Unikaveria pk-seudulla

Unikaveri-Hki

Nyt on iskenyt ihan kauhea halipula, kaipailisin unikaveria pk-seudulla.

M38 - unikaveri ät objectmail.com

Ei siis seksiä, kunhan vaan jutellaan, katsotaan vaikka leffa, syödään ja nukutaan. Ettei tarvii yksin olla. Ei haittaa vaikka olisit työtön, opiskelija tai muuten vaan yksinäinen.

12

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpaakokkukavaan

      Tältä palstaltako luulet löytyvän? Et kumminkaan tervettä.

    • fgurtyuiuygh

      Aika creepy

    • batesbundy

      Aloittaja,sanopa suoraan,oletko sarjamurhaaja?

      • Psy-ko-paatti

        Olen, onko siinä jotain pahaa?


    • kiiruna

      Miten se työttömyys tai opiskelu voisi unikaveruuden suhteen ketään haitatakaan..? Mutta oleellisempi tieto jäi puuttumaan; mitä sukupuolta haetaan, jos sillä merkitystä, vai onko tarkoitus päätellä todennäköisyyden perusteella, että naista.

    • ujo_ja_estynyt

      Tämä on periaatteessa juuri sitä, mitä minäkin kaipaisin. Läheisyyttä ilman vaatimuksia muusta. Mutta käytännössä en kyllä lähtisi vastaamaan jonkun vieraan ihmisen ilmoitukseen, sillä pahoin pelkään, ettei alkuperäiselle riittäisi pidemmän päälle pelkkä halailu ja nukkuminen. Toiveet on kumminkin siinä, että halailu johtaisi jossain vaiheessa seksiin. :(

      • naistenkesken2

        Voisitko halailla ja nukkua naisen kanssa, jota ei kiinnosta seksi?


      • Todennäköisesti noin. Loppujen lopuks ne ihmisten vehkeet on tarkoitettu naimista varten, joten enemmän outoa on se ettei joku niitä halua käyttää siihen tarkoitukseen.
        Itseäni on harmittanut nyt jälkeenpäin kun ei tullut nuorempana oltua aktiivisempi ja pyrittyä pukille riittävästi jos ollenkaan.
        Tottakai tuolainen läheisyyskin/yhdessä nukkuminen yhdistettynä muuhun illan ohjelmaan ilman seksiäkin on parempi kuin ei seuraa ollenkaan, mutta jäin miettimään, että mikähän lie tuossa sinun seksi vastaisuudessasi taustalla..Tuollai kun yhdessä nukkuu, niin tokkopa tuo sinustakaan pahalta tuntuisi kun heittäisi siitä 69:iin nautinnolle antautuen. Selallainen sanontakin on, että nussittuna nukut paremmin:)


      • Hyvätunet
        blade83 kirjoitti:

        Todennäköisesti noin. Loppujen lopuks ne ihmisten vehkeet on tarkoitettu naimista varten, joten enemmän outoa on se ettei joku niitä halua käyttää siihen tarkoitukseen.
        Itseäni on harmittanut nyt jälkeenpäin kun ei tullut nuorempana oltua aktiivisempi ja pyrittyä pukille riittävästi jos ollenkaan.
        Tottakai tuolainen läheisyyskin/yhdessä nukkuminen yhdistettynä muuhun illan ohjelmaan ilman seksiäkin on parempi kuin ei seuraa ollenkaan, mutta jäin miettimään, että mikähän lie tuossa sinun seksi vastaisuudessasi taustalla..Tuollai kun yhdessä nukkuu, niin tokkopa tuo sinustakaan pahalta tuntuisi kun heittäisi siitä 69:iin nautinnolle antautuen. Selallainen sanontakin on, että nussittuna nukut paremmin:)

        "Nussittuna nukut paremmin" on kuuluisa sananlasku, jolla eräs kansanedustaja iski naisia tekstiviesteillä. En tiedä vaikka olis saanut ohjeet eräältä vanhemmalta edustajalta.


      • Hyvätunet kirjoitti:

        "Nussittuna nukut paremmin" on kuuluisa sananlasku, jolla eräs kansanedustaja iski naisia tekstiviesteillä. En tiedä vaikka olis saanut ohjeet eräältä vanhemmalta edustajalta.

        Joo, sieltä minäkin sen muistan..:)
        -Se on hyvin sanottu ja niiin totta. Jos vain oikeasti puutteessa on niin ei se uni tule..


    • Kertariitti

      Turha luulo että nukkuisit paremmin jos pitää haistella kaverin pierunhajua koko yö. Millä sen saat ulos klo 3 aamulla?

      • Goodnightits

        Herätä se ja kerro että nyt alko naitattaa kovasti, mutta pitää saada muutama bisse ensin. Että mene hakemman lähikaupasta.

        Sitten ovi lukkoon ja käännät onnellisena kylkeä korvatulpat korvilla.
        Näin meillä tehdään!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe