OLISKO JO AIKA OLLA HUOLISSAAN.

Pitääkö olla huolissaan.
Aikoinaan kun me nykyyset mummot ja paapat olthin nuaria. Silloon ei puhuttu metoosta mitään.
Mutta kun ne pillifarkut oli niin pirun tiukat vetää alas volkkarin kippi etupenkillä vaikka tyttö takapuolta nostikin. Kesääsin mini hame oli ihan eri asia. Impiä ei ikään saanut, Enempi tai vähempi yhteishyviä. Asia ei ole mihinkään muuttunut 50 vuodessa. Muotoaan vain.
Nyt itse näin muutama päivä sitten Vaasan prismas. .Jos suomenkieliset tytöt olisi olleet vanhempia, olisin ollut kateellinen, nyt jonkinlainen viha nousi pintaan, kun parikymppiset tummahipiäiset nuoretmiehet lirkutti englanniksi ja kisaili parin tyttölapsen kanssa, ensin siinä pihalla, hauskaa oli, välillä sisälläkin. Sitten siitä lähtivät käsikaulaa jonnekin. Entisenä alan asiantuntijana ja miehenä näin, miten tyttöjen silmät kiilti onnesta ja uteliaisuudesta. Se outo kiilto silmissä joista minäkin nuorena miehenä seuralaisia etsin. Tytöillä vaatetuksena sellaiset helposti alas vedettävät vaaleat väljät kuminauhalla varustetut trikoot.( ei mitkään pillifarkut.)
Eihän tässä mitään pahaa, mutta kun ikä arvioni oli että nämä tytöt olivat peruskoulun yläastelaisia, eli ala ikäisiä. Kello 3 päivällä koulumatkalla kotiin tälläisiä kokemuksia haetaan. Vanhemmat vielä töissä, ja “Jaana” (mä vaan olin “tiinan”tykönä tulomatkalla, ja “tiina”tietenkin samaa kotona että minä olin vaan “Jaanan” tykönä.) Sitten hyvinä kavereina pikku pileet, vähä siireriä ja sitten kaverinkin pitää saada, laitetaan juna pystyyn ja kun veturiksi teini joutuu, sen jälkeen niitä raumoja alkaa olla, joillakin lopun ikää tarvitsee terveyspalveluja. Suomalaiset pojat alkaa olla niin munattomia tämän päivän sukupuotineutraalien ,ja sukupuolivouhotuksien kanssa, että pallo on kadonnut jo aikaa, muut me too kampanjat ettei vastakkaiseen sukupuoleen edes uskalleta katsoa, ettei joudu käräjille. On helpompi pelailla poikain kanssa konsolipelejä ja katsoa YouTubea. Mutta näillä uusilla tulokkailla on aikaa ja haluja. Mitä heillä on väliä, tännehän on tultu vain käymään tilapäisesti.(näin annetaan ymmärtää. )Olisko jo aika suvaitsevienkin herätä todellisuuteen, ja kouluterveydenhuollon pitää tunistaa ,vaikka se olisikin vasteenmielistä Ja vaikka koulutytöiltä voisi ikävän lisänimen saadakin. Vai mitä entiset huurittomat. Nyt äitejä ja mummoja. Jos toista väitätte, ette elä tätäpäivää. ( en väitä että kaikki, mutta se arvio 1- 5% hakee näitä fantasijoja. ter. Alan asiantuntija korpifilosofi Hunsvoltti

3

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se rauha vielä ole tullut.

    • ktujhx

      Tämän kirjoituksen pitäisi kaikkien tyttölasten isit j äidit lukea
      panisi ajattelemaan.

    • On tässä Kauhavan palstalla naivimmat puollustajat aina tuoneet esille
      kuinka me suomalaisetkin.
      Näitä tutkimuksia kun tehdään ja tulkitaan ,tämäkin Nais-linja järjestö on todennut
      Joka kolmas nainen on kokenut nykyisen tai entisen kumppanin harjoittamaa väkivaltaa, kertoo Naisten Linja -järjestö. Linnan juhlissa muistutetaan lähisuhdeväkivallan (sielläkin)
      Vähempää ääntä pitää mikä osuus mäistä on ulkomaalaisten osuus.
      Mutta mihinkä se raja vedetään näissä tutkimuksissa.. Jos mies sanoo ettei tänä talvena perhe lähde ulkomaanmatkalle, kun on muutakin rahanmenoja. Onko tämä henkistä väkivaltaa jos on emännän kanssa erimieltä.
      Jos se emäntä sitten lähtee naisporukan kanssa yksin etelänmatkalle tai Ylläkselle Jounin kiimaviikoille hiihtolomalle. Siitä isäntä ottaa hernettä nenään, eikä ole hyvällä päällä asiasta,
      Onko se henkistä väkivaltaa.
      Pitäis ensin tietää missä se raja kulkee mistä lasketaan.
      Ja yleensä nämä naisjärjestöt eivät ota kantaa näihin ulkomaalaisten harjoittamaan henkiseen väkivaltaan, eikä ruumiilliseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      97
      961
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe