HÄVETKÄÄ VIISAAT

NAAPURIKYLÄ

Kyllä pitäisi jotain ajatella mitä kirjoittaa.

39

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäis ennemmin ajatella mitä tekee. Kyllä taas on ollut tapahtumia pikkujoulussa, eikä niistä ole lapsille kerrottavaksi.

      • Anonyymi

        Joo mä ymmärrän se käy


    • Kallonkutistaja

      Se on yks ja sama tyyppi joka kirjootteloo. Kunpa häntä voisi jotenkin auttaa.

    • Kyttäääjät

      Rupeeko pettäjiä pelottamaan et käry käy?

      • Sigdyyd

        Hanki apua


    • Pettäjäntieonkivinen

      Käry käy käry käy hyvinkin pian

    • Aviovuoteessa

      Kyttääjät sivusto aloittaa pian netissä. Käryjä ja ilmiantoja odotellessa

    • Saantyttökaverin

      Muistakaa siveellisyys ja yksityisyys.

    • Abumatic

      Reikä menee kiinni kuin venehen jälki

    • TURPA_KIINNI

      Ei tuo järvi soutamalla kulu jos ei sinne laske eritteitään. Paranee vain käytössä, kun ranta ei kovassa käytössä ehdi kasvamaan umpeen!

    • kuartane.hahjaheh

      Kyllä kuartaneella ei oo ainuttakaa viisasta.son nähty ja kuultu.paskakki laskoo omaha järvehe.heh.son oikee kuartanelaisuutta se.paskaa sakkia omas paskas.heh

    • Tyhjätpussukat

      Pettäjää saatu

    • bchfyrtns

      Onko kuurtaneella muka nähty viisas?
      Ei varmasti ole.
      Jos on, niin ollut ohikulkumatkalla!
      Kuurtanelaaset on melkoosta sakkia, varsinkin ne mettäs asuvat pöyrööt.

      • yliviisasvainen

        Ei se ollut kuin ähtärin rämälästä ,Siellä on viisaita.


    • Eikös vain ole hyvä että saadaan tänne kirjautumispakko? Vielä kun sen saisi pankkitunnuksilla, niin voitaisiin auttaa selkeästi mielenterveysongelmaisia, tai ainakin voitaisiin käydä kysymässä, että onko kaikki hyvin.

      • OtolleVasta

        Sittenhän kuortaneen palsta hiljenee kokonaan. Kaikki ovat vastaanotolla. Samoin Kauhavalaaset?
        Mutta hei, varatkaa NOTillekin paikka jonoon tai antakaa sen jopa etuilla. Muutoinkin aina suuna ja päänä jokapaikassa. Nyt saisi sitten sitä päätä näyttää oikein tohtorille..


      • OtolleVasta kirjoitti:

        Sittenhän kuortaneen palsta hiljenee kokonaan. Kaikki ovat vastaanotolla. Samoin Kauhavalaaset?
        Mutta hei, varatkaa NOTillekin paikka jonoon tai antakaa sen jopa etuilla. Muutoinkin aina suuna ja päänä jokapaikassa. Nyt saisi sitten sitä päätä näyttää oikein tohtorille..

        Älä nyt päivällä ala ottamaan! 🤪


    • UteliasMake

      Onko jo näkynyt kuortaneella viisaita? Olisi kiva tietää, että onko sivistys jo saapunut kylään.

    • ViisasIhminen

      Kuortaneen viisaat missä olette.Tahtoisin tietää koska olen tulossa kyläänne viikonlopuksi ja haluaisin keskustella viisaasti viisaita

    • ainutviisasKuotaneella

      No kyllä sitten on turha kuortaneelle tulla,eitäällä ole yhtään viisasta.

    • Anonyymi

      Viisaus!
      Joko viisaus on astunut upeaan ja uljaaseen Kuortaneen kylään?
      Vai täytyykö vieläkin ajaa läpi pysähtymättä? Hidastaa vain vähän, ettei pöyrööt jää näkemättä.
      Onko NOT jo muuttanut paikkakunnalle? Haiseeko paska vielä järven rannoilla?

      Mökki haaveissa Kuortaneelta, mutta nämä asiat askarruttaa!

