Mun mies on kätevä ja rakennustaitoinen mies, joka on meidän talossa tehnyt lukuisia remontteja. Joka kerta on sama ongelma: mies tekee töitä innoissaan ja ahkerasti, mutta hommat etenee aivan tuskallisen hitaasti. Miehen on mahdotonta pysyä laatimissaan aikatauluissa: jos hän on arvellut työn kestoksi 3 viikkoa, siinä menee helposti 3 kuukautta, jne. Esimerkiksi kylppäriä remontoidessa hän arveli, että suihkut on pois käytöstä 2-3 viikkoa. No ne oli yli 3 kuukautta. Vähän tahtoi hermo kiristyä... Mies on vieläpä alkuperäiseltä ammatiltaan raksamies. Sittemmin on kyllä vaihtanut alaa...
Onko muita kohtalotovereita, joilla remontit aina kestää kauemmin kuin kavereilla?
Kun remontti kestäääää (miehellä)
Remonttiina
2
83
Vastaukset
Hankkiudu Perttu Sirviön TV-ohjelmaan jossa laitetaan kotisi kuntoon
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jaiko-remonttisi-kesken-hae-mukaan-remonttipiiskurin-uudelle-kaudelle/6974170
en tosin tiedä vieläkö tuonne pääsee- eroaverkostabe
Silloin kun tehdään omaa kohdetta, tehdään todella pikkutarkkaa työtä ja mietitään myös uusia vaihtoehtoisia rakenneratkaisuja - voi syntyä jokin uusi ajatus tai jopa keksintö kuin Havukka-ahon ajattelijalla.
Innovaatiot vaativat rauhassa kypsyttelyä.
Ymmärrän ajankäyttöön liittyvän ongelman mutta näin se vaan menee omaa remontoitaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683