkelin: “Nivelkipuja vähentävä ruokavalio”

        Kyllä, kiitos! Haluan tilata FlexRepair-ravintolisän 50%-alennushintaan, johon sisältyy myös postituskulut, eli maksan siitä vain 19.99 €. Samalla liityn ei-sitovaan tilauspalveluun, jossa voin itse muokata tulevia toimituksiani ja irtisanoa tilauksen millä hetkellä tahansa.

        https://deffa.nu/flexrepair/ Klikkaa siitä BESTÄLL NU - FÅ 50 % i RABATT! saat suomeksi.

        Sitten alempana kun olet antanut henkilötietosi niin teksti muuttuu, mutta nyt se on todella pienellä. Sivun alaosassa hyvin pienellä teksti.

        Kyllä kiitos! Lähettäkää minulle FlexRepairin 30 päivän annos. Maksan siitä ainoastaan 19.99 € (sis. postikulut). Liityn samalla tuotteen tilauspalveluun, jossa tulevat kuukausiannokset lähetetään minulle hintaan 39.98 € / kk (sis. postikulut). Kokeilupaketin jälkeen saan FlexRepairia joka kolmas kuukausi yhteishintaan 119.94 € (sis. postikulut). Mikäli haluan perua seuraavan tilaukseni, otan yhteyttä Vitalivin asiakaspalveluun 15 päivän sisällä viimeisimmän tilauksen vastaanottamisesta. Tarkka irtisanomisaika näkyy aina laskullani.
        ENSIN ETTEI VELVOITA MIHINKÄÄN JA sitten pienellä teksti että samalla liityn kanta-asiakkaaksi.

        Sinun saamiesi laskujen teksteillä tai puhelinmyyjäsi tarinoinnnilla tai sinum tekemilläsi tilauksilla ei ole mitään merkitystä muiden kannalta. Ovat täysin eri tapauksia. Tämä on aina hyvä tietää. Jokainen puhelinmyyjärobotti on erilainen. Ja kaikki tapahtuvat eri aikoina ja eri tavoin.

        Jos joku on jollakin tavalla itse tilannut maksullisia tuotteita, asia on täysin eri. Tottakai nekin on huijausta, mutta niissä asiakkaalla on hiukan omaakin vastuuta.

        Useimmissa tapauksisa uhri ei ole itse tilannut mitään. On korkeintaan suostunut hyvää hyvyyttään ottamaan vastaan ilmaisen näytteen. Niistä ei koskaan ikinä missäään tilanteessa tarvitse maksaa mitään. Papereissa saa lukea ihan mitä vaan. Eikä niitä viedä koskaan oikeuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä ollut oikeudenkäyntejä jopa Gothiaa vastaan, jotka se on hävinnyt. (luin netistä) Minua vaan kiinnostaa nyt nostaako se syytteen uudestaan kun sain lykättyä sitä, sillä heidän täytyi ensin tavoittaa minut ja joku haastemies soittikin minulle ja kävin hakemassa haasteen ja sain tämän kuun loppuun (kiitos postilakon) antaa kai jonkinlaisen vastineen heille, kun perivät alun perin noin 80 € ja joka on nyt kai noussut yli 130 €. Aion valittaa hoviin jos se menee läpi käräjäoikeudessa ja saavat jopa lisätä siihen ainakin sata ekee oikeuskuluja,

        En tarkkaan muista minkä kaavakkeen mukaan tilasin ne pillerit, mutta toisissa kaavakkeissa ei puhuta mitään sitoutumisesta kanta-asiakkaaksi ja kolmen satsit kerta tiluksista (120€). Huijaustahan se on mutta saas nähdä vetävätkö asian oikeuteen, jolloin otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja vien asian hoviin.

        Se tilausvahvistus tuli muuten jälkikäteen sähköpostiini kun sain heihin yhteyttä. En muuten muista olisinko antanut heille aiemmin sähköpostiosoitettani vaan he saivat sen siinä kun peruin seuraavat tilaukset. Se on muuten jännä sillä he väittävät lähettäneensä tilausvahvistuksen jo ennen ensimmäisen erän (tutustumistarjous puoleen hintaan) saapumista sähköpostiini. Tuossa on muuten koko homman juju. Kun yrität katkaista jatkotilausta heidän sähköpostissaan niin he saavat sinun sähköpostiosoitteesi ja lähettävät siihen, samalla kun katkaisevat jatkotilauksesi, sen tilausvahvistuksen päivättynä ennen sitä päivää kun tilasit sen näytepakkauksen.
        Kävikö muille samoin. Siinä tilaus kaavakkeessa ei kysytä sähköpostiosoitetta vaan he saavat sen kun perut jatkotilaukset ja he lähettävät sitten siihen sen tilausvahvistuksen, jonka väittävät lähettäneensä jo aikoja sitten. Tässä on tuo huijauksen juju.

