Rauha maassa

Ilkassa tänään: "Vastaanottokeskusjärjestelmästä jäi jäljelle vain rippeet".
Kaikella on aikansa. Hyvää loppuelämää kaikille ja muistakaa olla kilttejä kaikille, ihonväristä riippumatta! ❤️

33

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyioop

      Ja ihonväristä riippumatta,jättäkää alaikäiset tyttölapset rauhaan.Tämä koskee varsinkin miesporukoita.....

    • hajotti-kaiken---

      Maahantunkeutujat hajotti kaiken irtaimiston?????

      Ja veronmaksajat maksaa

    • ihmettelenpäkovasti

      olen todella pahoillani näiden Raiskattujen tyttölapsien puolesta!!onko todellakaan meidän äitien katsottava kädet pystyssä tätä maahantunkeutujien tekemistä.valitkoon raiskattavaksi omanväkesä joukosta naisensa ,onhan noita.jos muutosta ei rangastuksiin tule on jotensakkin outoo jos ei tule.ainakin nämä epäinhimilleset oliot ois omanväen keskuudessa laitettava Kuriin.paskaporukkaa!!!!jotain tulee vielä tapahtumaan.

      • aikatuleevielä

        Se aika notilla on vielä edessä onneksi kun äitinä saa murehtia.
        Vielä se on teini peräkammarin likka.


      • Nuoressa_on_tulevaisuus

        Suomessahan raiskaus ei ole rikos, kun siitä ei oikeita rangaistuksiakaan anneta.. Jos omien lasten kohdalle käy noin, poliisiin ei kannata turvautua vaan kannattaa etsiä sopivat rangaistuskeinot itse. Poliisi tekee asiasta lastensuojeluilmoituksen ja pahimmassa tapauksessa lapsi vielä huostaanotetaan ja laitetaan johonkin vankilaa vastaavaan laitokseen.


    • pinkpanther

      ihonväri. Luuleksä ääliö, että on väristä asiat kiinni.

      • Tyioop

        Hei notti.mitä tummempaa niin sitä enemmän rikastavaa🤓


    • kaukana-pysyttävä

      Suomalaiset on aikansa katselleet näitä räyhääviä lomailijoita ja nyt ollaan näitä täynnä, näille annetaan lähäröt ja joka kulmakunnalla, mitään yhteyttä ei näihin pidetä...

    • VälimerenPohjasOnTilaa

      suomalaisten veronmaksajien säkkiin jäi vain rippeet jäljelle ja 10 miljardia valtion lisälainaa.
      ja eikun uusia matusopimuksia tekemään.
      Mä oikeen odotan sitä päivää kun rauhallisten miesten kuppi menee nurin, siinä kun matun pää on tuon närreen kohalla niin allah kutsuu omiaan.

    • onni-sen-kuin-jatkuu

      SPR on uusinut syksyllä sopimuksen, joten Kauhavan VOKki jatkuu vielä pitkään!

      • aitauttaa-kylypiät

        Toivottavasti aitaus pitää ja portit pysyvät kiinni.


    • mistään-piittaamattomat

      Aikas härskilää on suomessa ja mailmalla näissä pyörteissä nyt vehestäneet, mitäs nämä oikein aikovat, silti passaustamme vaatien.

    • sitäsaa-mitätilaa

      Rauha maassa, buahhahha. Nythän se vasta on alkanut, jos uutisfriikki seuraat uutisia.

      • Nuoressa_on_tulevaisuus

        Joo jopa Ylen uutisissa oli tänään 10 minuuttia turvapaikkaturisteja koskevaa asiaa. Enää ei uskalleta sielläkään valkopestä kaikkea


      • maallaonhyvä
        Nuoressa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Joo jopa Ylen uutisissa oli tänään 10 minuuttia turvapaikkaturisteja koskevaa asiaa. Enää ei uskalleta sielläkään valkopestä kaikkea

        Onneksi saa asua maalla eikä tarvitse joukkoliikennettä.
        Jos pitäs asua kaupungissa ja liikkua julkisilla niin soittaisin Sipilälle, että mulle kans kiitos taksikortti. Minä sentään tuon verorahoja kun sä vaan kulutat.


    • Lapsetpelkää

      Tätä ei kyllä voi hiljaisesti enää hyväksyä kukaan. Lukekaapa mitä Oulun sivustoilla keskustellaan. Alkaa olla mitta täynnä. Lue sinäkin NOT.

    • Mulla olis lääkkeet nykytilaan, mutta toistaiseksi ne on vielä laittomia.

      • tarkkuus-niittää

        Kyllä laittomista estoista tulee vielä laillisia ja käytöstä palkitaan nopeimmat nopeimmat vapaus-risteillä .


      • Onne

        Mitä jos sipilän rouva jäis tälläisen raiskaamaksi olisko ne vielä tervetulleita.Kauhavalaiset katsokaa näiden perään Tarvittaessa puukot poi s tupesta Luotan että kauhavan veri ei vapise.


      • kyllymää-totuutta

        Kysyä vielä -jotta mikäs mättäs, kun tänneastin juaksit täyshoitoon.


    • tyioop

      Laura Presidentiksi niin alkaa tapahtua.Hyssyttelyn on loputtava.

      • KunTuliPuheeksi

        Minäpä kerron vielä toisenkin vitsin. Porin mies meni Teboilin baariin ja tilasi karjalanpiirakan. Mites munavoi kysyi tyttö? Kiitos kysymäst, ei hullummaste vastasi Porin mies.


    • Kilttejä ollaan mutta vain suomalaisille kunnon karjuille. Ei haittaa vaikka olis vähän vanhempikin, todistaa Reetu ja Danny.

      Suomi-miestä on ihana rakastaa, ei mitään murjaania vaikka tämä olisi kuningas!

      • Pukkaa puhelinnumerosi sähköpostiin!


      • Laita sinä mulle! ;)


    • tuletakaisinnot
    • vkosola

      NOT on ollut koko ajan oikeassa, MV:n ainoa tarkoitus on ollut saattaa Suomi miehitetyksi saatanan valtakuntaan, mikä Venäjä on aina ollut ja tulee varmaan olemaankin, vaikka voissa paistaisi. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000315186.html

      • eppäillä-aina-soppii

        Eikös MV ollutkaan äärioikeiston, uusnatsien, persujen? Vai oli se punikkien.
        Eikös vihreet ja vasemmisto ole vähiten isänmaallinen, joten ei kait ne vastaan laittais jos Suomi miehitettäisiin??
        No, aina voi pelotella uhan olevan jossain tuolla...kaukana, rajan takana.


    • näinpysäytätraiskaajan
    • kaiolitosissaan

      Not hävis kun pieru saharaan silloin kun vasta pitäs olla asialla.

      No huomasi tyhmyytensä niin parempi pysyä pieruna saharassa.

    • voinot
    • Vastaa-not

      No niin NOT, selitä mitä lehdessä lukee, kaksi pohjoismaalaista naista mestattu Marokossa ja video netissä!

      Nuoko teurastajat sinä haluat kanssa Suomeen? Marokossa ku heille voi käydä kehnosti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe