Onkohan minulla sos.tilanteiden pelkoa, kun ahdistun ihmisten seurassa ja on vaikea puhua. Ahdistun jopa niin paljon että tulee herkkä olo tai ärtynyt, joka varmaankin näkyy välillä ihmisille. välillä olo on normaali ihmisten seurassa. Olen kärsinyt tästä vuodenpäivät. Kävin kerran alussa lääkärillä ja totesi että on paniikkihäiriötä, mutta enään ei ole tullut niin lamaannuttavaa oloa. Olen 23v miehenalku.
Neuvojatarvis
Keinoja
2
207
Vastaukset
- Hompaatti
Homeopatiasta olisi kovasti apua, muutama 200 potenssin lääke kerralla pari viikkoa, ja asia vois olla kunnossa, mutta jos homeopaatti antaa vain yhden lääkkeen kerralla niin sitten voi mennä vähän pitempään.
- Tietämätönn
En usko että lääkkeistä olisi paljoa hyötyä. Millaista hoitoa mahtaa tuo homeopatia olla tai lääkitys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.349104- 374964
- 434823
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983704- 133093
- 422888
- 312786
- 442503
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682294- 1722177