        TAI ANTEEKS Onhan siellä udeltu sähköpostiosoitetta, mutta minä en tilannut niitä tolla kaavakkeella. Niitä on useamman laisia kaavakkeita ja huijaustahan tämä on ihan selvästi.

        Tuossa on se juju. Katsokaa kuinka meitä huijataan.

        Haluaisin tilata FlexRepair 50%-alennushintaan
        Bonuksena saan myös artikkelin: “Nivelkipuja vähentävä ruokavalio”

        Kyllä, kiitos! Haluan tilata FlexRepair-ravintolisän 50%-alennushintaan, johon sisältyy myös postituskulut, eli maksan siitä vain 19.99 €. Samalla liityn ei-sitovaan tilauspalveluun, jossa voin itse muokata tulevia toimituksiani ja irtisanoa tilauksen millä hetkellä tahansa.

        https://deffa.nu/flexrepair/ Klikkaa siitä BESTÄLL NU - FÅ 50 % i RABATT! saat suomeksi.

        Sitten alempana kun olet antanut henkilötietosi niin teksti muuttuu, mutta nyt se on todella pienellä. Sivun alaosassa hyvin pienellä teksti.

        Kyllä kiitos! Lähettäkää minulle FlexRepairin 30 päivän annos. Maksan siitä ainoastaan 19.99 € (sis. postikulut). Liityn samalla tuotteen tilauspalveluun, jossa tulevat kuukausiannokset lähetetään minulle hintaan 39.98 € / kk (sis. postikulut). Kokeilupaketin jälkeen saan FlexRepairia joka kolmas kuukausi yhteishintaan 119.94 € (sis. postikulut). Mikäli haluan perua seuraavan tilaukseni, otan yhteyttä Vitalivin asiakaspalveluun 15 päivän sisällä viimeisimmän tilauksen vastaanottamisesta. Tarkka irtisanomisaika näkyy aina laskullani.
        ENSIN ETTEI VELVOITA MIHINKÄÄN JA sitten pienellä teksti että samalla liityn kanta-asiakkaaksi.

        Jos itse olet aktiivisesti tilannut jotain oikein kaavaketta käyttäen ja sitoutunut superetuasiakkaaksi loppuelämäksesi, niin tapauksesi saat hoitaa ihan itse. Eihän tuollaisia riitajuttuja kukaan ulkopuolinen pysty selvittämään, jos et itse edes muista kaikkea. Kyllä nuo huijarit osaavat räätälöidä kaiken ihan asiakkaan oletettujen kykyjen ja maksuhalujen mukaan. Ei eroa paljoa käytettyjen autojen myynnistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse olet aktiivisesti tilannut jotain oikein kaavaketta käyttäen ja sitoutunut superetuasiakkaaksi loppuelämäksesi, niin tapauksesi saat hoitaa ihan itse. Eihän tuollaisia riitajuttuja kukaan ulkopuolinen pysty selvittämään, jos et itse edes muista kaikkea. Kyllä nuo huijarit osaavat räätälöidä kaiken ihan asiakkaan oletettujen kykyjen ja maksuhalujen mukaan. Ei eroa paljoa käytettyjen autojen myynnistä..

        Ei käytettyjä autoja voi myydä enää huijaamalla asiakasta- Kaverille tuli melkein tonnin lasku kun ei maksanut vitaliv pillereistä kun ei saanut tilausta poikki ja se meni hoviin jonne ei enää mennyt valiittamaan vaan sai melkein tonnin laskun alemmalta oikeudelta joka oli kirjallinen käsittely. Sitten se meni ulosottoon ja luottotiedot saman tein. Tällasta saa tehdä Suomessa.


    • Anonyymi

      "Sain näytepaketin 9.90€. Lähetin peruutus kirjeen, etten halua tulevan lisää kyseisiä tuotteita. Kuitenkin saapui 79. 80€ maksavat tuotteet. Soitin kyseiseen virmaan................"

      mun firma on kai virossa, älkää vastailko puhelimiin nimiänne ennenkuin tiedätta asian mitä soitetaan

      • Anonyymi

        Älä maksa mitään, mitä et ole itse tilannut. Heidän papereissaan saa lukea ihan mitä vain ehtoja ym. Niillä ei ole mitään merkitystä. Jos tuotteiden palautus onnistuu vaivatta heidän kustanuksellaan, palauta tuotteet. Jos ei, pyydä heitä hakemaan ne. Sähköpostin ja tekstiviestin lähetys riittää. Älä avaa tuotepakkauksia. Säilytä kaikki mukana tulleet paperit. Ei tarvitse nähdä muuta vaivaa. Kyse on tunnetuista huijareista.


    • Anonyymi

      Osta paskaa paketissa,saat taatusti 36 KK kaupanpäälle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo eka on joku maksullinen norjalainen numero ja toinen suomalainen mainossivu.

        Eli markkinointi jatkuu ja tyhmät maksavat! Kaikki täysin laillista.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei huijauksissa laadulla tms seikoilla ole mitään merkitystä.

