Osaakohan liikkua täällä stadissa vai pitääkö olla joku tukihenkilö mukana jos pitää mennä vaikka kalliosta itikseen, menee varmaan vaikeeksi? Ei vaikuta miltään ruudinkeksijältä muutenkaan. Ja stadissa on ihan oma meno ja tyyli. Ketään ei kiinnosta Lohjan inisijä "idoli". Menneen talven lumia koko idols touhu. Ei oo enää vain in. Pikkutyttöjä voi kiinnostaa keikka tai pari jossain fucking forumissa, se on varmaan böndeille siisti paikka kun ei stadia muuten kunnolla tunne eikä ymmärrä mistään mitään. Mikään cool jäbä toi ei kyl ole, vaikka kuinka meikataan ja laiteaan " hienot " kledjut päälle. Olisi kiva kuulla kunnon haastattelu, tuskin osaa sanoa mitään järkevää. Stadin nuorisoakaan tuskin kiinnostaa lohjan pönde pate. No, possujere ei olisi kiinnostunut senkään vertaa mutta ei kiinnosta tuokaan pelle. Leo on varmaan ainoo noista joka jengiä edes vähän kiinnostaa!
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t171847- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63566
- 36521
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128507