Osaakohan liikkua täällä stadissa vai pitääkö olla joku tukihenkilö mukana jos pitää mennä vaikka kalliosta itikseen, menee varmaan vaikeeksi? Ei vaikuta miltään ruudinkeksijältä muutenkaan. Ja stadissa on ihan oma meno ja tyyli. Ketään ei kiinnosta Lohjan inisijä "idoli". Menneen talven lumia koko idols touhu. Ei oo enää vain in. Pikkutyttöjä voi kiinnostaa keikka tai pari jossain fucking forumissa, se on varmaan böndeille siisti paikka kun ei stadia muuten kunnolla tunne eikä ymmärrä mistään mitään. Mikään cool jäbä toi ei kyl ole, vaikka kuinka meikataan ja laiteaan " hienot " kledjut päälle. Olisi kiva kuulla kunnon haastattelu, tuskin osaa sanoa mitään järkevää. Stadin nuorisoakaan tuskin kiinnostaa lohjan pönde pate. No, possujere ei olisi kiinnostunut senkään vertaa mutta ei kiinnosta tuokaan pelle. Leo on varmaan ainoo noista joka jengiä edes vähän kiinnostaa!
Lohjan juntti
Inisijäpatevoitti
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818