        Ei ole laitonta myydä uusia virheettömiä 10 euron seteleitä 50 euron hintaan. Eihän?


    • Anonyymi

      Lopetan flexrepair tuotteen as no192585

      • Anonyymi

        Koska aiot lopettaa ja miten? Mieti. Kerro, jos onnistuit.


    • Anonyymi

      Olen ilm etten haluaa enää tilata lisää omega 3. Silti lisää tulee. Soitettu asiasta ajoissa. Miten palautan. Asiakas 16775

      • Anonyymi

        Hyvin on saatu asiakkaat valikoitua. Tähänhän koko homma perustuu!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen ilmoittanut etten noin isoja määriä ole sitoutunut tilaamaan kaikki olen palauttanut . Eka erän maksoin yksi paketti 19.90 nyt on uhkauskirje tullut uusi 130 eur

      • Anonyymi

        Älä maksa mitään. Kiistä kaikki ja kerro, paljonko laskutat jatkossa vaivannäöstäsi. Esim. 20 e alkava tunti. Voit myös konsultoida jotain kaveriasi, joka laskuttaa 50 e alkavalta tunnilta.


    • Anonyymi

      Hei vasta as. No. 205232,sain näytelähetyksen eilen, sen piti olla maksuton, ei ole, veloitetaan 19.99,ok,maksan, mutta koska viimeinen muokksusaika on 08.03.21 peruutan nyt tilauksen, Vahvistaperutkseni. Kiitos, sinikka lankinen

      • Anonyymi

        Älä ikinä maksa huijareille mitään. Huijaaminen perustuu hyväuskoisten ihmisten osaamattomuuteen hoitaa asioitaan. Jos et ole tilannut mitään maksullista, ei näytetilaus muutu maksulliseksi huijareiden kirjoitusten tai puheiden tai keskittyjen sääntöjen perusteella. Sinä päätät koska tilaus on maksullinen. Ei koskaan huijari. Onko epäselvää? Aina riittää kiistää kaikki.

        Jos joku edes kuvittelee pystyvänsä peruuttaaan huijareiden "tilauksen" tänne kirjoittammalla, niin jotain on todella pahasti pielessä.


    • Anonyymi

      Haluan lopettaa tilaukseni Asiakasnumeroni on 200184 terv. Matti Ollikainen

    • Anonyymi

      Haluan Lopetaa FlexRepair tuoteen käytönLääkärin suosituksesta Pauli Kiiskinen Osoite Varparannantie 55B 81120 Kontiolahti Asiakasnumero185712. 18.03.2021

      • Anonyymi

        Halu tai lääkärin suositus ei ritä. Tilaus pitää oikeasti lopettaa. Oletko eri mieltä?


    • Anonyymi

      Mihin osoitteeseen voin palauttaa vitaliv lähetyksen .Perun tilauksen .en ole tilannut ko lähetystänne.

      • Anonyymi

        Ei ole sinun ongelmasi. Laita purkit kaappiin avaamattomina ja odota huijarin yhteydenottoa. Tulee kyllä joskus. Sitten voit aloittaa lyhyen neuvottelun ja pyytää heitä hakemaan purkit pois. Kerro säilytyksen hinnan olevan vaikka 1 e/vrk. Voi maksaa käteisellä noudettaessa.


    • Anonyymi

      En halua tuotteita enää.

    • Anonyymi

      Lopetan tuotteen tilauksen. Asiakasnumero 222770

    • Anonyymi

      Haluan lopettaa tilaukseni lääkärin määräyksestä. Asiakasnumeroni on 223854 laskuni numero on 548639

      • Anonyymi

        Mikset sitten lopeta. Ei pelkkä haluaminen riitä.

        Jos lopettaminen ei oikeasti onnistu ongelmitta, voit jättää kaikki laskut maksamatta ja kiistää ne. Vika on huijarifirmassa. Älä usko huijarin uhkailuja.


    • Anonyymi

      Mauri Koski Yllästunturintie 3d 39 00970 Helsinki. Haluan lopettaa tuotteen tilauksen. Palautus lähetty teille

    • Anonyymi

      En halua enää sitä flex repair tuotetta.olen lähet.teille sen paketti takaisin koskaan olin lopet.sen tilaukseen.ja te lähet.itse ilman tilausta.mul tuli siitä vitamiinista hirveä päänsärky ja en varmaan enää halua mitään semmoista lumelääkettä.asiak nr.on 231271 ja laskut.nr.583215.Olen maksanut sen näyte erä la siinä oli samalla selitys lopet.ter.i.hyvättinen

    • Anonyymi

      Minulle tuli jotain Coffee Forte ravintolisää Vitaliviltä, enkä todellakaan ole tilannut mitään ja lasku 14,90€

    • Anonyymi

      LOPETAN TILAUKSEN ASIAKASNUMERO 243409 Esko Romo 6-5-2024 toivon että perutus hyväksytään nyt täätäkautta. KIITOS

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

      Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

      Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

      Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

      Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

      Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

      Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

      Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

      Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

      Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe