Ainakin meidän suvussa. Äänestäessä on merkitysystä onko puolueenjohtaja ateisti tai rummutetaanko vaalien edellä perussuomalaista (siis Suomalaista perususkontoa) vai näitä ääripäitä.
Perussuomalaisuuteen kuuluu myös uskonto
20
285
Vastaukset
- Teskenneltyä
Heviuskonto ei lyö läpi.
- Putinin_pussiin
Sivari Halla-ahon johdolla persut mädättävät kansan puolustustahdon !
- Jälkijäi
Soini jätti puolueeseen perintönsä johon Halla-ahokaan ei pysty vaikuttamaan.
Perussuomalaisuuteen kuuluu valitettavasti myös sionismi
- Hallaahon.äänestäjä45
Ministeri Mykkänen on kokoomuslaisen hörhön ja ex-ministerin poika
Mykkäsen perheessä uskotaan Nooan Arkkiin ja siihen että maa on litteä
Mykkäsen isä pääsi juuri kirkkovaltuustoon Tapiolassa Nooan kannattamana
julistamaan
Myös karate-Veera Ruoho joka uskoo litteään mahaan ja arkkiin pääsi läpi Espoossa
https://www.suomenuutiset.fi/sisaministeri-mykkanen-kaansi-takkia-kaksoiskansalaisten-paasya-sotilasvirkoihin-rajoittava-laki-tulee-eduskunnan-kasittelyyn/ - Itsekseenuskova
Minä olen saanut vanhoillislestdiolaisen kasvatuksen ja äänestän Jussi Halla-ahon johtamia perussuomalaisia. Tärkeää saada Suomi jälleen itsenäiseksi Brysselin orjuudesta. Muut eduskuntapuolueet paitsi perussuomalaiset yrittävät tehdä vielä nykyistäkin pidemmälle viedyn eu liittovaltion. Eli yhteisvastuut, yhteinen vvm jne. Siis joutuisimme tai joudumme elämään käsi sydämellä että milloin mikäkin maa tarvitsee tukipaketin, Suomi on tietysti takaamassa. Tulevat polvet maksaa. Esimerkiksi Ruotsin ei tarvitse osallistua kriisimaiden rahoittamiseen kun Ruotsilla on oma valuutta. Ja haittapakolaisten hyyssäysksessä on Sipilä Orpo erikoisesti hävittömiä. Ihan punavihreiden meininkiä. Maailmaa halataan. Itse en ole Lestadio uskovainen. Ihmettelen kyllä miten vielä monet lestadiolaiset voivat äänestää keskustaa (epäisänmaallisinen puolue). Raamatun mukaan isänmaata pitää varjella ja puolustaa. Niin teki isämmekin sodissa. Halla-aho ei ole ateisti vaan uskonnollinen agnostikko. Kukaan meistä ei tiedä onko Jumala olemassa. Jotkut uskoo jotkut ei.
- Suuri_Sijoitusneuvoja
" Ruotsin ei tarvitse osallistua kriisimaiden rahoittamiseen kun Ruotsilla on oma valuutta". Markan aikaan eräs persu kävi nostamassa pankkitilinsä tyhjäksi, kun puhuttiin, että devalvaatio on tulossa. Kun pankinjohtaja kysyi syytä, sanoi persu, että minun rahojanihan ette devalvoi.
- TyhmääSakkia
Tuo onkin itselleni uusi uskontokunta "suomalainen perususkonto" onko tämä joku persujen perususkonto vai mikä tämä on?
Perususkonto,kaikkea sitä idiootti kirjoittelee. - lahkolaisiaovat
Huhtasaari on helluntailainen ja Niikko on myös jonkin lahkon jäsen, joten näyttää se persujen usko olevan lahkolaisuutta, ei kelpaa persuille normi uskonto, vaan siinäkin pitää hörhöillä.
- EiKirkkoPelastaVaanUsko
Huhtasaari on kuulemma ollut lapsesta asti uskovainen kristitty. Ei ole helluntailainen, ei kuulu Ev. LUT kirkkoon.
- vertailkaa
Puoluaden puheenjohtajien vertailua Marco De Vitt sekä Halla-aho.
Persujen takinkäännöt x 7
vertailkaa puhetyyliä. - eikerrojulkisesti
EiKirkkoPelastaVaanUsko kirjoitti:
Huhtasaari on kuulemma ollut lapsesta asti uskovainen kristitty. Ei ole helluntailainen, ei kuulu Ev. LUT kirkkoon.
Huhtasaari on helluntai lahkossa, muilla ei ole kaulassa Daavidin tähteä ja ristiä yhtä aikaa. Huhtasaari taas kerran oikein esitteli merkkejään tekkarissa.
- mikäolisyy
EiKirkkoPelastaVaanUsko kirjoitti:
Jos ei Laura ole helluntailainen, niin kerro miksi esitteli viime pressan vaalien aikaan, kuinka hänellä on kaulassaan Daavidin tähti ja risti. Sellaista yhdistelmää pitää vain helluntailaiset.
- mutuskon
uskonto ja usko on jokaisen puoluuesta riippumaton Oikeus.mikä se on niin outoo nykymaailmassa olla uskonsa puolustajako,mikä.jos uskoo antaa uskoo.minä ainakaan en menis sanomaan oot "hullu ku uskot.mä nimittäin uskon ja saan siitä jokapäivä "uskoo tähänkin maailmaan,ihmisten hyvyyteen.vaikeeta on tää niin "harvinainen,uskontie.
- 387698988989
Juu on oikeus, mutta miksi Persut näköjään edustavat jotain hihhuleita eduskuntaan itseä'än edustamaan. Vieläpä sellaisia, joita raamatun ja uskonnon tulkinta velvoittaa toimimaan maan ja kansan etujen vastaisesti.
- mölöttää
Marco de Wit moittii persuja.
Persujen takinkäännöt x 7 youtube
- Tainala
Onko Marcolla kaikki johdot oikeassa järjestyksessä? Tuolla kirjoittelee suht sekavasti?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15478854/miksi-holyprophet-vaikenee- on-kaheli
Entinen ruumis kuski, nykyään vaeltelee kameraporukassa härnäämässä ihmisiä ja sönkkäämässä poliiseille, ja moittimassa persuja, aivan kahelityyppi.
- Jopasallittua
Nykyaikaista on uskoa muuhunkin kuin perinteisiin uskontoihin.
- Hertätetytesiin
Harjoittiko muut persut kuolleista herättämistä Niikon lisäksi? Muut kuin ehkä se Valtosen porukka? Montako on herätetty? Tulkaa esiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797