      Kiitos etukäthee vastauksista!

      ps. Ja olikos niin, että ne pöyrööt asuu vähän siellä mettemmäs?

      • Anonyymi

        Pysy persaukinen pois vaan,ei ole mökkiä täällä siihen hintaan jonka saisit ? kasaan. Paskat on ajat sitten lilluneet Lapualle. Aja vaan hidastamatta samaan suuntaan.


      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestanne!
        Huomaan ettei viisaus ole vielä saavuttanut Kuortanetta.
        Harmi kun olisin kiinnostunut mökin ostosta sekä osakkeesta golfkentälle.
        Vien siis rahani muualle (sitä on, älä pelkää), mutta ehken kuitenkaan Lapualle. Katseet täytyy suunnata Nurmon suuntaan, onhan sielläkin golfkenttä mutta valitettavasti ei järven rannalla.

        Palaan asiaan kunhan viisaus on Kuortaneella!


      • Anonyymi

        Meillä olisi golfosake myynnissä.


      • Anonyymi

        Okei pitkä juttu täs ny selitää ihan oikeesti mikä ripistää tullen mennen mennen tullen. Mut hetkellisesti niinku pitäis tarkkaan katkoo mikå on se tavoite ni ei sitte niin ku haittaisi kun tilanne on jo ohi


    • Anonyymi

      Rohkeita komennettlä täällä,onneksi on nettipoliisi,onkuulemma useita herjaamisia tutkinnanalla kuortaneellikin.

      • Anonyymi

        Avian sama mielta,nimimerkkien takaa kirjoitellaan kunnianloukkauksia olevia herjauksia,olenkin ainakin ottanut yhteytta nettipoliisiin,kauan vain menee aika tutkimisesta.
        Mutta selviaa aikanaan ja rangaistuksia pukka a.
        Olen iloinen jotta asiat tutkitaan,jotted huudella mita vain.
        Odottelemaan rahallisia korvauksiaan myos.


      • Anonyymi

        Niin on.


    • Anonyymi

      Itse en kyllä uskaltaisi kirjoitella rohkeita kommentteja,vaikka voikin huudella nimimerkintakaa,olen kuullut useista vastuuseen joutuneista ja se on aivan oikein.

    • Anonyymi

      Katehia ja ilkeitä täällä on suht.paljon väkilukuun verrattuna,ehkä se on selitys tällekyttämiselle,nimittäin tämä pienuus.
      Vai meneekö se isältä pojalle.

    • Anonyymi

      Katehia ja ilkeitä täällä on suht.paljon väkilukuun verrattuna,ehkä se on selitys tällekyttämiselle,nimittäin tämä pienuus.
      Vai meneekö se isältä pojalle.

    • Anonyymi

      Katehia ja ilkeitä täällä on suht.paljon väkilukuun verrattuna,ehkä se on selitys tällekyttämiselle,nimittäin tämä pienuus.
      Vai meneekö se isältä pojalle.

    • Anonyymi

      Muistakaa jos Hyvä Jumala ei saavuta se tulee vastaan.
      Ilkeys kyllä kostautuu tavalla tai toisella.

      • Anonyymi

        Myös kolmannessa ja neljännessä polvessa,näin sanoo raamattu.


    • Anonyymi

      Ihme ja kumma ellei laiteta vastuuseen perättömiä kirjoituksia myös muilla osastoilla ,täyttää kunnianloukkauksen kriteerit.
      Kirjoittelu jatkuu ellei oteta asiasta koppia.

    • Anonyymi

      Kyllä vielä lakkkaavatkin kirjoittelemassa,kun vastaavat leivättömän pöydän äärellä.
      Taitaa olla tuttua kamaa klaanille.

    • Anonyymi

      Totta turiset!!!

      • Anonyymi

        Nimettöminä huudellaan perättömiä,mutta eikö vielä lopukin,vai vaikenevatko vastuuseen ja maksuihin joutuneet,


    • Anonyymi

      Odotan kyllä mielenkiinnolla koska näihin huuteluihin puututaan ylemmältä taholta.
      Joitakin on kuulemma meneillä,mutta vielä olisi paljon mihin pitää puuttua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe